Minkä luulet olevan/tiedät olevan oman aurasi/energiakenttäsi väri?
Onko kukaan koskaan sanonut sulle tätä?
Mikä sun luonne on ja minkälainen oot ihmisenä?
Kommentit (20)
Läpinäkyvä. Kukaan sitä ei ole vielä nähnyt.
Vaalean sininen. Minulla on taito nähdä auroja/energiakenttiä
Minun aurani on kukertavankellertävä ja olen varttihullu.
Luulen että joillakin vaikuttaa tunteet aurakenttään, vaikka voihan olla jotkut tietyt värit. Ainakin kommunikoinnin aikana joillakin siirtyy energiaa. Chakroissa on sama värikoodi. Ja sitten on lightbody eli ihmisten valokeho.
Valkoinen. Olen ollut Kirilianin kuvassa.
Valkoinen on hyvä, koska teen elämässä juuri sitä, minun pitääkin. Seuraan sydämeni ääntä.
Olen kiltti vaakanainen.Auttavainen ja ahkera. Empaattinen yli äyräiden.
Ei ole kertonut enkä ole testaillut, mutta intuitiivisesti veikkaisin valkoista. En ole mitään, persoonaton.
Valkoinen, vaaleankeltainen ja vaaleanpunainen. Näin nämä värit unessani. Miten tulkitset uneni?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kertonut enkä ole testaillut, mutta intuitiivisesti veikkaisin valkoista. En ole mitään, persoonaton.
Valkoinen ei ole persoonaton, vaan se, että on korkealla tasolla värähtelyssä. Liittyy jotenkin jälleensyntymiseen. Jos aurasi väri on valkoinen, teet sitä, mitä olet tullut tänne tekemäänkin.
Luulen että keltainen, ainakin tänään sain siihen viittaavaa informaatiota.
Hopeaa ja valkeaa ripauksella mintunvihreää. Kauempana hieman tummaa.
Kävin vuosia sitten valukuvassa jossain messuilla. Aura oli kirkas, siis valo. Vähän punaista alareunoilla. Mitä tarkoittaa?
Minulla on tunne että se on violetti. Mitä se kertoisi minusta
En tiedä, mutta minulle on sanottu että "indigon sininen" ja toinen henkilö sanoi "sinulla on parantajan aura"
Vierailija kirjoitti:
Minun aurani on sininen.
Aiemmin minulla oli 2 punaista auraa, toinen pienempi.
Mitä tästä voimme päätellä?
No sehän vaihtelee ihmisillä kaiken aikaa riippuen tunnetilasta, vireystasosta, terveydentilasta jne.
Vierailija kirjoitti:
Vaalean sininen. Minulla on taito nähdä auroja/energiakenttiä
Minullakin on taito nähdä auroja. Se on tärkeää syksyisin ja keväisin liikenteessä, kääntyvän traktorin perässä oleva aura voi aiheuttaa onnettomuuden.
Moni ei osaa ennakoida eikä nähdä auroja.
Minun aurani on sininen.
Aiemmin minulla oli 2 punaista auraa, toinen pienempi.