Mitä ihmiset jotka jankkaavat samoja aiheita täällä viikosta ja kuukaudesta toiseen haluavat?
Vaikuttaa todella pakkomielteiseltä ja omituiselta käytökseltä. Ei kaikki koskaan tule olemaan samaa mieltä kanssasi kuitenkaan ja sellainen vänkääminen on vain ärsyttävää.
Kommentit (21)
No minä ainakaan en taivu ilmíantajien aiheuttamien avausten asiattomien poistamisten estää keslustelemasta haluamastani aiheesta, joten teen aina uudestaan samoja avauksia samasta aiheesta.
Poistattajailmiantajan vika.
Ei auta yhtään, vaikka kuinka vinkkais suoraan, että nyt on jo x monta aloitusta saman kirjoittajan tekemänä. Jos ketjuun ei
tule oikeanlaisia vastauksia aloittajan mielestä tai ketju poistuu, tekee heti perään uuden viimeistään seuraavana päivänä.
Sen kun tietäisi. Pöytäkonehullu on erityisen mielenkiintoinen tapaus koska fiksaatio kohdistuu harmittomaan asiaan.
Vuodesta toiseen .Osa ketjuista on niin vanhoja ....
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakaan en taivu ilmíantajien aiheuttamien avausten asiattomien poistamisten estää keslustelemasta haluamastani aiheesta, joten teen aina uudestaan samoja avauksia samasta aiheesta.
Ehkä se johtuu siitä että aloituksesi todella on asiaton?
Vierailija kirjoitti:
Jos olet joku pahimmista jankkaajista eihän sulle juuri kukaan edes vastaa. Silti teette aina samaa aloitusta uudestaan ja uudestaan kun edellinen putoaa ja katoaa bittiavaruuteen. Tuohon ei neurotyupillinen pysty joten oikea vastaus lienee autismi tai joku pakko-oireinen häiriö.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla ainoa kommentoija itse tekemässä aloituksessasi? Vastailet itsellesi? Käyttäydytkö niin myös livenä ihmisten kanssa kasvokkain? Et anna suun vuoroa ja dissaat kaikki, jotka on kanssasi eri mieltä? Aijuu, ei hän kukaan halua olla kanssasi tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan jopa päivittäin/viikottain ilmaantuvia ketjuja. Kiltti mies/tasoteoria- sössötyksiä näkee hyvin usein. Holvikaari hullu jatkaa aina vaan. Olen täysin lakannut reagoimisen niihin * yhy miksi kilttejä poikia ei kutsuttu jännät tytöt- niin' ketjuihin-
Vierailija kirjoitti:
Olettaisin että huomiota. Ihan sama onko se positiivista vai negatiivista.
Jos se on tämä, entä jos kollektiivisesti yritettäisiin lakata sen antaminen? Ainoa kommentti mitä kirjottaisi että tämä on provo, älkää tuhlatko aikaanne. Ehkä lopulta ihmiset lankeavat niihin vähemmän ja keskustelut voisi olla parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan jopa päivittäin/viikottain ilmaantuvia ketjuja. Kiltti mies/tasoteoria- sössötyksiä näkee hyvin usein. Holvikaari hullu jatkaa aina vaan. Olen täysin lakannut reagoimisen niihin * yhy miksi kilttejä poikia ei kutsuttu jännät tytöt- niin' ketjuihin-
Av on mt-ongelmaisten avohoitoa. Tai ehkä niillä on puhelimet mukana myös osastolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on tämä, entä jos kollektiivisesti yritettäisiin lakata sen antaminen? Ainoa kommentti mitä kirjottaisi että tämä on provo, älkää tuhlatko aikaanne. Ehkä lopulta ihmiset lankeavat niihin vähemmän ja keskustelut voisi olla parempia.
Ei pidä kirjoittaa mitään kommenttia ja aika hyvin ihmiset sitä jo ymmärtää noudattaakin. Jokainen kommentti ja alapeukku on noille palkinto, sisällöstä viis. Ilmianto ja täydellinen reagoimatyomuus on ainoa jolla pääsee näiden ihon alle. Kaikki muu on kannustusta.
Suomessa ei ole yhtään palstaa jossa ei olisi tarkkailijoita ja mielipide vaikuttajia ja ei, ne eivät tule Venäjältä ei niitä kiinnosta paskaakaan tämä rupumaa.
Ihmettelin jo vuosia sitten erään foorumin miestä joka illat pitkät kirjoitteli m-muuton auvoisuudesta. Käytti tuntikausia siihen eli oli maksettu trolli, katosi sitten jonnekin. Palsta liittyi aivan muihin aiheisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tatjaana, se sinun päivittäinen copypaste-spämmäys ei ole millään tavalla "keskustelemista".
Iso osa pöljistä aloituksista on vanhan tuttumme Hennan tekemiä. Yliksen puolella hän totesi, että ei siinä ole mitään pahaa, että hän trollaa täällä, koska ei enää tee sitä "omissa nimissään". Aikanaanhan hän kutsui ketjuissaan itseään "suosituksi blogistiksi" tai "aspergeriksi".
Vierailija kirjoitti:
Iso osa pöljistä aloituksista on vanhan tuttumme Hennan tekemiä. Yliksen puolella hän totesi, että ei siinä ole mitään pahaa, että hän trollaa täällä, koska ei enää tee sitä "omissa nimissään". Aikanaanhan hän kutsui ketjuissaan itseään "suosituksi blogistiksi" tai "aspergeriksi".
Henna on yksi näistä joista "tiedetään" että on kirjolla. Vuosien kokemuksella täällä olen sitä mieltä että jankkaajien yhteinen nimittäjä on autismi tai joku muu neuropuolen ongelma. Sen lisäksi on muita vaivoja jotla on johtaneet syrjäytymiseen ja muihin vaikeuksiin. Hyvä esimerkki äitihullu. Saman jankkaamisen moottori - autismi. Saman jankkaamisen vaihteisto - narsistinen pershäiriö. Yhden pisteen vihje, äitihullun lapsi on kirjolla.
Vierailija kirjoitti:
Kertaakaan en ole nähnyt aloittajan osallistuvan keskusteuun ketjussa. Vai mitä keskustelu mielestäsi on?
Pakkomiellettä on pakko toteuttaa, vaikkei siinä mitään järkeä olisikaan. Veikkaan, että jopa se ketjujen poistuminen tuottaa näille kaheleille mielihyvää, kun tietävän joidenkin ilmoittaneet ne asiattomiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mainitsemat aloitukset on niin yksinkertaisten ihmisten tuotoksia, että kannattaa vaan ohittaa reagoimatta.
Jos tuo mitä jankkaajat tekee olisi jonkun työ niin meniskö läpi? Olisko se laillista nykyään? Tule meille töihin ja copypasteta samaa aloitusta 10 minuutin välein keskustelupalstalle jossa kukaan ei vastaa. Työaika 7-23. Kukaan ei lähtisi tuohon mutta nämä tekee ilmaiseksi. Pakko olla aivot jollain lailla poikkeavat.