Saako jostain tietää onko henkilöllä elätettäviä?
Kysymys otsikossa. Onko tätä mahdollista selvittää mistään(onko siis lapsia)? Verotiedoista?
Kommentit (23)
Vrk:sta näky henkilön kaikkien lapset, mutta ei sitä kuka ovat heidän huoltajiaan. Mitä tarkoitat huollettavilla? Yleensä ne on alaikäisiä lapsia. Minä olen äitini edunvalvoja mutta ei se minun tiedoissani näy. Äitini tiedoissa näkyy, että hän on edunvalvonnassa.
Miksi sinun edes pitäisi tietää muiden ihmisten huollettavista? Se on heidän asiansa.
Jos epäilee miehen maksavan salaa ruokkoja.
Eipä sitä taida mistään julkisesta rekisteristä nähdä. Jos olisi veroilmoituksesta printti mapissa . . . ja eikun toisen papereita penkomaan.
Olet mieleltäsi täysin sairas, jos teet tuota vainoamisena.
Tilaat henkilön sukuselvityksen sukututkimusta varten.
Ihmisten yksityisasioita.
Ei kai vetoilmoitustakaan saa ulkopuoliset kokonaan nähdä.
Mitäs sinä toisten yksityisasioilla?
Vierailija kirjoitti:
Verottajalta saa tietoja
Eikä saa. Nolaat vain itsesi jos sinne soitat ja kysyt tuollaista.
ihme stalkkeri
Mahtaakohan tämä olla se sama aloittaja, jonka mies sanoi pankissa "ei" kun virkailija kysyi voidaanko puhua muista raha-asiosta kun olivat avaamassa tiliä lapselle?
https://www.vauva.fi/keskustelu/4645774/luulin-etta-minulla-ja-miehella…
Pelkäätkö saavasi taakaksesi yksinhuoltajan? Vai oletko kenties pedo saaliin perässä?
Ehkä AP haluaa varmistaa, että kumppaniehdokas on taatusti kykenevä siittämään jälkeläisiä, ettei vaan vahingossa ota miehekseen tuhkamunaa.
Ap on se eilinen, pankissa puolison tulojen salaamisesta yllättynyt.
Sinne jää merkintä että olet pyytänyt tietoja.
Virkatodistuksessa lukee lapset (elossa olevat ja kuolleet)
Ulkomailla olevista on vaikea saada tietoja riippuu missä on esim.mies kotoisin. Siellä maistraatti konsulaatti. Miehellä voi olla muita vaimoja siellä. Perhe.Jotkut on tuonut Suomeen lapsensa sanoo että on sukulainen onkin lapsi tai ei ole lapsi vaan sukulainen kun ne huijaa.Tai miehen uskonnosta.
Vierailija kirjoitti:
Virkatodistuksessa lukee lapset (elossa olevat ja kuolleet)
Saako kuka tahansa kenen tahansa virkatodistuksen? Niissähän on hetu.
Lisäksi, jos olen oikein käsittänyt, niin sukututkimukseen, kirkonkirjoja, ei ole julkisina elossa olevia koskien...... ihmisillä on oikeus yksityisyyteen.
Otat lähisukulaisiin yhteyttä ja sanot tekeväsi sukututkimusta. Kyllä sieltä aina joku lörppö sukulainen löytyy.