Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen kun mies "kiukuttelee" näin?

Vierailija
10.05.2022 |

Lainausmerkit, kun en tiedä mitä tämä käytös on . Siitä tulee olo että minua pelataan jotenkin, vedetään luo ja työnnetään pois.

Toinen tulee asian kanssa X ja hän tuntee siitä surua/pahaa mieltä.
Yritän kuunnella ja sanoa mitä osaan .
Toisen mielestä sanat ovat vääriä tai hiljaiset hetket liian kestämättömiä.
Alan lepytellä.
Toinen alkaakin vitsailla tai vaihtaa puheenaihetta tyyliin "katsopas tuota lintua taivaalla", jolloin keskustelu lopahtaa siihen. Toinen sanoo haluavansa olla rauhassa ja työntää luotaan.
Annan olla rauhassa ja kunnioitan toisen tilaa, mutta minulle tuo asia ei ole käsitelty. Se asia X jääkin minulle pyörimään mieleen. Ja samalla myös itselle torjutuksi tulemisen tunne ja hämmennys, kun toinen ensin vetää luo ja työntää pois.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lintu on ainoa fiksu tässä tarinassa ja onnekseen siellä taivaalla. Kaukana teistä molemmista.

Vierailija
42/50 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lintuperspektiivi neuvoisi sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei kemiat kohtaa ollenkaan ja vurovaikutuskin on vaikeaa. Kannattaa valita sellainen puoliso, jonka kanssa on helppoa eikä vaikeaa.

Vierailija
44/50 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyvätkö nuo asiat, joista keskustelette, teidän parisuhteeseenne vai ovatko jotain miehen omia keloja?

Miehen omia. Siksi tuntuu, etten voikaan niille mitään.

No miksi sinun pitäisi voidakkaan? Miehesi kaiketi on aikuinen ja itsenäinen ihminen.

Vierailija
45/50 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde viikoksi lomalle ja voi harmi, kun ei ole kenttää eikä kuuluvuutta puhelimessa ja mies saa kiukutella yksin seinille.

Vierailija
46/50 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi jättää? Eikö muita ratkaisuja ole?

Vierailija
47/50 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin jotain, mutta vähän oli kyllä epäselvää. En nyt oikein saanut varmuutta oliko toisella hätä vai ei, ilmeisesti ei, mutta halusi sinulta vain hieman huomiota, mitä sitten saikin.

Hiljaisten hetkien/väärien sanojen kestämättömyys ei kyllä auennut minulle yhtään, eli moittiko mies niistä ja miten? Vai keksitkö sen kohdan ihan itse ja lisäsit vähän lihaa köyhään tarinaan? :)

En jäisi miettimään asiaa yhtään enempää, vaan elämä jatkuisi. Opetelkaa juttelemaan hyvinä hetkinä, niin huonoina hetkinä juttelu onnistuu. Syy juttelemattomuiteen ei ole mielestäni vain miehessä, vaan myös sinussa ap.

En keksinyt. On sanonut suoraan, että "tämä hiljaisuus tappaa minut", kun syy on ollut kuunteluun keskittyminen. Myös huutanut "sano jotakin! Minä en voi keskustella yksin!"

Hyviä hetkiä on välissä, jolloin huonoista ei voi mainita. Elämä jatkuu, mutta tiedän seuraavan "kiukuttelun" tulevan viikon sisällä.

Oi ihana, draamakuningatar! Mies, joka haluaa draamaa, huomiota ja toisen mielen sekavaksi! Siinäpä vasta miesten mies. Eikä hän edes koskaan tule muuksi muuttumaan, jos on kypsässä neljänkympin iässä vielä tuollainen tampio.

Jos tuollaisia tilanteita tulee, niin eiköhän ne opi tunnistamaan jo kaukaa ja sitä osaa jo asennoitua niihin oikein. En minä ainakaan lähtisi niihin mukaan yhtään saati sitten, että alkaisin lepyttelemään, vaan jos sieltä alkaisi tulemaan jotain ihmeellisiä syytöksiä, niin sanoisin, että lopeta hyvä ihminen ennen kuin alatkaan, sillä en jaksa kuunnella taas tätä samaa draamailua. Tosin en ole niin pitkähermoinen, että jaksaisin kuunnella välttämättä kertaa enempää, vaan sanoisin heipat ja olisin mielummin yksin. En minä ainakaan huolisi elämääni yhtään mitään hankalaa epäselvää ihmistä, vaan aikuisen, joka osaa ja haluaa puhua.

