Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko huono puoliso?

Pelokas vaimo
11.05.2022 |

Olen ollut kolme vuotta naimisissa, mutta viime aikoina olen huomannut outoja asioita mieheni käytöksessä. Kun hänet tapasin niin ajattelin hänen olevan rakastava ja hellä, mutta nykyään hän tuntuu etäiseltä. Minuakin on alkanut ärsyttää hänessä pienet asiat, kuten hänen tapansa jättää jääkaapin ja pakastimen ovet auki. Olen alkanut pelkäämään, että hänellä on toinen nainen. Jos kysyn, hän saattaa suuttua, en uskalla. En myöskään halua erota, sillä on niitä päiviä, kun hän tekee minusta todella onnellisen... Hän viettää koko ajan enemmän aikaa "töissä". Kerran kun olin kauppareissulla, näin hänet kaupan läheisessä kahvilassa vieraan naisen kanssa, vaikka hän sanoi olevansa töissä. Kyllähän se olisi voinut olla jokin työtapaaminen, mutta kyllä se minua pelotti. En haluaisi epäillä miestäni, mutta en tiedä mitä minun pitäisi ajatella. Mitä minun kannattaisi tehdä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa. Hyvä parisuhde kestää keskustelemisen.

Vierailija
2/5 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen hyvyys/huonous puolisona riippuu ulkonäöstä ja seksistä.

Vierailija
4/5 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapin ja pakastimen oven jättäminen auki ei ole pieni asia. Tuosta saa suuttua ihan kunnolla.

Vierailija
5/5 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun turvautua kristallipalloon, koska pakastinkin kertoi jo noin paljon.