Missä Euroopan maassa on parhaimmat vaimovaihtoehdot?
sellainen vikkelä kaunis ja nuoreka ja fiksu ei kontrolloiva
Kommentit (33)
Kiinassa tai Puolassa kunnon konservatiiveja
ukrainalaiset on tottuneet halpaan elintasoon eli työtön pummi on siellä jo rikas mies ja tienaa enempi kuin opettaja Ukrainassa jossa opettajan kkpalkka on 150 e kk, täällä jokainen pummikin saa vähintään 500e käteen ja päälle ilmaisen asunnon sekä ruokajonon ruoat
Tsekkoslovakiassa ainakin parhaimmat miesvaihtoehdot. Ahkeria, älykkäitä, urheilullisia ja sivistyneitä.
No ei ainakaan tässä suomaassa joten pitää muuttaa pois!!!
Puolassa on konservatiivisia ja naisellisia naisia.
Virottaret ovat useimmiten upeita pitkäsääriä, jos geeniperimäänsä tahtoo parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Tsekkoslovakiassa ainakin parhaimmat miesvaihtoehdot. Ahkeria, älykkäitä, urheilullisia ja sivistyneitä.
Tarkoititko Kekkoslovakiaa? Tsekki ja Slovakia ovat nykyään erillään.
polished polish women ok kirjoitti:
ukrainalaiset on tottuneet halpaan elintasoon eli työtön pummi on siellä jo rikas mies ja tienaa enempi kuin opettaja Ukrainassa jossa opettajan kkpalkka on 150 e kk, täällä jokainen pummikin saa vähintään 500e käteen ja päälle ilmaisen asunnon sekä ruokajonon ruoat
Ootko trolli? Maata aletaan vasta jälleenrakentaa. Serbia ja Bulgaria on halvimpia.
En siltikään suosittele uhraamaan tukirahoja naiseen. Joudut meinaa ite leipäjonoon.
Suomesta löytyy ylivoimaisesti eniten naisia, jotka puhuvat suomea äidinkielenä mikä auttaa kummasti kommunikaatiota. Englannin kielen "I love you" on huomattavasti kevyempi ilmaus kun saman asian sanominen suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Nainen menee pilalle, jos saa itse päättää kaikesta. Köyhissä tai kurinalaisissa maissa naisen parhaat puolet ovat esillä hyvin.
Kyllä vosukin osaa tirvaista. Älä ala sikailemaan.
Pitääkö naisen olla vikkelä mahdollisen väkivaltaisuuden takia?
En itse huipulle tähtää mutta sen verran ole Euroopan maita kierrellyt että voin kokemuksesta sanoen että ei ole väliä mihin suuntaan suomesta lähdet kunhan pääset rajan yli löydät heti parempia naisia kuin yksikään täältä
Riippuu, oletko vetreä, komea, nuorekas, fiksu ja ei-kontrolloiva?
Cityseurakunnassa Keravalla ja hellareissa romaninaiset.
Muslimin paratiisi tunisia naiset pysyy piilossa.Juutalaisten paratiisi Jemen naiset synnyttää eikä puhu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Suomesta löytyy ylivoimaisesti eniten naisia, jotka puhuvat suomea äidinkielenä mikä auttaa kummasti kommunikaatiota. Englannin kielen "I love you" on huomattavasti kevyempi ilmaus kun saman asian sanominen suomeksi.
Itse asiassa ulkomailla suomalaisessa yhteisössä asuvana olen huomannut, että vähän tyhmemmillä tai vähän muuminsa laaksosta hukanneilla onnistuu parisuhteet paljon paremmin erimaalaisten kanssa, joiden kanssa ei siis ole yhteistä äidinkieltä, koska se kumppani ei samalla tavalla huomaa, kuinka sekaisin tai toope se toinen on.
Vierailija kirjoitti:
En itse huipulle tähtää mutta sen verran ole Euroopan maita kierrellyt että voin kokemuksesta sanoen että ei ole väliä mihin suuntaan suomesta lähdet kunhan pääset rajan yli löydät heti parempia naisia kuin yksikään täältä
Minkä takia miehet muuttuu possuiksi päästessään laadun äärelle? Luulevat ettei arvoja kannattavat kykene sanomaan vastaan ja sitku sanovat kimpaantuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoititko Kekkoslovakiaa? Tsekki ja Slovakia ovat nykyään erillään.
Kekkoslovakia tarkoittaa sitä YYA-ajan suomettunutta Suomea. Tosin joiden mukaan Suomen vanha maatunnus SF tarkoitti samaa kuin Soviet Finland.
Mitä tulee tshekkiläisiin ja slovakialaisiin naisiin niin heillä on ollut perinteisesti vahva edustus eurooppalaisessa eroottisessa aikuisviihteessä ja varsin liberaali maine.
Länsiranta naisilla ei ole mitään muuta kuin sänky ja reikä.
Kroatiassa