Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan joutunut avioliitossa harrastamaan seksiä vastoin tahtoasi?

Vierailija
11.05.2022 |

Olen itse vasta havahtunut tähän seikkaan nyt yli 40-vuotiaana, että olen. Kymmenen vuotta kestänyt avioliittoni on sisältänyt useita hetkiä, joissa mies on vain päättänyt että nyt harrastetaan seksiä. Nuorena sitä oli jotenkin tyhmäkin tämän asian suhteen, ei jotenkin tajunnut että tässä on jotain vialla. Mies oli kaiken lisäksi mestari säestämään tekojaan on se nyt helvetti jos ei saa edes omaa vaimoaan haluta! Tällä puheella monesti käännettiin oma vaisu ei ehkä nyt- kommenttini siihen, että seksiä lopulta harrastettiin vaikka puoliväkisin.

Nyt ymmärrän miksi näin yli 40-vuotiaana koen ällötystä koko seksielämää kohtaan. Mies ei mielestään ole koskaan tehnyt mitään väärää.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole😳

Vierailija
2/29 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen harrastanut halusta mutta olenkin mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei ole haluttanut samaan aikaan kuin vaimoa mutta lähes aina harrastettu seksiä ja ei ole huonot fiilikset jääneet koska itsekin olen yleensä innostunut hetken päästä. 

Vierailija
4/29 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tätä tapahtuu, että painostetaan suostumaan tai puoliväkisin maataan ja sitten uhriudutaa kun rakkaus ei kelpaa.

Kaikille pitäisi jo heti nuorena opettaa että mihinkään ei todellakaan tarvitse suostua jos ei halua, painostaminen ei ole ok ja parempi erota kuin olla jatkuvasti pakotettu tekemään jotain mitä ei halua

Vierailija
5/29 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut todella monta kertaa. Mies on painostanut esim sanomalla että kaikissa parisuhteissa on seksiä kolme kertaa viikossa ja minä tyhmä uskoin. Lisäksi olen suostunut ihan vain siksi että pääsen siten helpommalla ja nopeammin nukkumaan, mies ei lopeta kinuamista helpolla. Lisäksi jos olemme suunnitelleet valmiiksi jotain menoja, niin edellisenä iltana mies kiristää seksillä, että jos ei saa, niin ei mennäkkään minne on sovittu.

Vierailija
6/29 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo vaimo yrittää painostaa seksiin kun sillä on vauvakuume ja minulla ei ole.

Joko käytämme kaksinkertaista ehkäisyä tai emme harrasta seksiä. 

Tänäänkin on itkua ja kiristystä luvassa, ei tule auttamaan vaikka sunnuntaina onkin hääpäivämme.

Vierailija
7/29 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olla miehen kanssa, jos ei halua häntä seksuaalisesti? Kas siinä kysymys teille naiset. Koska kyllä, normaaliin parisuhteeseen kuuluu seksi olennaisena osana.

Vierailija
8/29 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mylta paasi pueru!!!!

Vierailija
9/29 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olla miehen kanssa, jos ei halua häntä seksuaalisesti? Kas siinä kysymys teille naiset. Koska kyllä, normaaliin parisuhteeseen kuuluu seksi olennaisena osana.

Olisiko raha mielessä mammoilla.

Vierailija
10/29 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa se miesten "vikatila" ilmenee. Nämä kyrp* pystyssä kulkijat ei vain tajua naisen seksuaalisuudesta yhtään mitään. Päinvastoin, pitävät naista kuin halpaa panopatja* ja kehtaavat vielä ihmetellä, kun nainen ei pidä heitä jumalan lahjoina.

Vierailija
11/29 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä vastaan on käytetty seksuaalista väkivaltaa, jos olette joutuneet harrastamaan seksiä, vaikkette ole halunneet. Nythän lakikin muutettiin niin, että jos toisen suostumusta ei ole, kyseessä on r**skaus. R**skaus ei siis nykyisellään edellytä uhrin fyysistä vastaan taistelemista. Vakava asia.

Vierailija
12/29 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu kyllä, niinä hetkinä kun molemmat sitä haluavat. Muuten syyllistyy rikokseen.

Vierailija
13/29 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitä vastaan on käytetty seksuaalista väkivaltaa, jos olette joutuneet harrastamaan seksiä, vaikkette ole halunneet. Nythän lakikin muutettiin niin, että jos toisen suostumusta ei ole, kyseessä on r**skaus. R**skaus ei siis nykyisellään edellytä uhrin fyysistä vastaan taistelemista. Vakava asia.

Muistakaa myös että suostumus seksiin ehkäisyn kanssa on eri asia kuin ilman ehkäisyä.

Muistakaa se kun valehtelette että teillä on pillerit kunnossa

Vierailija
14/29 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa se miesten "vikatila" ilmenee. Nämä kyrp* pystyssä kulkijat ei vain tajua naisen seksuaalisuudesta yhtään mitään. Päinvastoin, pitävät naista kuin halpaa panopatja* ja kehtaavat vielä ihmetellä, kun nainen ei pidä heitä jumalan lahjoina.

