Vieläkö joku uskoo rasvattomaan maitoon
ja margariiniin? Luulis jo kaikkien tajuuvan terveellisen ravinnon päälle.
Kommentit (129)
Mä juon sitä mikä maistuu hyvältä. Olkoon se sitten terveellistä tai ei. Ei luulis muille olevan tämä "ongelma".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvamaito maistuu pahalta. Siitä jää suuhun rasvainen kerros, vaikka on olevinaan kevyt maitoa. Miä se sun napaa kaivaa, jos minä käytän rasvatonta maitoa? Juon myös Pepsi Maxia, koska Coca Cola maistuu pahalta. Ja karpalomehu on parempaa kuin mandariinimehu. Latte rasvattomalla maidolla on parempaa kuin vihreä tee.
Nää on makuasioita, joten zip it.
Kuulostat läskiltä.
Mikä sinunlaistasi läskiä kiukuttaa? Sekö kun joku sattuu olemaan noin 100 kiloa sinua kevyempi? ;)
Se olis himppasen vaikeeta jopa spermasolulta.
Vierailija kirjoitti:
Mä juon sitä mikä maistuu hyvältä. Olkoon se sitten terveellistä tai ei. Ei luulis muille olevan tämä "ongelma".
Se ongelma on siinä, että muut joutuu maksamaan sun paskoista elintavoistasi ihan rahassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin tänään viimeksi 2 litran purkkia D-vitaminoitua kurria, joka on erittäin hyvä ruokajuoma lämpimän aterian kanssa ja sopii myös murojen kanssa. Kahvin kanssa käytän kevytkermaa, en maitoa. Eihän sitä ehdoin tahdoin kannata lisätä suolan, sokerin tai rasvan määrää omassa ruokavaliossa, jos niitä pystyy järkevästi rajoittamaan.
Terveellisempää sulle olisi heivata ne murot helvettiin ja juoda punaista maitoa.
Sen punaisen kulutusmaidon voisi vaikka kieltää kaupoista liiallisen rasvapitoisuuden takia. Sinä varmaan syöt punaista vahvasuolaista voitakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ongelma on siinä, että muut joutuu maksamaan sun paskoista elintavoistasi ihan rahassa.
Mistä päättelit, että olen köyhä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin tänään viimeksi 2 litran purkkia D-vitaminoitua kurria, joka on erittäin hyvä ruokajuoma lämpimän aterian kanssa ja sopii myös murojen kanssa. Kahvin kanssa käytän kevytkermaa, en maitoa. Eihän sitä ehdoin tahdoin kannata lisätä suolan, sokerin tai rasvan määrää omassa ruokavaliossa, jos niitä pystyy järkevästi rajoittamaan.
Terveellisempää sulle olisi heivata ne murot helvettiin ja juoda punaista maitoa.
Sen punaisen kulutusmaidon voisi vaikka kieltää kaupoista liiallisen rasvapitoisuuden takia. Sinä varmaan syöt punaista vahvasuolaista voitakin?
Ihan normaalisuolaista voita syön.
Ja miksi maidon rasvapitoisuus on teille ongelma ja kerman tai juuston ei?
Vaihdoin margariinin ja rasvattoman maidon voihin ja täysmaitoon jotain 15 vuotta sitten. Todella hyvä ja energinen olo ollut siitä asti. Veriarvot huippu hyvät. Harrastan kestävyys lajeja. Kalanmaksaöljyä hörppään joka aamu ja 100 mikrog/vrk d vitamiinia talvella. M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä taidat ajatella vain rahaa. Nauttisit sinäkin elämästäsi joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan varakas ei syö kevyttuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon Jumalaan enkä rasvattomaan maitoon.
Minä olen pakana, joka juo kurria, mutta ei koske ehtoollisviiniin.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin margariinin ja rasvattoman maidon voihin ja täysmaitoon jotain 15 vuotta sitten. Todella hyvä ja energinen olo ollut siitä asti. Veriarvot huippu hyvät. Harrastan kestävyys lajeja. Kalanmaksaöljyä hörppään joka aamu ja 100 mikrog/vrk d vitamiinia talvella. M36
Sama paitsi, että harrastan joukkueurheilua. Voihin ja punaiseen maitoon vaihtaminen on ollut elämäni parhaimpia päätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvaton maito on ainoo joka toimii cafe lattee.
