Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikki ihmiset täynnä itseinhoa?

Vierailija
11.05.2022 |

Inhoaako kaikki ihmiset aivan yli kaiken itseään, elämäänsä ja aivan kaikkea muutakin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta joillekin itsekriittyys tekisi kyllä hyvää. Ei vika ole aina muissa.

Vierailija
2/15 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Henkisesti terveillä menee ihan ok. Tuohan on psyykkisen sairauden oire.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei ole normaalia inhota itseään.

Vierailija
4/15 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve itsekritiikki ei ole itseinhoa eikä etenkään kroonista omassa huonoudessaan likoamista. 

Vierailija
5/15 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut paitsi Reino Nordin.

Vierailija
6/15 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa. Omasta mielestäni olen ihan huipputyyppi ja elämäni on ihanaa. En myöskään inhoa ketään muutakaan, enkä toisaalta kadehdikaan.

Vierailija
7/15 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos sanot Suomessa, että rakastat itseäsi, sinut tuomitaan helposti narsistiksi. Lähimmistä voi toki rakastaa, muttei itseään. 

Vierailija
8/15 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tänä selfie aikana 🤣🤣🤣

Vierailija
9/15 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, inhoan kaikkia muita mutta en itseäni.

Vierailija
10/15 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan ihmiset on itserakkaita ja omahyväisiä

Vierailija
11/15 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nuo selfiethän just sitä itseinhoa on!

"Hyi, mä olen ällöttävä, kylläpäs musta tuntuu kurjalta, kaikki mussa on pahasti pielessä, mä oon aivan arvoton. Minäpäs postaan instaan kuvan mun paljaasta pepusta niin saan ihmisiltä positiivista palautetta siitä minkälainen mä olen niin sitten musta tuntuu hyvältä".

Eikös se juuri noin mene? Miksi muutenkaan kukaan haluaisi saada jotain kuolaajafanikehujia itselleen, miksi kukaan muutoin olisi niin epätoivoisesti positiivisen palautteen tarpeessa? Mitä enemmän itseään inhoaa sitä kipeämmin tarvitsee kehuja muilta!

Vierailija
12/15 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseinhon ja itsekriittisyyden välillä on vissi ero. Jos inhoaa itseään yli kaiken, ei terveelle kriittisyydelle jää tilaa.

Olen ennen inhonnut itseäni. Nykyisin osaan jo hiukan rakastaakin itseäni, joten pystyn suhtautumaan kriittisesti siihen, mitä teen. Nykyisin ymmärrän mm. sen, että kun minulle sanotaan: "Sinun kannattaa kehittää tuota taitoasi. " Se ei tarkoita, että olisin siinä huono, vaan sitä, että minulla on kykyjä, jotka kannattaa ottaa haltuun.

Vierailija
13/15 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hyi, mä olen ällöttävä, kylläpäs musta tuntuu kurjalta, kaikki mussa on pahasti pielessä, mä oon aivan arvoton. Minäpäs postaan instaan kuvan mun paljaasta pepusta niin saan ihmisiltä positiivista palautetta siitä minkälainen mä olen niin sitten musta tuntuu hyvältä".

Eikös se juuri noin mene? Miksi muutenkaan kukaan haluaisi saada jotain kuolaajafanikehujia itselleen, miksi kukaan muutoin olisi niin epätoivoisesti positiivisen palautteen tarpeessa? Mitä enemmän itseään inhoaa sitä kipeämmin tarvitsee kehuja muilta!

PS. Sinä jota lainasin, siis joka alkuun mainitsit selfiet. Mainitse mikä hyvänsä muu syy selfieille! Mikä hyvänsä muu syy! Mikä hyvänsä muu syy sille että joku pistää peppukuviaan instaan.

Tai no okei: raha. Ehkä joillekin se on vain tapa ansaita rahaa. Mutta itseinhon ja rahan lisäksi vielä muka joitain muitakin syitä?

Vierailija
14/15 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset joilla on huono itsetunto ja -arvo eivät postaile itsestään kuvia instaan. Onpas sulla aika epälooginen kuvitelma asiasta. Henkilöllä jolla on huono itsetunto ja -arvo eivät kehtaa postata kuviaansa nettiin, tai ainakaan paljastavia koska he eivät kestä sitä kritiikkiä, mikä kuvista saattaa tulla. 

Vierailija
15/15 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset joilla on huono itsetunto ja -arvo eivät postaile itsestään kuvia instaan. Onpas sulla aika epälooginen kuvitelma asiasta. Henkilöllä jolla on huono itsetunto ja -arvo eivät kehtaa postata kuviaansa nettiin, tai ainakaan paljastavia koska he eivät kestä sitä kritiikkiä, mikä kuvista saattaa tulla. 

Mitäh? Sähän se pihalla olet. Jos tulee kritiikkiä niin pitää vaan todeta että se kritisoija on kateellinen!

"Mitä vaan pahaa jotkut musta sanookin, niin se johtuu vaan siitä että ne on mulle kateellisia!"

They hate us cause they ain't us :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä