Ollapa nainen! Ei tarttis ajaa partaa koskaan. Olen kateellinen kun naisilla on helppoa
Naisilla on kaikki aina niin helppoa kuin heinänteko
Kommentit (37)
Aleksandriittilaserilla pääsee parrasta, tosin muualla EU:ssa hinnat kolmannes Suomen tasosta.
Syö estrogeeniä. Loppuu parrankasvu, jos jonkun muunkin kasvu siinä sivussa.
Aina? Kaikki? Helppoa? Sen päivän kun näkis. Sitä paitsi vanhan ajan heinän teko oli pirun raskasta hommaa.
Kuka käskee ajaa? En minäkään ajele paikkoja...
Ei ole muuten naisillakaan mitään helppoa....
Miehet ei kestäis päivääkään kuukautisia, sitä kipua ja turvotusta. Entäs synnytys. Parranajo pientä näihin verrattuna.
No onpa helppoa taas. Naisen pitää: ajaa kainalot, bikinirajat, säärikarvat, hoitaa ihoa kasvoissa (kuorinta, naamio, voide), värjätä leikata kihartaa hiukset, hoitaa kynnet, tehdä pedikyyri, hoitaa vartalon ihoa, muistaa voidella kädet, hoitaa hampaat, meikata, treenata, pukea tyylikkäät vaatteet, miettiä korut...
Naisille tulee sanoa, mitä naiset haluaa kuulla.
Naisilla on vaikeampaa kuin miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei kestäis päivääkään kuukautisia, sitä kipua ja turvotusta. Entäs synnytys. Parranajo pientä näihin verrattuna.
Kestäisin.
Miltä tuntuu, kun mies on yhtä hyvä kuin sinä? Ärsyttääkö?
Vierailija kirjoitti:
No onpa helppoa taas. Naisen pitää: ajaa kainalot, bikinirajat, säärikarvat, hoitaa ihoa kasvoissa (kuorinta, naamio, voide), värjätä leikata kihartaa hiukset, hoitaa kynnet, tehdä pedikyyri, hoitaa vartalon ihoa, muistaa voidella kädet, hoitaa hampaat, meikata, treenata, pukea tyylikkäät vaatteet, miettiä korut...
Ei pidä. Teen murto-osan tuosta eikä ole seurannut mitään sanktioita. Ihan on vapaaehtoista naisillekin.
mä oon nainen ja joudun ajelemaan partaani
Vierailija kirjoitti:
Eivät läheskään kaikki naiset tuollaista tee.
Vierailija kirjoitti:
mä oon nainen ja joudun ajelemaan partaani
Linkki? Kuva?
Sääret ja reidet ja kainalot ja untuvat kasvoista. Siinä riittää sheivaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kestäisin.
Miltä tuntuu, kun mies on yhtä hyvä kuin sinä? Ärsyttääkö?
Kipua voisi verrata siihen että joku hinkkaa hampailla munaasi 8h päivässä. Et kestäisi varttiakaan.
Miehellä on helpompaa.
Saa kusta seisoviltaan eikä tarvitse olla maha pystyssä yhdeksää kuukautta, ei ole kivuliaita kuukausia eikä muutenkaan rättipäiviä.
eikä hormoonit koko ajan heittele.
Synnytysten jälkeen pahimmassa tapauksessa alkaa stefa falskaamaan
ja joutuu loppuelämänsä kulkemaan Tenat jalkojenvälissä.
Vanhenevalla naisella se kauhea kohtalo on, rinnat roikkuu maha roikkuu ja vaihdevuodet sekoittavat koko ihmisen yöhikoiluineen
ja hormonimuutoksineen.
Olisinpa mies, pitäisi vaan ajaa parta näyttääkseen siistiltä. Auta armias, jos nainen lähtee rannalle ilman, että bikiniraja, kainalot, sääret yms. muut satunnaiset karvat on sheivattu.
Anna kasvaa. Helppoa.