Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttääkö kaikki naiset käsilaukkua?

Vierailija
10.05.2022 |

Semmoista naisellista siis.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina käyttäny vaan reppuja

Vierailija
22/28 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin jonkun todella kalliin merkkilaukun valmistamisesta tehtyä dokumenttia ja siinä oppi ymmärtämään, että mikä tekee kyseisistä laukuista niin arvokkaita, jopa ilman julkkisten aiheuttamaa hypetystä. Täydellistä käsityötä, monta eri vaihetta ja jokaisen kohdalla tekijä oli jo vuosia opetellut kyseistä työtä. Materiaalit valittiin huolella ja vain paras kelpasi. Siihen päälle vielä huippusuunnittelijan design. Etenkään gaalojen ja muiden tapahtumien naisten iltapuvuissa ei ole mitään tilaa tavaroille. Ja kyllä se helpottaa tavallistakin ravintola- ja baari-iltaa. Ovat myös aika tyylikkäitä, näin omana mielipiteenäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä. Liikun kuitenkin niin paljon tennarit jalassa kävellen, pyöräillen ja julkisilla, että reppu arkikäytössä lyömätön. Jos ei reppua, niin sporttinen pieni laukku, jonka sisällä kangaskassi. Muita käsilaukkuja en ole tainnut käyttää tänä vuonna vielä kertaakaan.

Vierailija
24/28 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS SE OLI ASIALLINEN!

Minulta todellakin löytyy IKH !!leikkurit, käsifesiä, siteitä, maskeja,

Harvoin meikkejä, huulirasva,

.kyllä , joskus jopa , kyypakkaus,

WC rulla, kuulokkeet, kännykän ja lomakon sijaintia en kerro mutta ei tietenkään löydy kehossani,

Vedijuomapullo.

Sääski OFF puikko, joskus jopa

Laastaria, taskulamppu.

Kyllä!

Minulla kun monta käsilaukkua isoja ja pieniä!

WC rulla, ynnä muut pakkaan jos lähden Tiettömän matkan taipaleelle!

siellä on lähiomaiseni mökki!

Joka on kaukana , eikä ole vettä, ei sähköjä,

Nurmikko sentään kasvaa,

on ruohokone!

Autolla ei pääse perille!

on puu WC

Jolloin oli asiallinen ,

Normaalisti en näin hirveästi pakkaa käsilaukkuun!

Siis on vain joskus lapiolla tehty joskus 1950 tie on metsän keskellä.

On kuusi marjametsää!

Liikkuu susia, hirviä, kauriita,

Ja paljon kesällä polulla on Kyitä!

ja lähtee metsoja , kyyhky parvi lentoon.!

Vierailija
25/28 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun käsilaukustani

löytyy IKH leikkurit.Käsidesiä, laastaria, naisten tarviketta ( side),

nenäliinoja, maskeja, harvoin meikkejä, ja huulirasva.

Kuitenkin oisit halunnu tietää ?.

Mulla aina mukana mattoveitsi, mittanauha, suurennuslasi, pienet sakset ja pussillinen koiranherkkuja. Muiden tavaroiden lisäksi. 

Mä en tarvitse käsilaukkua tuohon. Puhelimessa on mitta ja suurennuslasi, avainnipussa pieni leatherman, jossa on veitsi, sakset, viila, tasapääruuvimeisseli, pihdit ja hammastikku. Koirannamit ja kakkapussi sekä huulirasva kulkee taskunpohjalla. Käsilaukku vain juhlissa, teatterissa yms. tilanteissa.

Vierailija
26/28 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeämpi kysymys: mitä hittoa ne niissä laukuissaan oikein kuskaa??

Mulla on lompakko, meikkipussi, kampa, lääkepussukka, puhelin, avaimet, silmälasikotelo, matkakortti, kalenteri, käsidesi, maskeja ja nenäliinoja. Ei mahdu taskuihin tuollainen määrä, laukussa kulkee kätevästi.

Vierailija
27/28 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useita parjattuja merkkilaukkuja mutta arjessä käytän nykyään pientä reppua.

Jos menen illalliselle otan pienen Chanel laukkuni johon mahtuu puhelin, kotiavain ja pari korttia.

Shoppailupäivänä tmv. mukaan lähtee olkalaukku (Givenchy tai Louis Vuitton) että mahtuu em. lisäksi pieni kukkaro, laturi, huulirasva ja aurinkolasit/sateenvarjo.

Vierailija
28/28 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan käsilaukun mutta sekin on sellainen halpis kangaslaukku. reppua käytän koska sinne mahtuu kaikki mukaan ja käyn usein asioilla, kaupoilla niin saa tuotua kotiin repussa ruoka ostoksia/muita.