Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies soitti yöllä että teini oksentaa ja kysyi voinko hakea hänet

Vierailija
12.05.2022 |

Tämä on niin tätä. Kuulema nuorempien lasten takia olisi parempi ettei hän jäisi sinne. Siis ettei tartu. Hain oksentavan pojan kotiin ja pysähdyttiin muutaman minuutin välein. Onneksi ei ollut paljoa liikennettä. Kaikista pahin olo taitaa olla onneksi jo ohi. Ihmetyttää vain miehen käytös. Oma lapsi ei saa sairastaa vaan lähetetään muualle... Mulla on tismalleen saman ikäinen kuopus kuin heilläkin. Typerää vedota toisten tartuttamiseen. Typerä ukko. Ei vain osaa olla sairaan tukena. Pelkää. Ihan luuseri äijä. Suututtaa.

Kommentit (40)

1/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsen sairastuminen ole mikään syy lähettää häntä äitinsä luokse.

Vierailija
2/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten hait teinin. Olisit antanut olla. Kokemus opettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kai mies kysyä? Olisit kieltäytynyt jos noin kiukuttaa.

Vierailija
4/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sisaruksen on erotettu?jos isällä on samanikäinen lapsi kuin sulla (äidillä)

Vierailija
5/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ajattelin lastani. Mies sen verran kireän kuuloisena soitti. Ihan kuin sairaus olisi millään tavalla pojan syytä. Parempi hänen on täällä sairastaa. Oli niin luuseri, ettei edes uskaltanut itse lähteä sairaan kanssa ajamaan vaan soitti mut hakemaan. Voitteko kuvitella miten mua ottaa päähän tuollainen käytös.. ap

Vierailija
6/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi sisaruksen on erotettu?jos isällä on samanikäinen lapsi kuin sulla (äidillä)

Eivät ole sisaruksia. Ovat meidän kuopukset, sattumalta saman ikäiset mutta eivät sisaruksia. Heillä on eri vanhemmat. Ap

Vierailija
7/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että teinin olisi ollut kiva jäädä ympäristöön, johon selkeästi häntä ei haluta? Miltähän se olisi teinistä tuntunut? Ihan oikein että pääsi kotiin, jossa hänestä välitetään.

Vierailija
8/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja että ex ukkosi sai munkin veren kiehumaan. Varmasti syystä eksä.

Vierailija
9/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan sitä vasta tartutetaankin kun kipeä viettää miehen takia nyt aikaa molemmissa kodeissa 🙄 Mutta hyvä että hait lapsen. Sairastaminen on muutenkin ikävää.

Vierailija
10/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten on vaikea ymmärtää, että kysymys ei sisällä mielipidettä.

Vierailija
11/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikea myt sit sanoa noilla tiedoilla, että oliko tuo järkiratkaisu vai ei. Hänellä on ilmeisesti lapsi uuden puolison kanssa. Tiedätkö hänen asioistaan? Onko hän riskiryhmää? Onko miehellä tai uudella puolisolla suurempi syy välttää tauteja? Ajatteliko hän nuoren olevan parempi sairastaa luonasi esim. käytännön syistä? Halusiko nuori itse niin? Jne.

Enpä minä olisi käärmeissäni, mielelläni lapseni hoitaisin itse.

Vierailija
12/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranemisia pojalle. Anna olla sun luona niin kauan että on varmasti taas kunnossa. Eipä tarvitse isin stressata... Huoh mikä mies.

Vierailija
13/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on "mies". Ei mies.

Miehet ovat usein hyviä vanhempina silloin, kun joku toinen heidät sellaiseksi tekee. Eli jos eläisitte yhdessä ja mies veisi pojalle Jaffaa, olisi hän hyvä isä, koska äänettömästi tekisit kaiken muun. Ulkopuolinen kuulee sanan Jaffa. Erillään onkin sitten vaikeampaa, ellei uutta hyväksi vanhemmaksi auttajaa löydy.

