Vatsan päältä ultraaminen sattui PALJON
Ihmetyksen ihmetys!
Rakenneultrassa ultralaite sattui ylävatsalla ihan helvatusti.
Välillä sattuu jos kokeilen vatsaa painamalla vähän (esim. että supistaako)... :(
Mikä lie, onko kokemuksia?
Kommentit (14)
sen että maha älyttömän kipeä kosketettaessa
Sanoin ja hän mumisi jotain navanalueen herkkyydestä :/ ja ultralaite oli jossain tossa oikean kylkikaaren tuntumassa :(
Tää on toinen odotous, ekasta ei ollut mitään tällaista.
Kipua ei ole kokoajan, mutta esim. supsitaessa ei parane koskea yhtään tai sattuu ihan helvetisti.
Mutta siis muutenkin kuin supistaessa, välillä.
JOs vatsalla runsaati lihaa niin ultraaja joutuu painamaan lujasti jotain nähdäkseen!!!
Ravasin testeissä tuossa taannoin (ennenaikaisten supistusten takia) eikä labroissa mitään.
Nyt supistelee edelleenkin välillä mutta ei mitään erikoista. Paitsi tuo ajoittainen koskettamisen yhteydessä oleva kauhea kipu :(
Olen ihan normaalipainoinen, aika hoikka.
siis verta) Lapsi syntyi keskosena.
Josko kannattais asiasta neuvolassa puhua?
minä jouduin myös synnyttämään keskosen, tosin viikot jo ihan hyvät yli 30, mutta oireina tulehduksessa oli kivuttomat supistelut ja tuo kosketusherkkyys
Hui! Aion mainita kyllä.
Liikkuiko sulla vauva kuitenkin kokoajan ihan normaalisti? Miten huomattiin että istukka alkoi irrota?
Toivottavasti teidän vaavinkainen kuitenkin kunnossa bd
Hui taas!
Onpa hyvä että kirjotin tänne. Mä kun pidän tätä raskautta niin älyttömän leppoisana etten osaa pelätä yhtään.
En aio ruveta nytkään pelkäämään mutta ottaa vakavuudella kuitenkin.
mutta nuo omat kokemukset jätti aika säikyn mielen ja ihan oman mielenrauhan vuoksi varmaan hyvä että kerrot neuvolassa. toivottavasti ei ole mitään!
t. 3 & 11
No johan on..
Mulla menossa rv 21 ja vauva tosi vilkas tapaus. Supistuksia (kivuttomia) ollut tosi pitkään. Kivuliaitakin tullut ja sellasia mega-ahdistavia. Kipu ei kuitenkaan mitään synnytys-supistusluokkaa; lähellekään.
Jos siis painan mahasta, jostain tuosta edestä tai vähän sivulta: välillä ei tunnu miltään, välillä sattuu. Äskekin kokeilin hakiessa mehua että sattuuko ja taas tuntui pahalta. Nyt, tässä istuessa ja kokeillessa taas ei.
Ja eipä noista peloista niin huolta, saa kertoa reippaasti omia kokemuksia :)
Olen todella kiitollinen!!
Niin ja istukka edessä ja kohtu taaksepäin kallistunut. (Jos niistä iskee syy-yhteyttä jollekin :)
Ultraus ei sattunut, mutta tosiaan nuo kiinnikkeet voivat olla syy kipuihin.