Onko teillä säästöjä tai velkoja, joista puolisonne ei tiedä?
Miksi?
Oletteko naimisissa? Jos teillä on salaa säästöjä, onko ne tarkoitettu eron jälkeiseen elämää
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut mitään salaisia säästöjä niin kauan kuin luotin mieheeni täysin. Sitten kun mulle kerran selvisi miehestäni asioita joiden tiesin johtavan eroon, aloin järjestellä raha-asioita niin että minä ja lapset hyötyisimme erosta mahdollisimman paljon. Rakkauteen vastaan rakkaudella, muttta petokseen petoksella.
Toivottavasti jäät kiinni petoksesta, kuten miehesikin jäi.
En tiedä mitä miehesi on tehnyt, mutta ainakin tuollainen rahan kanssa petostelu on rikos ja siitä voi joutua vankilaan.
Ei ole. Puolison omaisuus on tiedossa, samoin hänellä minun. Lika barn leka bäst
Meillä on yhteinen tili, jonne molemmat laittaa kuukaudessa saman summan ja molemmilla lisäksi omat tilit.
Ei ne omat varat mitään salaisuuksia ole, mutta en esimerkiksi tällä hetkellä tiedä onko puolison tilillä 1000e vai 10000e.
Joskus kun mietitään lomakohdetta tai uusia isompia hankintoja, niin on tullut puheeksi jotain summia.
Ei ole, on yhteiset käyttö- ja etutilit, lisäksi kummallakin n.4000 euron säästötili toisessa pankissa. Kaikki, mitä on hankittu, on hankittu 50/50 kuten myös lainat. Enää ei ole velkaa, molemmilla on rahastosäästöt, joihin laitetaan sama summa kuukausittain.
Minä olen aina hoitanut kaikki meidän raha-asiat.
Velkaa n. 40t. Yritin näistä miehelle joskus puhua, mutta ei joko halunnut ymmärtää tai ei kuunnellut. En enää jaksa yrittää. Makselen niitä itse pois ja pidetään rahat erillään.
Vierailija kirjoitti:
Velkaa n. 40t. Yritin näistä miehelle joskus puhua, mutta ei joko halunnut ymmärtää tai ei kuunnellut. En enää jaksa yrittää. Makselen niitä itse pois ja pidetään rahat erillään.
Yritit puhua että mies maksaisi sun velkaasi vai? Ihme ettei viitsinyt kuunnella.
Ei ollut mitään salaisia säästöjä niin kauan kuin luotin mieheeni täysin. Sitten kun mulle kerran selvisi miehestäni asioita joiden tiesin johtavan eroon, aloin järjestellä raha-asioita niin että minä ja lapset hyötyisimme erosta mahdollisimman paljon. Rakkauteen vastaan rakkaudella, muttta petokseen petoksella.