Vierailija
14/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi LOL miten urpo mies, kyllä se teini on jo ehtinyt tartuttaa! Se tauti tarttuu nimenomaan silloinkin, kun oireet ei ole vielä alkaneet. Eli ei mitään järkeä pyytää sua hakemaan teini pois yöllä "ettei tartu muihin", jos he kerta on jo viettäneet päivän samassa talossa :D

Vierailija
15/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idarimies. Onneksi hait hänet kotia. Parempi se teinin on olla välittävässä ja rakastavassa ympäristössä.

Vierailija
16/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa kai mies kysyä? Olisit kieltäytynyt jos noin kiukuttaa.

Miksi ihmeessä pidät miestä pikkulapsena, joka soittaa "äidille" heti kun tulee ongelma keskellä yötä?

Eikö mies ole mielestäsi aikuinen ja vastuullinen vanhempi, jonka pitäisi osata toimia itse?

Jos hänen lapsensa alkaa oksentaa, lapsi on ollut tartuttava jo pitkään. Vaara on ns. ohi, on liian myöhäistä kuvitella, että noron voisi estää muulta perheeltä.

Rätti käteen, kloriittia pesuveteen, hyvä käsihygienia jne, kyllä aikuisen miehen pitää nämä tietää ihan keltään kysymättäkin.

Ap, sinä olet kynnysmatto. Jatkossa laitat luurin yöksi äänettömälle ja reagoit vasta kun sinulla on aikaa. Ukko käyttää sinua hyväksi niin kauan kuin annat hänen tehdä niin.

Vierailija
17/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi LOL miten urpo mies, kyllä se teini on jo ehtinyt tartuttaa! Se tauti tarttuu nimenomaan silloinkin, kun oireet ei ole vielä alkaneet. Eli ei mitään järkeä pyytää sua hakemaan teini pois yöllä "ettei tartu muihin", jos he kerta on jo viettäneet päivän samassa talossa :D

Samaa mietin, ihan turhaa toimintaa kun vahinko on jo tapahtunut. Kohta sit laattaa sekä miehen perhe lapsineen, että ap:n perhe. Tosi reilua toimintaa mieheltä.... :(

Vierailija
18/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ukko itse saa nyt sen pskataudin.

Vierailija
19/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin minäkin vastaavassa tilanteessa suostunut hakea lapseni pois, parempi hänen sairastaa niin ettei tarvi kuunnella "syytöksiä" sairastumisestaan, vaan saa huolenpitoa ja hoivaa! Kenties oisin nohevasti laukonut miehelle totuuksia siitä, miten ko tauti tod näk ON JO tarttunut häneen ja perheeseensä myös 😂 jos teini on jo heidän kotonaan viettänyt aikaa, kyllä toi tarttuu jo tunteja ennen ku oireet alkaa

Vierailija
20/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla asuu yläkerrassa hyvä havaintoesimerkki isästä, joka ei osaa omia poikiaan kasvattaa. Niillä, etenkin nuorimmalla, on hirveä hinku olla isänsä seurassa, mutta isä käyttää häntä lähinnä koiranvahtina ollessaan itse jossain viettämässä vapaa-aikaa. 

Kotiin tullessaan möykkää eteisessä niin että talo raikaa: "En minä sulle prkl rahaa sen takia antanu, että ostat sillä karkkia".

Ei mikään ihme, että poika on alkanut oireilla ja hengaa nykyään huumeporukassa.

Isä voi hylätä lapsensa kovin monella tavalla: poistumalla tämän elämästä tai pitämällä emotionaalista etäisyyttä. On harhaluulo, että kukaan muu kuin isät itse vieraannuttaisivat omat lapsena. Lapsi on lojaali vanhemmalle, ei häntä voi höpläyttää pötypuheilla. Jos lapsi tuntee, ettei isä häntä rakasta, lapsi on yleensä täysin oikeassa. Isä rakastaa itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän