Miehen piheys alkaa ottamaan päähän
Oon ollut miesystävän kanssa yhdessä 2 v ja vuosi ollaan asuttu yhdessä. Mies mm. kyttää aikaa, jonka käyn suihkussa, kieltää lattialämmityksen käytön, en saa käyttää hänen autoaan, ei matkustella, ei syödä ravintoloissa. Mies haluaa vain olla kotona jotta ei rahaa kuluisi. Silloin kun kaupoilla käydään, niin mies kyttää vain halvinta ruokaa. Mä esim. uusia kenkiä haluaisin, mutta mies sanoi että aivan turhaa rahantuhlausta (ja koko liike tyyliin kuuli). Kengät ostetaan vasta sitten kun pohja tyyliin kuluu puhki. Mies on muuten kiva, mutta tuo säästäväisyys on alkanut rasittaa. Lapsista ollaan puhutti, mutta sitten ne ei varmaan saisi harrastaa tai saada mitään lahjoja tms.
Kommentit (43)
Eikö sulla ole omaa rahaa? Jos on, niin senkun käytät niitä mihin tahdot. Jos siis nyt välttämättä haluat tollasen kanssa olla, itse en koskaan olisi.
Mun isä on tuollainen ja haluan jo nyt sanoa, että tälläsiä ihmisiä ei pysty muuttamaan. Ei niin mitenkään. Äiti käytti risoja vaatteita ja joutui salassa ostamaan sekä pitämään uudempia, koska isä oikeasti SUUTTUI jos rahaa käytettiin "turhuuksiin" eli muuhun kuin ruokaan. Tosin teiän tilanne ei vaikuta yhtä pahalta, mutta ärsyttävältä kumminkin. Kannattaa jo nyt miettiä, kauanko tuollaisen kanssa jaksaa elää.
Eikös tämä tari ollut jo raamatussa että mies haluaa säästää ja nainen haluaa tuhlata
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole omaa rahaa? Jos on, niin senkun käytät niitä mihin tahdot. Jos siis nyt välttämättä haluat tollasen kanssa olla, itse en koskaan olisi.
On mulla omaa rahaa, mutta mies kun on mukana niin en jaksa sitä kiukuttelua. Parempi olla tuhlaamatta. Yksin jos liikun tai kavereiden kanssa niin silloin toki käytän ihan normaalisti rahaa. Mutta miehen kanssa ei voi.
Kai sulla on omat rahat joilla ostat kenkäsi, ruokasi ja matkasi? Heti ekaan kenkäkommenttiin olisi pitänyt vastata yhtä kuuluvalla äänellä, että kiitos holhouksesta, olen täysivaltainen aikuinen ja ostan kengät jos huvittaa.
Lapsia ei kannata harkita ellet ole valmis maksamaan kaikkia kuluja.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä tari ollut jo raamatussa että mies haluaa säästää ja nainen haluaa tuhlata
1. kirje Timoteukselle 2:12
Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti.
Polttaako naisilla raha jotenkin kun tuo on aivan älyttömän yleistä että naisten on aivan pakko päästä tuhlaamaan rahaa turhuuksiin?
Vierailija kirjoitti:
miksi miehen pitäisi sinulle kenkiä ostaa? osta itse kenkäsi.
Olimme tuolloin kaupalla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. kirje Timoteukselle 2:12
Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti.
Tääkö oli ainoa jae, jonka hätäpäissäsi löysit Googlesta? Olisit nyt yrittänyt kaivaa edes jonkin, joka vähän yrittäisi sivuta tätä aihettakin. Vai olisko ollut liikaa vaadittu vaivaa....
Mikä sua pidättelee, senkun lähdet menemään. Ette ole naimisissa, eikä teillä ole lapsia. Hanki oma asunto ja muuta pois.
0/5
Vanha juttu jo.