Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä? Eskarista pyydettiin ostamaan lapselle Crocsit!

Vierailija
18.08.2008 |

Lapsemme esikoulusta tuli lapsen kautta viesti,että pitäisi ostaa Crocsit eskariin.

Ihmettelimme vähän, ja ajattelimme että lienee lapsen omia puheita (koska joillain ryhmässä on Crocksit sisäkenkinä).

Kävi kuitenkin ilmi muiden vanhempien kautta että tämä viesti oli ihan todellinen: Koska esikouluryhmä menee katetun ulkoalueen (n.2m) läpi pari kertaa viikossa harrastustiloihin, on "tätien" mielestä tarpeellista hankkia crocsit tätä tarkoitusta varten.

Olen pöyristynyt. Itse en pidä lainkaan crocseista, enkä halua niitä meille hankkia. Lapsellamme on laadukkaat ja mukavat sisätossut sekä säänmukaiset kunnon kengät aina eskarissa, ja oikein loistavasti ollaan pärjätty ilman näitä palvottuja kumikenkiä tähänkin asti.

Mitä te tekisitte?

Itse en kyllä aijo ostaa Crocseja tuollaisen asian vuoksi, minusta on suorastaan hävytöntä opettajilta edes ehdottaa tällaista.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma skidini rakastaa yli kaiken croksejaan, mutta eihän niillä edes voi vähänkään märemmässä mennä ilman että jalat kastuu.... Että höpö höpö tollasille vaatimuksille. Ihan voi ulkokenkiä ja sisäkenkiä vaihdella.

Vierailija
22/25 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltäydyttekö ostamasta myös liikuntatunneille verkkareita, lenkkareita, luistimia, uimapukuja...

Suoraan sanoen mieli tekis jättää ostamatta talviurheiluvälineet, kun talvet on mitä on. Luistelemaan ehdittiin viime vuonna kerran, hiihtämään pari. Tulee aika kalliiksi...

Crocseja en myöskään ostaisi, vaan jotkut halvat läpsykät jos tohon tarkoitukseen on pakko hankkia kengät erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset pääsee reippaasti siirtymään sinne harrastustiloihin jos kaikilla ois jonkinlaiset lapsyt sitä varten (ei kengännauhoja sun muuta) ja feikki crocsit nyt on se kaikkein halvin vaihtoehto..

kyllä meilläkin on pyydetty vaikka mitä jo tuomaan kouluun ekaluokkalaiselle. sisäkengät (feikki crocsit), käsipyyhe, muki, pulpettiin pohjapaperi.. eikä näissä pyynnöissä mun mielestä mitään vikaa oo.

toki sun ei oo mikään pakko lapsellesi crocseja ostaa, mut en kyllä ymmärrä et mikset ostais. helpottais paljon eskariopen työtä.

Vierailija
24/25 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sellaisia varmasti tarkoitettukin. Olen itse hankkinut joitain varusteita lapselleni, kun päiväkodista pyydetty. Tiettyä merkkiä ei voi vaatia.

Vierailija
25/25 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä on sanottu että "ehkä crocksit (lue feikit) tai vastaavat tähän ja tuohon tarkoitukseen". Jotkut tulkitsevat kaikki sanomiset vaatimuksina ja ehdottomuuksina. Onhan noita vaihtoehtoja jokaiseen makuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme