Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teistä panseksualisuus eroaa biseksualisuudesta

Vierailija
09.05.2022 |

Toisen keskustelun innoittamana olen ehdottoamsti sitä mieltä, että bi ja pan -seksuaalisuus ovat ainakin osittain päällekkäiset. Jäin silti hetkekesi miettimään, että onko olemassa, jokin yksinkertaistus tai rautalanka esimerkki, joka erottaisi ne toisistaan. Toki kenenkään seksuaalisen suuntautuneisuuden lokerointi useimmiten vähän tylsää. Ja se (seksualinen suuntautuneisuus) on aina sidoksissa viime kädessä yksilöön.

Ap

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ollutkaan turkulainen joka kysyy ett "Saanks mä pan sua?"

Ei ku se o raumalaine joka luul et Pan Hiven o viakara paikalline kauppanimi

Vierailija
22/33 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Heh" - Jos joku sanoisi minulle: "mä haluan bi sua" , niin toivottavsti tuolla hetkellä ymmärrän oikein, mitä hän haluaa.

Ap 

Ääntyy; haluan pisua.

Haluatko siis, että kumppanisi (mies) antaisi sinulle pisuaan e. selkosuomeksi pissaisi päällesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Heh" - Jos joku sanoisi minulle: "mä haluan bi sua" , niin toivottavsti tuolla hetkellä ymmärrän oikein, mitä hän haluaa.

Ap 

Ääntyy; haluan pisua.

Haluatko siis, että kumppanisi (mies) antaisi sinulle pisuaan e. selkosuomeksi pissaisi päällesi?

Kyllä. Tykkään myös katsella kun virtsasuihku tulee uretrasta.

Vierailija
24/33 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap 

Ääntyy; haluan pisua.

Kyllä. Tykkään myös katsella kun virtsasuihku tulee uretrasta.

Nää virtsa jutut on kyllä jotain lesbojen ja homojen juttuja. Esimerkiks mun exä sano että haluaa nähdä, että mä käyn illan aikana kusella, jos aion, että harrastetaan myöhemmin seksiä -Sano siis tän kun join normisti toista tai kolmatta olutta saunan jälkeen. Usein siis sekstattiin saunan jälkeen. Sit se kuitenkin vaatis, että mun pitäs käyttää kortsua vaik tiedän että se haluaisi tulevaisudessa saada lapsii tytön ja pojan. Ei siis oo enää mikään nuorikaan vaan on jo 27. Ihme ämmä se on hoitsu ja nyt kuulemma asuu jossain solus, jonkun toisen mujan  kanssa ja lukee lääkiksen pääsykokeisiin. - Toi 2. muija viissiin opiskelee sielä jo. Et on niitä sairaita lääkäreitäkin sit vissiin.

Vierailija
25/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut jatkaa tätä keskustelua mutta luettuani viim.kommentin, niin yhtäkkiä pääni lyö tyhjää...

Vierailija
26/33 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut jatkaa tätä keskustelua mutta luettuani viim.kommentin, niin yhtäkkiä pääni lyö tyhjää...

Vieläkö pyörii tyhjää?

Vierailija
27/33 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/33 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun ex-lesbot alkaa panseksuaaleiksi niin pääsen imeälutkuttamaan niiden pilluja.

T. Jari

Vierailija
29/33 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut lokerot hyväksyn eikä niiden kanssa ole ongelmaa sillä seksuaalisiiden eri aspit on vielä suhteellisen helppo ymmärtää, mutta aseksuaalisuus ja aseksuaalisuuden eri spektrien kuten demien kohdalla minulla menee jo yli enkä enää ymmärrä. Lääketiedettä vähän lukeneena käsittelimme aikoinaan nimittäin koulussa että jos potilaan seksualinen kiinnostus toista ihmistä kohtaan väljenee ja katoaa, niin silloin kyse voi olla jostain piilevästä vakavasta sairaudesta kuten vaikka jostain piilevästä suolistosyövästä josta se kadonnut kiinnostuksen puute on yksi mahdollinen merkki ja potilaan seksualinen kiinnostus palaa takaisin normaaliksi kun se sairaus on hoidettu ja potilas pääsee jälleen toipumaan.

