Miehen piheys alkaa ottamaan päähän
Oon ollut miesystävän kanssa yhdessä 2 v ja vuosi ollaan asuttu yhdessä. Mies mm. kyttää aikaa, jonka käyn suihkussa, kieltää lattialämmityksen käytön, en saa käyttää hänen autoaan, ei matkustella, ei syödä ravintoloissa. Mies haluaa vain olla kotona jotta ei rahaa kuluisi. Silloin kun kaupoilla käydään, niin mies kyttää vain halvinta ruokaa. Mä esim. uusia kenkiä haluaisin, mutta mies sanoi että aivan turhaa rahantuhlausta (ja koko liike tyyliin kuuli). Kengät ostetaan vasta sitten kun pohja tyyliin kuluu puhki. Mies on muuten kiva, mutta tuo säästäväisyys on alkanut rasittaa. Lapsista ollaan puhutti, mutta sitten ne ei varmaan saisi harrastaa tai saada mitään lahjoja tms.
Kommentit (43)
Ja tääkö tuli ilmi vasta yhteenmuuton jälkeen? Tai jos oli jo ennen sitä tollanen, niin miksi päätit jatkaa hänen kanssa yhdessä, jos et pidä tuosta hallitsevasta piirteestä?
Asutteko vuokra-asunnossa vai omistusasunnossa? Jos jälkimmäisessä, ettekä käytä lattialämmitystä, teille tulee aika pian kosteusvaurioita kylppäriin, jotka joudutte itse maksamaan.
Ostin tänään uudet lenkkarit.
Mun kultainen mieheni maksoi.
On se kyllä niin huomaavainen.
Vierailija kirjoitti:
Asutteko vuokra-asunnossa vai omistusasunnossa? Jos jälkimmäisessä, ettekä käytä lattialämmitystä, teille tulee aika pian kosteusvaurioita kylppäriin, jotka joudutte itse maksamaan.
Mites se asunnon omistus homeeseen vaikuttaa?? Voi vuokranantajalle katsoa vähän vinoon jos kämppä on homeessa vuokralaisten jäljiltä
Vierailija kirjoitti:
Mun isä on tuollainen ja haluan jo nyt sanoa, että tälläsiä ihmisiä ei pysty muuttamaan. Ei niin mitenkään. Äiti käytti risoja vaatteita ja joutui salassa ostamaan sekä pitämään uudempia, koska isä oikeasti SUUTTUI jos rahaa käytettiin "turhuuksiin" eli muuhun kuin ruokaan. Tosin teiän tilanne ei vaikuta yhtä pahalta, mutta ärsyttävältä kumminkin. Kannattaa jo nyt miettiä, kauanko tuollaisen kanssa jaksaa elää.
Toisaalta, isäsihän pystyi muuttamaan äitisi eli niinhän noissa aina käy, että se hullu ei muutu mihinkään, mutta se kohde vääntyy tuhannen mutkalle miellyttääkseen mitä hullummissa vaatimuksissa kumppaniaan.
Ap, mitäs jos alkaisit elää taas omaa elämääsi. Et ole panttivankina suhteessa. Mies ei tule muuttumaan kuin pahemmaksi, koska rimaa nostetaan aina sitä mukaa kun hyväksyt edellisen tason.
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä niin huomaavainen.
Oliko se sinun kultainen miehesi, joka osti äitienpäivänä 5000 laukun ja vei vielä dinnerillekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä niin huomaavainen.Oliko se sinun kultainen miehesi, joka osti äitienpäivänä 5000 laukun ja vei vielä dinnerillekin?
Ei ole sama mies.
En saanut mitään mieheltäni, enhän minä ole hänen äitinsä.
Lapselta sain lahjakortin.
Säästättekö johonkin isompaan kuten autoon tai asuntoon. Minunkin mieheni on saita ja olemme olleet pitkään yhdessä. Alkuaikoina pisti vihaksi, mutta nyt asutaan isossa velattomassa rivarissa. Minulla on hyvä koulutus ja työ ja laskut jaetaan puoliksi. Omat rahat ovat naisella välttämättömiä.
Nyt ei voi muuta sanoa kuin "vi**u mikä surkea lapanen sä olet, ap".
Miksi olet tuollaisen äijän kanssa?
Miksi olet tuollaisen hullun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tuollaisen äijän kanssa?
koska en viitsi mennä töihin ja mies elättää minut
Vierailija kirjoitti:
Mun isä on tuollainen ja haluan jo nyt sanoa, että tälläsiä ihmisiä ei pysty muuttamaan. Ei niin mitenkään. Äiti käytti risoja vaatteita ja joutui salassa ostamaan sekä pitämään uudempia, koska isä oikeasti SUUTTUI jos rahaa käytettiin "turhuuksiin" eli muuhun kuin ruokaan. Tosin teiän tilanne ei vaikuta yhtä pahalta, mutta ärsyttävältä kumminkin. Kannattaa jo nyt miettiä, kauanko tuollaisen kanssa jaksaa elää.
Ja vaan pahenee vanhetessaan. Pappa ei anna mamman enää käyttää puhelinta lainkaan ettei tule puhelinlaskua. Ei saa ostaa kesäkukkia eikä mitään. Heillä on nykyään kaikki enemmän tai vähemmän roskiskamaa, kun on niin kulunutta.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Kyllä, mutta takavarikoi ennen sitä sen lompakko.
Lähde vielä kun voit, älä ainakaan lisäänny. Lapsia kohtaan epäreilua, kun iskä kellottaa 2 min suihkut ja laskee montako palaa vessapaperia kukin käyttää.
En ymmärrä mikä siinä on että jengi lähtee mukaan sairaalloisen pihin ihmisen rajoitteisiin. Täälläkin oli pitkä ketju aikanaan piheistä läheisistä. Mielenkiintoinen siksi, että pihin ihmisen aivoituksia pidetään kyllä sairaina, mutta silti koko perhe tanssii saidan mielen tahdissa. Pian kaikki kusevat pulloihin ettei tarvitse vetää vessaa, ja kylpevät sadevedessä (jota saa olla ammeen pohjasta mitattuna 7 cm).
Älä alistu äläkä tee lapsia jotka joutuvat alistumaan. Pihille ihmiselle millään ei ole mitään merkitystä, paitsi sillä ettei omaa rahaa mene penniäkään. Muiden juomat ja ruoat toki katoavat parempiin suihin, ja ottavat vielä mukaankin.
Se touhu hallitsee ajatuksia ja koko elämää.
Olen aloittajan puolella todellakin. Kauhealta kuulostaa. Pariterapia vai mies kierrätykseen (ota oma asunto?), kuulostaa toivottomalta tapaukselta. Ei olisi kiva kärsiä saidan miehen kanssa joka kontrolloi rahankäyttöäsi (ei ole siihen oikeutta, olet aikuinen) ja kauhistelee. Normaali elämä jää elämättä tuollaisen miehen kanssa. Älä tee lapsia tuohon tilanteeseen, mieti tarkasti asioita. En tiedä onko pakko syödä ravintolassa usein, mutta olisi hyvä että voit mennä matkalle ja käydä normaalisti suihkussa. Lattialämmitys tarpeen.
En usko sanaakaan jutusta.
Täyttä roskaa.