Jos kuitenkin ap et enää viisaampaa ja parempaa miestä löydä, niin sitten opettelet taistelemaan samoilla aseilla kuin mieskin. Tai hankit astetta järeämmät aseet ja vetelet niillä tarkkoja osumia hyökkäyksen tullessa ja et jää tuleen makaamaan ollenkaan. Tottakai sinun päälläsi kävellään, jos annat niin tapahtua, jopa mahdollistat sen. Kynnysmatto on kynnysmatto ja siihen pyyhitään sontaiset jalkineet, mutta muita virkaa sillä ei olekaan.

Vierailija
48/50 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi jättää? Eikö muita ratkaisuja ole?

Miksi pitäisi pitää? Eikö parempia tyyppejä ole?

Vierailija
49/50 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin jotain, mutta vähän oli kyllä epäselvää. En nyt oikein saanut varmuutta oliko toisella hätä vai ei, ilmeisesti ei, mutta halusi sinulta vain hieman huomiota, mitä sitten saikin.

Hiljaisten hetkien/väärien sanojen kestämättömyys ei kyllä auennut minulle yhtään, eli moittiko mies niistä ja miten? Vai keksitkö sen kohdan ihan itse ja lisäsit vähän lihaa köyhään tarinaan? :)

En jäisi miettimään asiaa yhtään enempää, vaan elämä jatkuisi. Opetelkaa juttelemaan hyvinä hetkinä, niin huonoina hetkinä juttelu onnistuu. Syy juttelemattomuiteen ei ole mielestäni vain miehessä, vaan myös sinussa ap.

En keksinyt. On sanonut suoraan, että "tämä hiljaisuus tappaa minut", kun syy on ollut kuunteluun keskittyminen. Myös huutanut "sano jotakin! Minä en voi keskustella yksin!"

Hyviä hetkiä on välissä, jolloin huonoista ei voi mainita. Elämä jatkuu, mutta tiedän seuraavan "kiukuttelun" tulevan viikon sisällä.

Oi ihana, draamakuningatar! Mies, joka haluaa draamaa, huomiota ja toisen mielen sekavaksi! Siinäpä vasta miesten mies. Eikä hän edes koskaan tule muuksi muuttumaan, jos on kypsässä neljänkympin iässä vielä tuollainen tampio.

Jos tuollaisia tilanteita tulee, niin eiköhän ne opi tunnistamaan jo kaukaa ja sitä osaa jo asennoitua niihin oikein. En minä ainakaan lähtisi niihin mukaan yhtään saati sitten, että alkaisin lepyttelemään, vaan jos sieltä alkaisi tulemaan jotain ihmeellisiä syytöksiä, niin sanoisin, että lopeta hyvä ihminen ennen kuin alatkaan, sillä en jaksa kuunnella taas tätä samaa draamailua. Tosin en ole niin pitkähermoinen, että jaksaisin kuunnella välttämättä kertaa enempää, vaan sanoisin heipat ja olisin mielummin yksin. En minä ainakaan huolisi elämääni yhtään mitään hankalaa epäselvää ihmistä, vaan aikuisen, joka osaa ja haluaa puhua.

Jos kuitenkin ap et enää viisaampaa ja parempaa miestä löydä, niin sitten opettelet taistelemaan samoilla aseilla kuin mieskin. Tai hankit astetta järeämmät aseet ja vetelet niillä tarkkoja osumia hyökkäyksen tullessa ja et jää tuleen makaamaan ollenkaan. Tottakai sinun päälläsi kävellään, jos annat niin tapahtua, jopa mahdollistat sen. Kynnysmatto on kynnysmatto ja siihen pyyhitään sontaiset jalkineet, mutta muita virkaa sillä ei olekaan.

Kylläpä on fiksua ja aikuista tekstiä.

Vierailija
50/50 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on fiksua ja aikuista tekstiä.

Unelmien poikamiestyttö.