Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset kantavat laukkua kyynertaipeessa?

Vierailija
10.05.2022 |

Sellaista laukkua jota kantaa kädessä tai olalle. Luulisin että koukistetru kyynertaive on kaikista hankalin ja raskain tapa kantaa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varas ei pysty sieppaamaan niin nopeasti.

Varas ei pysty siepata kyynertaiveesta.

Vierailija
42/46 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reppu se vasta hankala onkin, esimerkiksi juuri kassalla.

Reppu on paras mahdollinen kauppakassi. Ei kädet väsy ja jaksaa tuoda enemmän kerralla. Maksuvälineet tietenkin laitetaan käden ulottuville esim. taskuun. Reppu on vain ostosten kuljettamista varten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reppu on paras mahdollinen kauppakassi. Ei kädet väsy ja jaksaa tuoda enemmän kerralla. Maksuvälineet tietenkin laitetaan käden ulottuville esim. taskuun. Reppu on vain ostosten kuljettamista varten. 

Kaikissa kaupoissa ei saa käyttää reppua. Varastettu niin paljon repun avulla. Paljon taskuja ja piilopaikkoja.

Vierailija
44/46 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa kaupoissa ei saa käyttää reppua. Varastettu niin paljon repun avulla. Paljon taskuja ja piilopaikkoja.

:D En ole koskaan käynyt kaupassa, jossa aikuinen ihminen ei saisi käyttää reppua. Muutamassa koulun läheisessä K-marketissa on ollut lappu, jossa koululaisia on pyydetty jättämään reppu kassalle. Yhtälailla sinne kyynErvarressa olevaan laukkuun voi piilottaa tavaroita kuin reppuunkin. Jopa paljon huomaamattomammin. 

Vierailija
45/46 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tisseista voi roikottaa kanssa

Vierailija
46/46 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysty roikottaa kyynertaipeessa laukkua. Minulle tuntuu huonolle se.

Itse olen päätynyt kantaa laukkua olkepeessä. Se tuntuu terveelle ja viisaalle minulle.

Omaan onneksi hyvän kielikorven ja pystyn sillä lohduttautua, jos ei ole kyynertaiveessa minulle voimaa suotu.

Menen tässä heti ajaa autolla kauppoille, että voin mennä osterelle shopata.

Saitko sairaskohtauksen?

En ole saanut sairaskohtaus, olen nykyajan ihminen joka osaa puhuta oikein tätä suomen kieltä.

Eli nykyään puhua näin!