Vierailija
30/33 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista hölisee julkisuusesta elävät ja julkisuuden kipeät omasta mielestään maailman navat.

Vierailija
31/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut lokerot hyväksyn eikä niiden kanssa ole ongelmaa sillä seksuaalisiiden eri aspit on vielä suhteellisen helppo ymmärtää, mutta aseksuaalisuus ja aseksuaalisuuden eri spektrien kuten demien kohdalla minulla menee jo yli enkä enää ymmärrä. Lääketiedettä vähän lukeneena käsittelimme aikoinaan nimittäin koulussa että jos potilaan seksualinen kiinnostus toista ihmistä kohtaan väljenee ja katoaa, niin silloin kyse voi olla jostain piilevästä vakavasta sairaudesta kuten vaikka jostain piilevästä suolistosyövästä josta se kadonnut kiinnostuksen puute on yksi mahdollinen merkki ja potilaan seksualinen kiinnostus palaa takaisin normaaliksi kun se sairaus on hoidettu ja potilas pääsee jälleen toipumaan.

Olisi kannattanut lukea enemmän, niin ymmärtäisit paremmin.

Vierailija
32/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

panseksuaalin kiinnostus ei riipu sukupuolesta ja biseksuaali tuntee vetoa vähintään kahteen sukupuoleen. biseksuaali voi myös olla kiinnostunut muunsukupuolisista ja muista transihmisistä, mut on siis yleinen harhaluulo, että ois kiinnostunu vaan miehistä ja naisista. jotkut siis tottakai on eikä siinä mitään, mutta ns. virallinen biseksuaalisuuden määritelmä on, että tuntee vetoa ainakin kahteen sukupuoleen.

eli tän voi selittää myös niin, että panseksuaalilla ei ole niinku spesifiä sukupuolta/sukupuolia, jo(i)sta on kiinnostunut ja biseksuaalilla on.

panseksuaalisuus sijottuu biseksuaalisuuden sateenvarjon alle eli jjjoo, osittain ovat päällekkäiset.

t. panseksuaali

Kyllä te Sairaita. - Siis kysehän on oikeasti sttä, että biseksuaali on tämän sairauden yksikkö muoto. Biseksuaalisuus on sairaus (tai vamma), missä hedonismii on ottanut ihmisestä vallan, jonka seurauksena biseksuaali luulee voivansa saada seksuaalista nautintoa sekä naisten että miesten kanssa. (Muita sukupuoli ei ole, vai mitä ne muut muka ovat?)  Panseksualisuus on sitten tämän biseksualisuus sairauden häveliäämpi  monikkomuoto vaikka oikea nimi o biseksuaalinenpandemia eli biseksualisuus tartunta on levinnyt ja sen uhreja ja sairastuneita on jo useita, samalla tavoiin kuin lesbous ja homous ovat levinneet

Jaaha, taas joku uskonnolinen hihhuli, joka ei ymmärrä biologiaa. Sukupuolia on enemmän kuin kaksi. Siitä tutkijat eivät taida vielä olla selvillä, onko 3 vaiko 4 vai montako. Mutta siitä ovat selvillä, etteivät voi vetää rajaa missä nainen muuttuu mieheksi tai mies naiseksi. Eli sukupuolet eivät ole mustavalkoisia joko tai. 

Itse olen täyshetero mies, eikä edes kauniit lesbonaiset näytä ihmeemmin herättävän mielenkiintoa. Joskus oikein ihmettelin, että miksi joku kuvan kaunis nainen ei säväyttänyt hitustakaan seksuaalisesti. Mutta kun tuli kaapista ulos niin en enää ihmetellyt yhtään. Mutta toki ei kaikista kuvista näen mutta käytöksestä jotenkin elimistö aistii. Muuta selitystä en keksi. 

Vierailija
33/33 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biseksuaali tykkää molemmista

Pan on tätä nykyajan sekoilua missä jokainen voi tuosta noin vaan keksiä itselleen sukupuolen, vaikka uuden joka viikonpäivälle