Vaahdottuu.Olisin hyvin yllättynyt jos rasvainen maito ei vaahdottuisi. Kermakin kun tuppaa tehdä niin ja siinä on vielä enemmän rasvaa.
Kiva että sain yllätettyä, aina voit oppia uutta.
Rasvaton maito tosiaan vaahdottuu parhaiten.
Tervetuloa perehtyyn cafe latte taiteisiin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvaton maito on ainoo joka toimii cafe lattee.
Vaahdottuu.Olisin hyvin yllättynyt jos rasvainen maito ei vaahdottuisi. Kermakin kun tuppaa tehdä niin ja siinä on vielä enemmän rasvaa.
Kiva että sain yllätettyä, aina voit oppia uutta.
Rasvaton maito tosiaan vaahdottuu parhaiten.
Tervetuloa perehtyyn cafe latte taiteisiin :D
"Whole milk produces foam that is softer, creamier and thicker than skim milk foam. The rich, creamy taste is excellent and the foam's consistency tends to become firmer as you are drinking the coffee."
https://www.ricardocuisine.com/en/articles/food-chemistry/521-the-facts…
Kukaanhan ei kiellä kakkaa syömästä.
Mihin kategoriaan menee kauramaito? Hyvä vai paha? Sellainen D-vitamiinia sisältävä.
Vierailija kirjoitti:
Aika hauska.. juuri juon lasillista rasvatonta maitoa :) Miksikö, no siksi, että se on hyvän makuista iltapalaksi esim. perunaleposkan kanssa. En halua ehdoin tahdoin juoda maitorasvaa. Käytän myös Beceliä leivän päällä. Ja sinä et voi sille mitään!
Becel on suurin kusetus ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalisuolaista voita syön.
Ja miksi maidon rasvapitoisuus on teille ongelma ja kerman tai juuston ei?
Maitoa menee ruokajuomana aivan eri määriä kuin kahvikermaa enkä myöskään kaipaa maitoa juodessa mitään rasvaista sivumakua. Harmi että Valio ja Arla eivät käytä kurri nimitystä rasvattomasta maidosta.
Vierailija kirjoitti:
Ainesosat: Rasvaton maitojauhe, vesi, D-vitamiini. Noin luki ysärin puolivälissä ostamani kurripurkin kyljessä. Siihen loppui minulla tuon tuotteen osto, aamukahviin käytin silloin. Arvelin, että jos maitoa milloin ostan, saa se olla tavallista eli käyttötarkoituksen mukaan sinistä tai punaista. Riisipuuro pitää tehdä aina punaiseen maitoon, muuten ei tule hyvää. Aamukahvinikin olen opetellut juomaan mustana.
Kuule, siitä ysärin puolesta välistä on aikaa kohta 30 vuotta 😆
Tällä hetkellä rasvattoman maidon ainesosat ovat rasvaton maito ja D-vitamiini. Just katsoin purkin kyljestä.
Tiesittekö, että kaikki maito käsitellään ensin rasvattomaksi ja sitten siihen lisätään takaisin maitorasvaa sen mukaan missä purkissa se myydään kuluttajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hauska.. juuri juon lasillista rasvatonta maitoa :) Miksikö, no siksi, että se on hyvän makuista iltapalaksi esim. perunaleposkan kanssa. En halua ehdoin tahdoin juoda maitorasvaa. Käytän myös Beceliä leivän päällä. Ja sinä et voi sille mitään!
Becel on suurin kusetus ikinä.
Aijaa.. sinähän sen tietysti tiedät. Ostan silti Beceliä, vaikka sinua harmittaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan varakas ei syö kevyttuotteita.
Taidan olla sitten poikkeus.
En karppaa. Syön kaurapuuroa ja leipää joka elämän päivä.