Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poistetaanko Tinder profiili, jos lähettää härskin viestin?

Vierailija
10.05.2022 |

Latasin pitkästä aikaa tinderin, en etsi mitään kovin vakavaa seuraa. Eräs mies laittoi viestiä seuraavana päivänä matchista. Avasin viestin 5 minuutin päästä lähetyksestä, tai koitin avata, mutta koko Match oli poistunut, joten niin myös viesti. Ajattelin että tyyppi oli vaan itse poistanut sen ja viesti olisi ollut joku haukkumaviesti. Keskustelin sitten yhden miehen kanssa, kovasti koitti houkutella luokseen. En kuitenkaan edes olisi voinut lähteä sinä päivänä, ja jotenkin ärsyttävä tyyli alkaa vonkaamaan samantien ja sitten kiukutella jos en heti sinne ryntää. No, taas kävi sama, eli mies laittoi viestiä, mutta taas oli poistunut koko Match. Ajattelin taas että itse poisti. Mutta tänään tuli taas hänen profiili vastaan, oli tehnyt uuden.

Eli poistaako Tinder itse noita profiileja, jos on vaikka tiettyjä sanoja viestissä? Kun joku varoitus oli alussa, mutta en tarkkaan lukenut. Tietäisi vaan jatkossa itsekin, että ei kirjoittele mitään sellaista, vaikka ei nyt tapana ole vieraiden tyyppien kanssa mitään seksiviestejä laitella.
N33

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittelee törkyviestejä monelle, tulee varmaan paljon ilmiantoja. Miehet ovat kyllä kovia poistamaan osumia itsekin.

Vierailija
2/8 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis ajattelin ensin että ovat vaan poistaneet itse minut. Mutta miksi lähettää viesti ja heti poistaa, kun se viestikin samalla häviää. Että onko tuollakin joku botti, mikä tunnistaa tietyt sanat ja jos tarpeeksi tulee, niin poistuu koko profiili. Että tietää itse vähän varoa tai jos tulee joku mielenkiintoinen tyyppi vastaan, niin vaihtaa vaikka snappi tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mätsi poistaa sinut, nii sillon se profiili voi tulla uudestaan vastaan. Eli luultavasti vaan poisti sut mätseistä kun et vastannut mitään. Itse poistan mätsit 2-3 päivää viestin lähetyksestä, koska olen todennut että ei niihin sen parin päivän jälkeen kuitenkaan enää vastata, joten miksi jättää roikkumaan.

Vierailija
4/8 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kerran kuvan peniksestäni ja sain heti bänniä. Törkeää miesvihaa, suurin osa naisista kuitenkin perse ja tissit näytillä.

Tapani

Vierailija
5/8 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo siis ajattelin ensin että ovat vaan poistaneet itse minut. Mutta miksi lähettää viesti ja heti poistaa, kun se viestikin samalla häviää. Että onko tuollakin joku botti, mikä tunnistaa tietyt sanat ja jos tarpeeksi tulee, niin poistuu koko profiili. Että tietää itse vähän varoa tai jos tulee joku mielenkiintoinen tyyppi vastaan, niin vaihtaa vaikka snappi tms.

Älä anna omia yhteystietojasi ennen kuin olet varmistunut tyypin turvallisuudesta.

Vierailija
6/8 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori että tiesin sinun haluavan kullia.

Vierailija
7/8 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin kerran kuvan peniksestäni ja sain heti bänniä. Törkeää miesvihaa, suurin osa naisista kuitenkin perse ja tissit näytillä.

Tapani

Voit vapaasti laittaa kuviisi omat tisut ja peppulin tiskiin. Miehet saavat jopa näyttää nännit, toisin kuin naiset. Sukuelimet taitavat olla bannissa kaikilta.

Vierailija
8/8 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mätsi poistaa sinut, nii sillon se profiili voi tulla uudestaan vastaan. Eli luultavasti vaan poisti sut mätseistä kun et vastannut mitään. Itse poistan mätsit 2-3 päivää viestin lähetyksestä, koska olen todennut että ei niihin sen parin päivän jälkeen kuitenkaan enää vastata, joten miksi jättää roikkumaan.

Siis se viesti oli hävinnyt 5 minuutissa, eli ei kyse että en vastaisi. Ja sama siis molemmilla kerroilla. Mutta ajattelin toki ensin että itse poistivat ja ei siinä mitään, en kaipaamaan jäänyt. Tuli vaan mieleen että jos Tinder automaattisesti poistaa, jos on tiettyjä sanoja viestissä. Ja tällä toisella tyypillä oli vähän erilainen profiili kuin aiemmin, toki voi olla että oli sitä muokannut, kuvia ja tekstiä.

Ja en toki kellekään anna puhelinnumeroa, mutta jonkun muun viestimen voin, esimerkiksi Kik tai Snapchat. En ole noissa koko nimellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi