Muita rakkausriippuvaisia?
Aivan järkyttävää tällainen addiktio. Vie pian kaiken. Viittaan lähinnä perheeseeni. Ihastun vähän väliä ties kehen. Päiväni kuluvat fantasioiden maailmassa. Välillä olen oireillut enemmän seksiriippuvaisen tavalla, mutta rakkaus tai sen illuusio on suurin huumeeni. Tunnen itseni vialliseksi. Miksi en voi vain rakastaa miestäni? Miksi mikään ei riitä?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Se ei sit parane itsestään, että jos haluat säilyttää perheesi niin kannattaa hankkia apua.
Enkä tarkoita haukkua sua sairaaksi tai vialliseksi, vaan ihan vilpittömänä vinkkinä, että noita hoidetaan terapiassa ja apua on saatavilla.
Kokeiltu on. En ole päässyt eroon. Oli pitkään poissa ja taas on läsnä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei sit parane itsestään, että jos haluat säilyttää perheesi niin kannattaa hankkia apua.
Enkä tarkoita haukkua sua sairaaksi tai vialliseksi, vaan ihan vilpittömänä vinkkinä, että noita hoidetaan terapiassa ja apua on saatavilla.Kokeiltu on. En ole päässyt eroon. Oli pitkään poissa ja taas on läsnä. -ap
No jos oli pitkään poissa, niin eiköhän se sitten toiminut. Käytä samoja keinoja tai mene uudestaan terapiaan.
-eri
mielisairaushan tuo on, terapia ja lääkitys auttaa
Mulla on sama, mutta olen hyväksynyt tilanteen. Ajattelen aina että ihastumiset menevät aikanaan ohi, ja niin ne aina menevätkin, todellinen rakkaus on aviopuoliso. Yritän vaan nautiskella ihastumisen tunteesta ja sen antamasta energiasta, enkä vajota epätoivon puolelle.
Mieli. Sairaus?
Mielesi sairas niin onko lääkettä?
Ei vaikuta. Terveeltä.
Vierailija kirjoitti:
mielisairaushan tuo on, terapia ja lääkitys auttaa
Jotain samaa. Ajattelin.
Enkä tarkoita haukkua sua sairaaksi tai vialliseksi, vaan ihan vilpittömänä vinkkinä, että noita hoidetaan terapiassa ja apua on saatavilla.