Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä Vau-kirjan puhelinmyyjä!!

Vierailija
18.08.2008 |

Vaikka olen ko. kirjakerhoon joskus kuulunut voisitko silti noudattaa puhelimeni suoramarkkinointikieltoa. Erittäin epäkohteliasta on myös väittää, ettei minulla kieltoa olisi.

Voisin olla jopa kirjoista nyt kiinnostunut kun lapsia on useampi, mutta en periaatteesta osta mitään puhelimitse varsikin kun olen ko. kiellon hankkinut.

Minulle on kiellon jälkeen soittaneet myös esim. Yhtyneet Kuvalehdet, mutta heille on riittänyt suoramarkkinointikiellosta kertamuistutus. Vau-kirja soitti tänään viidennen kerran.

Sen verran tökeröjä myyjät ovat, että arvelen heitä löytyvän tältä palstalta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkin tulee mainospostia kaikenkarvaisilta firmoilta "hyvä vau-kirjan asiakas, nyt tarjouksemme vau-kirjan asiakkaille..."

Vierailija
2/6 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerhoon kuulunutkin, mutta kirjojen laatu on niin surkea, että lopetin jäsenyyteni. Uutta tutustumispakettia tyrkytetään keskimäärin 2 kertaa kuussa. Raivostuttavaa! "Ja jos ei vauvalle niin entäpä isommille kun meillä on tälläinen ensitietoni sarja, jossa lapsi oppii...."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti vähän aikaa joskus kahdeksan vuotta sitten! Viimeks sanoin ihan suoraan, että Mietipäs nyt vähän, onko tällanen 30-vuotias perheenäiti ihan oikea kohderyhmä tällaselle lehdelle?

Aina ne vaan tasasin välein jaksaa soitella..

Vierailija
4/6 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaa puhelimista, joilla ei pääse läpi niihin numeroihin, joissa on suoramarkkinointikielto. Jos yrittää soittaa niin tulee ääni "tähän numeroon ei oteta puheluja". Suoramarkkinointikielto myös vanhenee ja se pitää uusia aina välillä.

Vierailija
5/6 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaa puhelimista, joilla ei pääse läpi niihin numeroihin, joissa on suoramarkkinointikielto. Jos yrittää soittaa niin tulee ääni "tähän numeroon ei oteta puheluja". Suoramarkkinointikielto myös vanhenee ja se pitää uusia aina välillä.

Kerran minulle myytiin puutarhalehteä ja kun sanoin kiellosta pyysi myyjä kohteliaasti anteeksi eikä koskaan soittanut enää.

Vierailija
6/6 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti vähän aikaa joskus kahdeksan vuotta sitten! Viimeks sanoin ihan suoraan, että Mietipäs nyt vähän, onko tällanen 30-vuotias perheenäiti ihan oikea kohderyhmä tällaselle lehdelle?

Aina ne vaan tasasin välein jaksaa soitella..

Oonkohan mä sitten outo, kun joskus ostan cosmon ja luen vaikka oonkin yli 30v perheenäiti :-) Ettei vaan ois sihteerillä nuttura liian kireellä...