Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesälomapaniikki iskee, mitä tehdä?

Vierailija
10.05.2022 |

Yllättäen mieheni kesäloma alkaa jo kesäkuun alusta. Minulla 13.6. Mitään suunnitelmia ei ole, koska oltiin varattu huvila meren rannalta ja nyt jouduttiin perumaan, kun miehen loma aikaistui kahdella viikolla. Aika epävarmaa varata , kun säät yleensä tuppaa olemaan epävakaat vielä ennen juhannusta ja 30.6. miehen pitää olla jo töissä. Maatilamatkailu ei kiinnosta, lappi kiinnostaa, mutta ei siellä ole vielä kunnon kesä ennen juhannusta. Laivalle ei voida lähteä, kun koiralle ei ole hoitopaikkaa ja muutenkin se ikävöi vanhoilla päivillään niin kauheasti, etten halua sitä hoitoon laittaakaan. Lomastressi!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa kotona, käykää ravintoloissa ja katselkaa lähinähtävyyksiä. Minun ihanneloma.

Vierailija
2/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapissa ei ole vielä hyttysiä ja mäkäräisiä, kun menee tarpeeksi aikaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinä kaupunkilomalle ja anna miehen mennä kavereitten kanssa möksälle. Ei tarvitse yrittää sovitella mitään. Muutaman viikon ero voi tehdä suhteelle hyvää.

Vierailija
4/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olkaa vaan kotona stressaamatta mitään. 

Vierailija
5/20 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona jyllää ja sota syttyy. Olette kotona ja seuraatre uutisia. Lomailu kuuluu vanhaan maailmaan, sitä ei enää ole.

Vierailija
6/20 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi loman pitää tarkoittaa automaattisesti matkustusta? Kerrankin olisi aikaa olla kotona. Pyöräillä, käydä päiväretkillä, tutustua vaikka omaan seutuun. Usein se tarjoaa vaikka mitä mukavaa ja mielenkiintoista.

Vierailija
7/20 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Lapin kesähän on parhaimmillaan ennen juhannusta. Ei mäkäräisiä tai hyttysiä. Tunturikoivut puskevat pientä hiirenkorvaa, tuoksu on ihana.

Vierailija
8/20 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Lapin kesähän on parhaimmillaan ennen juhannusta. Ei mäkäräisiä tai hyttysiä. Tunturikoivut puskevat pientä hiirenkorvaa, tuoksu on ihana.

En lähtisi tuonne sodan uhan alla.

Vierailija
9/20 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmennyn, kun luen näitä sodanuhka-kommentteja... Loma on mielentila, nauttikaa siitä joka tapauksessa. Vuokratkaa vaikka asuntoauto, niin pääsette minne vain ja rantapaikkojakin on tarjolla.

Vierailija
10/20 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi loman pitää tarkoittaa automaattisesti matkustusta? Kerrankin olisi aikaa olla kotona. Pyöräillä, käydä päiväretkillä, tutustua vaikka omaan seutuun. Usein se tarjoaa vaikka mitä mukavaa ja mielenkiintoista.

No tuota tekee ihan arkiviikonloppuina muutenkin. Välillä tekee mieli tutustua ihan uusin maisemiin. 

Itse teen vielä etätöitä, joten kotona tulee oltua tosi paljon, joten vaihtelun vuoksi teen lomamatkoja. 

Eri

Vierailija
11/20 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet murheet.

Vierailija
12/20 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorittaja lomailijoita on vieläkin yllättävän paljon. Minä en työelämässä ollessani tehnyt lomalla mitään. Lepäsin vain

Vierailija
13/20 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suorittaja lomailijoita on vieläkin yllättävän paljon. Minä en työelämässä ollessani tehnyt lomalla mitään. Lepäsin vain

Minä lepään vielä paremmin lomamatkalla, kun ei tarvitse siivota ja kokata lapsille. Kaikki lepää vaan, kun ei ole arjen velvotteita. 

Vierailija
14/20 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, miten sitä miehen lomaa noin vaan siirretään? Ei pidä hyväksyä. 

Itse ollaan kyllä menossa Lappiin kesäkuun puolessavälissä, koira otetaan mukaan. 

Vierailija
15/20 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulle "lepo" ei tarkoita paikoillaan makaamista.

Ei-AP

Eikä mulla ole tänä kesänä edes lomaa, kun vaihtui työpaikka.

Vierailija
16/20 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan iskenyt tuollaista panikkia .Kun koskaan ei ole ollut rahaa kesälomin tai talvilomiin. Minä olen aina ollut set työpaikan alpiinno.Kun muut lomilta tulleessa ruskeita. Johtuko sitä ei miestä ja miehen tilipussia apuna elämään,ei perintörahoja,ei edes kesämökiä perikunnan. Lomat vietetty aina pääkaapunki seutu missä asutaankin.Yöksi kotia ,omaan vuode nukkumaan.Enkä häpeä asiaa,olen onnellinen mitä on .

Vierailija
17/20 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi viime kesänä kesäkuussa oli Etelä-Suomessa +30.

Epävakaat säät Suomen kesässä on aina.

Helpompihan se on löytää tässä vaiheessa mökki kesäkuulle kuin heinäkuulle.

Vierailija
18/20 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa voi ihan hyvin matkustaa laivalla vaikka Ahvenanmaalle.

Vierailija
19/20 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli viime vuonna Lapissakin helle kesäkuussa. Sitä paitsi siellä on paljon mukavampi olla sellaisissa lämpötiloissa että voi vaatteilla suojautua hyttysiltä. Teinä lähtisin Kilpisjärvelle tai Pallakselle.

Vierailija
20/20 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi tuonne sodan uhan alla.

Sittenhän kannattaa jäädä kotiin neljän seinän sisälle, jos sodan uhka on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi