Lapsi laittoi iskältään eilen viestiä, että on ikävä. Uusi naisystävä lapsen mukaan on satuttanut häntä.
Tänään soitti koulusta että saako tulla kotiin. Kertoi mulle äsken että iskän uus naisystävä huutaa hänelle ihan turhasta. Väittää että tämä nainen olisi eilen tarttunut häntä olkapäästä samalla kun huusi hänelle. Ei nähty mitään jälkeä olkapäässä. Mies väittää että tuollaista ei oo käynyt.
Kommentit (23)
Kannattaa selvittää kunnolla. Minun nais ystäväni tyttö koitti aikoinaan terrorisoida kaikkien elämää ihan vain mustasukkaisuutta, välillä väitti isälleen aika hurjiakin väitteitä kun ajatteli varmaan että niin se isä muuttaa takasin kotiin ja kaikki on hyvin hänen näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä r*skaväen ongelmia...
Oman lapseni isän korkeakoulutettu uusi vaimo löi 8v lastani kasvoihin. Joutui maksamaan 6000 sakot/vahingonkorvausta lapselle. Itselle ei olisi tullut mieleenkään lyödä lasta vaikka olen kouluttamaton duunari.
Korkeakoulutus ei tarkoita mitään. Menihän hän naimisiinkin eronneen isän kanssa.
No kerropa mikä sen määrittelee? Ap on roskaa koska erosi miehestä joka valitsee väkivaltaisia naisia uusiksi kumppaneikseen? Kuka on roskaa, se uusi nainenko? Sehän on selvää että hän on roskainen perseharja kun tarttuu lapseen kiinni tarkoituksenaan järkyttää ja satuttaa lasta. Kommenttisi ei antanut mitään tähän keskusteluun, jatka välilihasi hyväilyä.
Lisään että jo pelkkä lapselle huutaminen pitää tutkia ja selvittää. Itse olisin samantien yhteydessä sosiaalitoimeen, palvelutarpeen arvion kautta pääsee nopeimmin juttelemaan asioista. Lasta ei tule päästää mahdollisesti vahingollisen aikuisen luo. Olet velvollinenkin selvittämään tilanteen.