Käyttääkö kaikki naiset käsilaukkua?
Kommentit (28)
En vaan reppua tai tilava olkalaukkua.
Minulla ei ole koskaan ollut käsilaukkua.
Vain jos on aivan pakko, esim hienot juhlat jossa pakko saada lompakko, puhelin ja autonavaimet yms tavarat johonkin.
No miltäs näyttää? Katso vaikka ulkona kulkiessasi, onko jokaisella naisella käsilaukku mukana. Näin saat vastauksen kysymykseesi.
Tärkeämpi kysymys: mitä hittoa ne niissä laukuissaan oikein kuskaa??
Ei käytä, itse kyllä olen käyttänyt varmaan jostain 12-vuotiaasta. Kukin tyylillään ja elämäntilanteeseensa sopivasti.
Muistetaan kuitenkin tärkein, eli että myös mukava käsilaukuton nainen voi olla seksuaalirikollinen.
Av palstalla kaikilla on kangaskassi, käsilaukut (eteenkin kalliit) ovat täyttä bimboilua.
Ja sitten miesraati haukkuu miten suominainen ei ole naisellinen.
Ikinä ei voi voittaa.
Mieluusti kuljetan puhelinta, lompakkoa ja avaimia taskussa. Mitään muuta en halua kuljetella. Ärsyttää ihan hirveästi jostain syystä ottaa laukkua mukana. Lasten vauva-aika oli hirveää kun piti roudata hulluna kaikkea kamaa mukana.
Kyllä minun käsilaukustani
löytyy IKH leikkurit.Käsidesiä, laastaria, naisten tarviketta ( side),
nenäliinoja, maskeja, harvoin meikkejä, ja huulirasva.
Kuitenkin oisit halunnu tietää ?.
Käytän olanylilaukkuja ja sellaisia reilumman kokoisia. Mahtuu muuten aivan uskomaton määrä tavaraa . Orpo olo, jos jostain syystä laukku ei ole mukana
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun käsilaukustani
löytyy IKH leikkurit.Käsidesiä, laastaria, naisten tarviketta ( side),
nenäliinoja, maskeja, harvoin meikkejä, ja huulirasva.
Kuitenkin oisit halunnu tietää ?.
Mulla aina mukana mattoveitsi, mittanauha, suurennuslasi, pienet sakset ja pussillinen koiranherkkuja. Muiden tavaroiden lisäksi.
Käytän käsilaukkua vain juhlatilaisuuksissa. Arjessa reppu on paljon käytännöllisempi.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeämpi kysymys: mitä hittoa ne niissä laukuissaan oikein kuskaa??
Kaikkea, mikä menisi normaalisti taskuihin. Enemmänkin haluaisin kysyä, miksi naisten vaatteissa ei ole taskuja tai jos onkin, niin niihin saa mahdutettua korkeintaan viiden sentin kolikon.
Vierailija kirjoitti:
No miltäs näyttää? Katso vaikka ulkona kulkiessasi, onko jokaisella naisella käsilaukku mukana. Näin saat vastauksen kysymykseesi.
No mistäs sen siinä tietää käyttääkö se vastaantuleva seuraavana päivänä kuitenkin.
Riippuu tilanteesta ja ne tilanteet on todella harvassa.
Kyllä. Olkalaukkua. Taskuun ei mahdu. Se ei saa takertua hissin oveen tai bussin oven väliin. Saisi olla turvalukko.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole koskaan ollut käsilaukkua.
Eikä minulla. Äitini tosin nimitti käsilaukuiksi kaikkia käyttämiäni kangasnyssäköitä, marilaukkuja ja reppuja, mikä ärsytti etenkin nuorena ollessani. Hänellä kai oli päähänpinttymä, että naisella kuuluu olla käsilaukku ja kun ei ollut, kulki sillä nimellä mikä hyvänsä säkki.
N50
En käytä enää. Hoito olkalaukku on paras 😁