Kokemuksia kaalikeittodieetistä?
Aloitin tänään tuon dieetin: http :// www .mainio .net/ article. asp? path =1;1132; 1136; 41242;41243 ;41244;32924&subpage _id= 32939&type=1
Ja nyt vatsa on aika kipeä ja suoli on tyhjentynyt päivän aikana moneen kertaan. Myöskin vilustusta oli muutaman alkutunnin ajan. Soppaa olen syönyt nyt 3 lautasellista ja yhden omenan sekä vettä juonut aika paljon. Nestettäkin on poistunut tosi hyvin, vatsa vaan turvoksissa ja täynnä ilmaa. Keittoa pitäisi syödä paljon ekana päivänä, mutta taitaa vatsakivut sit taas pahentua?
Onko muilla kokemuksia tästä dieetistä tai vastaavasta? Mulla ei sinänsä ole ylipainoa, bmi 23, mutta muutaman kilon haluaisin painoa pudottaa. Mahdankohan laihtua tällä systeemillä? Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia.
Kommentit (10)
mutta viimeiset kilot pitäisi vielä saada pois ja kärsivällisyys alkaa olla vähissä. Joten kaipailisin kokemuksia, en moraalisaarnoja. T: kärsimätön ap
Tulos äkkiä lähti, vielä nopeammin tuli takas. Kaikki kaaliruuat ovat olleet inhokkeja sen jälkeen, samoin selleri.
Haisette muutenkin jo ihan saamarin pahalle, eli kannattaisko jättää toi kaalisoppa väliin, ja kokeilla vaikka jotain muuta?
Ihan pikkuvinkki vielä tähän loppuun, urheilu tuottaa tulosta aina.
moi, mä olen kokeillut kaalisoppadieettiä, enkä myöskään ole mitenkään ylipainoinen, halusin vaan muutaman kilon pois.
Keittoon voi lisätä pussista sipulikeittomausteseosta, siitä tulee parempaa. Lisäksi voi välillä laittaa vaikka parsaa mukaan, nam. Kyllä sillä kilot lähtee, mutta tosiaan se pois pitäminen on sitten liikunnan ansiota. Mä en kyllä jaksa liikkua, ellen syö hiilareita, eli siksi en kauaa pysty enkä halua kuureilla olla.
Olen kavereita katsoessa huomannut että tehokkain ja pitkäaikaisinta hyötyä tarjoava tapa on painonvartijat. Mua ei kyllä hyväksyttäisi mukaan, koska olen normaalipainossa. Se ei kuitenkaan estä noudattamasta heidän suosituksia aina kun se tuntuu sopivalta. Esim. sokeriton mehukeitto, ei yhtään pointsia. Nam.
Tsemppiä sulle muutamien kilojen loppupudotukseen, hieno saavutus!
Ellei sitten ole täyspäiväinen " urheilija" . Ruokavaliosta se kaikki lähtee, toki liikunta siinä lisänä auttaa. Tollaset kaalisoppadieetit on aika huonoja, toiki voi jonkun pikastartin ottaa sellasen avulla. Hiljaa hyvä tulee.
Toki painoa täytyy pitää yllä dieetin jälkeenkin ja elämäntapani olen muuttanut jo kevyempään suuntaan. Painonvartijoissakin olen joskus ollut ja vähän mielessäni pisteitä laskien laihtunut nytkin tuon 11 kg. Karppaustakin olen kokeillut, mutta tuosta South Beach:sta haluaisin kuulla lisää. Ap.
Miksi? Varmaan pari-kolme kiloa tippuu vaikka liikunnan lisäyksellä ja että syöt terveellisesti.