Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä Euroopan maassa on parhaimmat vaimovaihtoehdot?

nasiiri
11.05.2022 |

sellainen vikkelä kaunis ja nuoreka ja fiksu ei kontrolloiva

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomesta löytyy ylivoimaisesti eniten naisia, jotka puhuvat suomea äidinkielenä mikä auttaa kummasti kommunikaatiota. Englannin kielen "I love you" on huomattavasti kevyempi ilmaus kun saman asian sanominen suomeksi.

Kyllä se englanniksi kuulostaa paljon paremmalta kun suomalaisittain sanottuna mikä menee että "enkö ole jo miljoona kertaa sanonut että haluan sinun tekevän tämän asian enkä tarkoitattanut että tee kun haluat vaan tarkoitin että tee kun minä haluan ja minä haluan sen tapahtuvan jo eilen"

Vierailija
22/33 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomesta löytyy ylivoimaisesti eniten naisia, jotka puhuvat suomea äidinkielenä mikä auttaa kummasti kommunikaatiota. Englannin kielen "I love you" on huomattavasti kevyempi ilmaus kun saman asian sanominen suomeksi.

Kyllä se englanniksi kuulostaa paljon paremmalta kun suomalaisittain sanottuna mikä menee että "enkö ole jo miljoona kertaa sanonut että haluan sinun tekevän tämän asian enkä tarkoitattanut että tee kun haluat vaan tarkoitin että tee kun minä haluan ja minä haluan sen tapahtuvan jo eilen"

Käytkö nyt vaan hoitamassa ne tiskit, niin ei puolison tarvitse joka viikko anella että auttaisit edes niissä edes joskus, kuten viime vuonna lupasit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rahaa maksaa joka päivä niin Thaimaa Laos ja Vietnam rahalla saa seksiä miten päin tahansa kun seteleitä näkyy.

Vierailija
24/33 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse huipulle tähtää mutta sen verran ole Euroopan maita kierrellyt että voin kokemuksesta sanoen että ei ole väliä mihin suuntaan suomesta lähdet kunhan pääset rajan yli löydät heti parempia naisia kuin yksikään täältä

Minkä takia miehet muuttuu possuiksi päästessään laadun äärelle? Luulevat ettei arvoja kannattavat kykene sanomaan vastaan ja sitku sanovat kimpaantuvat.

Juurihan sanoin että laatua ei suomesta löydy mutta ei ole väliä mihin suuntaan lähtee niin heti rajan toisella puolella on laatua tarjoilla. Heitä on mukava huomioida ja hemmotella sekä yleisesti arvostaa kun muualla kuin Suomessa kaikelle tuolle saa vastakaikuna arvostusta kun suomessa sillä saa ainoastaan lisävaatimukset ja nalkutuksen

Vierailija
25/33 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö nyt vaan hoitamassa ne tiskit, niin ei puolison tarvitse joka viikko anella että auttaisit edes niissä edes joskus, kuten viime vuonna lupasit.

Anteeksi mutta en todellakaan aio vähentää tiskaamista ku minä teen ruuat ja haluan aloittaa suoraan enkä tiskaamalla joten tiskaan lähes joka päivä. Siivoomisenkin olen itse hoitanut kun pääsen paljon helpommalla niin

Vierailija
26/33 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse huipulle tähtää mutta sen verran ole Euroopan maita kierrellyt että voin kokemuksesta sanoen että ei ole väliä mihin suuntaan suomesta lähdet kunhan pääset rajan yli löydät heti parempia naisia kuin yksikään täältä

Minkä takia miehet muuttuu possuiksi päästessään laadun äärelle? Luulevat ettei arvoja kannattavat kykene sanomaan vastaan ja sitku sanovat kimpaantuvat.

Juurihan sanoin että laatua ei suomesta löydy mutta ei ole väliä mihin suuntaan lähtee niin heti rajan toisella puolella on laatua tarjoilla. Heitä on mukava huomioida ja hemmotella sekä yleisesti arvostaa kun muualla kuin Suomessa kaikelle tuolle saa vastakaikuna arvostusta kun suomessa sillä saa ainoastaan lisävaatimukset ja nalkutuksen

Juurikin itänaisten parissa on tullut nähtyä tuota sikailua.

Vierailija
27/33 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka maassa on hyviä ja huonoja naisia. Tämä on fakta.

Vierailija
28/33 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihii, l.o.i.s.i.k.s.i haukkuvat miehet tarjoamassa ^.^

Vierailija
29/33 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tunnen kaikkia, joten paha sanoa.

Vierailija
30/33 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, että riittääkö että animen tekee mitä tarvitsee, pyydetään ja käsketään? Eikä haittaa jos hän takana päin vähän haukkuu ja nousee, kunhan edessä hymyilee ja auliisti antaa. Vai pitääkö löytyä ihan oikea yhteinen sävel?

Vierailija
31/33 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että missään maassa naiset arvostaa huonoa ja laiskaa miestä. Mutta on maita jossa naiset tekee mitä rooliin kuuluu.

Vierailija
32/33 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko palstajampalla oikein laatuvaatimukset? Tiesitkö, että ljudmila ja tatjaana leikkavat käsilaukkujaan siellä, joten palstajampan kelatukiaiset ei riitä 6000 laukkuun. 😂

Vierailija
33/33 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, että riittääkö että animen tekee mitä tarvitsee, pyydetään ja käsketään? Eikä haittaa jos hän takana päin vähän haukkuu ja nousee, kunhan edessä hymyilee ja auliisti antaa. Vai pitääkö löytyä ihan oikea yhteinen sävel?

Pysykää hentain äärellä.