Itse asiassa olen 37-vuotias nainen, joka tuon kirjoitti. Olen eronnut, koska en kokenut enää seksuaalista halua mieheeni. Yhdessä olimme vajaa 20 vuotta. Nyt minulla on uusi mies. Häntä haluan ja siksi meillä onkin 3-4krt/vko seksiä. Joten voit ihan rauhassa ajatella, että kaikki miehet ovat vain jotain k*rpiä. Minä en ajattele. Mutta minun parisuhteeni voikin oikein hyvin, niin henkisesti kuin fyysisestikin.

Vierailija
15/29 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti aivan liian monta kertaa. Ja nekin kerrat olivat täynnänsä puhdasta miehen omaa nautinnonhaluisuutta eli kunhan saa itse omat tarpeensa tyydytetyksi, naisen eli minun tarpeilla ei ollut mitään merkitystä.

On nykyään ex-mies.

Vierailija
16/29 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä halusin miestä ihan älyttömästi ja joka kerta seksiä harrastettiin yhteisestä toiveesta. Silti miehen seksuaalisuus oli niin esineellistävää (en keksi nyt parempaa tai kuvaavampaa sanaa), että jo parissa kuukaudessa sain jonkinasteisia traumoja ja seksi alkoi tuntua pahalta. Mulla ollut aina korkea libido ja tykkään seksistä paljon, siitä ei siis ollut kyse.

Vierailija
17/29 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä me viiskymppiset ja yli? Rouvat haluaa mutta miehet ei pysty.

Kas siinä kysymys teille naiset . Kannattaako pysyä seksittömässä suhteessa?

Vierailija
18/29 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo vaimo yrittää painostaa seksiin kun sillä on vauvakuume ja minulla ei ole.

Joko käytämme kaksinkertaista ehkäisyä tai emme harrasta seksiä. 

Tänäänkin on itkua ja kiristystä luvassa, ei tule auttamaan vaikka sunnuntaina onkin hääpäivämme.

Olisi kyllä romanttista, jos mies päivystää palstalla kertoen ettei nyt seksi kiinnosta.

Toki tämä on taas tyhmä trolli

Vierailija
19/29 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä me viiskymppiset ja yli? Rouvat haluaa mutta miehet ei pysty.

Kas siinä kysymys teille naiset . Kannattaako pysyä seksittömässä suhteessa?

Nii. Että taas vaihteeks KAIKKI

Vierailija
20/29 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Lupasin vaimoille jo nuorena, että olen aina valmis kun hän haluaa seksiä. Näin olen myös koko ikäni ollut, koska minusta vaimon on pitänyt saada seksiä kun hänellä tehnyt mieli. Mitä enemmän halunnut sen parempi ja sen paremmin halunnut jatkossakin. Olen pitänyt myös visusti huolen, että hän on saanut orgasminsa tavalla tai toisella aina. Samaisesta syystä, mitä enemmän halunnut sen enemmän tullut niistä itsekin riippuvaiseksi.  Joskus ollut vaikea keskittyä pillun nuolemiseen, kun ollut itse väsynyt, eikä aina heti niin valmis panemaankaan. Mutta aina selvinnyt kunnialla. Vaimolle en ole koskaan sanonut, että olisi ollut väsynyt tai orgasmin saaminen kestää liian pitkään yms. Pitänyt mölyt mahassa ja keskittynyt tyydyttämään. Tämän tehnyt rakkaudesta vaimoon.  Vaimo tehnyt aloitteeet enimmäkseen, eli olen  luottanut omaan tekemiseen ja siihen, että vaimo halunnut seksiä ja orgasmejaan. Eli ei ole koskaan tarvinnut painostaa vaimoa seksiin, ei olisi tullut mieleenkään ei sen puoleen. Yrittänyt toimia kaikessa niin, että hänen halunsa on syttyneet... jo ennen sänkyyn menoa. Mitä paremmin on syttyneet, sen helpompi ollut hoitaa orgasmit kotiin ja sen nautittavampaa rakastelua. Tyydytetty vaimo on kaikista mukavin ja olen saanut paremmin keskittyä omiin harrastuksiin. Sitä paitsi kassit tyhjänä pystynyt keskittymään paremmin kun ei ole pillu ollut koko aikaa mielessä. 

Olen ennen kirjoittanut, että halutonta naista en ole koskaan nainut, enkä aio naidakaan. Siksi panostanut aina siihen, että toisen halut syttyy ja toinen itse on aloitteellinen tai mielellään haluaa, jos kauttarantain annan ymmärtää, että olisi paineita.  Siksi meillä on aina rakasteltu niin, että molemmat olleet mukana.

Mun on vaikea ymmärtää parisuhdetta, jossa ei halua edes seksissä toisen parasta, aina. Eihän mikään ole miehelle niin hienoa ja hyvää kuin tyydytetty tyytyväisenä kehräävä vaimo. Vaimokin ollut ilmeiseen tyytyväinen kun on koko iän jaksanut miestään katsella ja haluta seksiä.