Milloin ja minkä pituinen on kesälomasi, oletko tyytyväinen ajankohtaan ja sen pituuteen?
Opettajien tmv jotka lomailevat koko kesän, n.10vkoa, ei tarvitse vastata.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Koko kesä 😎 t työtön
Lisätään vielä, että oon tyytyväinen ajankohtaan, mutta kesän pituus vois olla vielä pidempi.
En, haluaisin 7-8 vkon loman ja nyt sitä on 4vkoa. Haluaisin myös itse päättää koska se on.
Emme ole lasten kasvettua pitäneet lomaa kesällä. Säästämme lomat joulun yhteyteen, jolloin olemme 6-7 viikkoa yhtäpäätä jossain kauempana kuten Australiassa, Uudessa Seelannissa, Perussa,Chilessä jne
Lomaa 38 arkipäivää. Kesällä pidän 5 viikkoa, lokakuussa viikon, , joulun aikaan pari viikkoa kevättalvella loput. Olen tyytyväinen.
4 viikkoa syyskuussa. Ei ole hyvä ajankohta, mutta kiertävä lista ja tällä mennään.
Neljä viikkoa, pidän heinäkuun puolivälistä elokuun puoliväliin. Saisi olla pidempi, mutta ajankohta on ihan ok.
5 viikkoa heinäkuussa. Olen tyytyväinen, vaikka mieluummin olisin muuhun aikaan lomalla, mutta ollaan heinäkuussa kiinni.
Sain kesäloman siihen kohtaan mihin toivoin. Samoin loman pituus on toiveeni mukainen. Halusin säästää lomapäiviä syksylle ja talvelle myös.
Ei ole ollut kymmeneen vuoteen kesälomaa eikä ole nytkään.
2 viikkoa kesäkuussa, 3 viikkoa heinäkuussa ja 1-2 viikkoa elokuussa. Välillä aina pari viikkoa töissä. Tykkään pitää lomat näin.
Vierailija kirjoitti:
Koko kesä 😎 t työtön
Juu, olisi pitänyt vääntää rautalangasta, että ei koske työttömiä, työtön kun ei lomaile vaan on työtön. Ei mitään tekemättömyydestä voi lomailla.
Mutta kiva, jos olet tyytyväinen, itseäni ahdisti aivan suunnattomasti kesätyöttömyys, ei tuntunut lomalta yhtään eikä rennolta, kun tiesi, että on työtön. Miljoona kertaa mieluummin oikeaa lomaa, lomarahaa jne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lomaa 38 arkipäivää. Kesällä pidän 5 viikkoa, lokakuussa viikon, , joulun aikaan pari viikkoa kevättalvella loput. Olen tyytyväinen.
Toivoisin, että sorretut kuntatyöntekijät muistaisivat palkoista rutistessaan nämä pitkät lomat.
terv. 30 päivää vuodessa, lauantait lasketaan
Milloin ja minkä pituinen on kesälomasi, oletko tyytyväinen ajankohtaan
> Miksi utelet? Yllätysvierailut sais loppua!
-
...ja sen pituuteen?
> Miksi utelet ja mitä sen pituus sulle kuuluu?
Omaa lomaa vapusta syyskuun puoleenväliin. Määräaikaisuuden iloja.
3+1, päätin itse lomani, joten olen tyytyväinen. Pidän viikon kesäkuussa ja loput elokuussa.
Mä haluaisin pitää kesällä 4 viikkoa heinäkuussa, marraskuussa 2 viikkoa ja kevät talvella 1 viikon.
No, en saa ottaa edes palkatonta, työnantaja ei halua, joten pitää tyytyä 4 viikkooon heinäkuussa ja kevät talvella 1 viikkoon.
Itse lomailen juhannukselta 5-vkoa ja mahdollista, että vielä sen elokuun ensimmäisen viikon eli silloin 6-vkoa, olen tyytyväinen ajankohtaan ja pituuteen varsinkin jos tuo 6s viikkokin onnistuu.
Lomapäiviä jää tuon 5vkon jälkeen 18pv eli 3vkoa+3pv jäljelle+lomarahavapaita 9pv=27pv=5vkoa+2pv.
Pidän todnäk syyslokakuussa 1vkon loman ja joulun aikaan 2vkoa ja sitten ensivuoden puolella helmimaaliskuussa jotain ja silti jää jäljelle ja tulee taas uudet 38pv+todnäk otan taas tuon 9pv (eli puolet) lomarahoista vaihtaen extrana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että sorretut kuntatyöntekijät muistaisivat palkoista rutistessaan nämä pitkät lomat.
terv. 30 päivää vuodessa, lauantait lasketaan
Vanha virsi, kuntatyöntekijöiden lomat tasoittaa edes hieman kaikkia kuntatyön kurimuksia. Ja aina voit tulla itsekin kuntapuolelle töihin, niin tein minäkin, siirryin yksityispuolelta pois osin juuri loman takia.
Mulla on lomaa keskimäärin 365,25 päivää vuodessa. Mites teillä?
Koko kesä 😎 t työtön