Vieläkö joku uskoo rasvattomaan maitoon
ja margariiniin? Luulis jo kaikkien tajuuvan terveellisen ravinnon päälle.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän rasvahullut selittää sen, että suurin osa ihmiskunnasta ei juo maitoa sen jälkeen, kun äidin rinnasta vieroittautuvat?
Selitättekö heille, kuinka välttämätöntä sisäelimille on saada rasvaista lehmänmaitoa, joka on todellusuudessa tarkoitettu lihottamaan vasikka mahdollisimman nopeasti?
Muuttuuko se maito jotenkin terveellisemmäksi tai vähärasvaisemmaksi, jos siitä tehdään kermaa, voita tai vaikka juustoa? Te maitovihaajat unohdatte lahjakkaasti, että aika moni niistä teidänkin vetämistä tuotteista tehdään kuitenkin maidosta. Urpåt!
Eli rasvattoman maidon juominen tuhoaa ihmisen sisäelimet, vaikka henkilö söisi juustoa ja muita rasvaisia maitotuotteita?
Juju onkin nimenomaan siinä rasvattomuudessa.
Aikuisen ihmisen ei kuulu juoda muutenkaan maitoa. En osta itse lainkaan paitsi silloin kun laitan sitä ruokaan. Kahvia en juo ja teetäkin vain kylässä. Joskus harvoin kaakaoon voin laittaa mutta muuten juon vettä pääasiassa ja joskus mehuja ja limsaa. Olemme oppineet että maito on terveellistä mutta se ei ole vähän samalla tavalla moni meistä on oppinut että kahvia kuuluu juoda. Ei kuulu sekin on hyödytöntä.
Meidän perhe ostaa reko-ringin kautta suoraan maitotilalta raakamaitoa. Ihan parasta
Homogenoimatonta ja pastöroimatonta. Sopii jopa puolisolle joka saa "kaupan maidoista" vatsaoireita.
Margariinia käytetään kyllä terveellisemmän rasvan, ei vähärasvaisuuden takia.
Kai ihmiset jo ymmärtää että sokeri ja nopeat hiilarit se suurin ongelma, mutta ei rasvaa pakko yrittää mitenkään maksimoida. Itse juona kevytmaitoa, rasvaton liian mautonta enkä mistään periaatteesta ala punaista maitoa ostamaan kun kevytmaito ok.
Vierailija kirjoitti:
Margariinia käytetään kyllä terveellisemmän rasvan, ei vähärasvaisuuden takia.
Kai ihmiset jo ymmärtää että sokeri ja nopeat hiilarit se suurin ongelma, mutta ei rasvaa pakko yrittää mitenkään maksimoida. Itse juona kevytmaitoa, rasvaton liian mautonta enkä mistään periaatteesta ala punaista maitoa ostamaan kun kevytmaito ok.
Margariinin tervellisyys on vain kuvitelmaa. Siemenöljyistähän se koostuu eikä ne sovi ihmisen elimistölle.
Vierailija kirjoitti:
Kattokaa tietämättömät Antti Heikkilän video rasvattomasta maidosta. Ei tee mieli juoda.
Virkaheitto lääkäri on kirjoittanut palkitun teoksen:
Oliskohan tämänkin huuhaan taustalla lopulta tietty itäinen naapurimaa, jonka intressi voisi hyvinkin olla pohjoiskarjalaista sydän- ja verisuonitautiperimää kantavan naapurin tappaminen koviin rasvoihin ja liikunnan puutteeseen.
Hyvin toimii, sillä 75 % 30-vuotiaista ja sitä vanhemmista miehistä on lihavia löllyköitä. Samaan sakkiin osuu se 15 %, joka syyllistyy rikoksiin, syrjäytyy opinnoista ja työstä ja äänestää PS, VKK ja muita hörhösakkeja.
Tuohan on vaan yksi osa ruokavaliota, tuskin kukaan elää rasvaisella/rasvattomalla maidolla pelkästään.
Mutta aikoinaan tutkittiin, että jos tahtoo tulla raskaaksi, näiden kevytmaitotuotteiden käyttö kannattaa lopettaa ja siirtyä täysrasvatuotteisiin. Itse olen käyttänyt tätä "taikakeinoa" kahden lapsen saamiseen. Luultavasti olisin saanut nuo lapset rasvattomallakin maidonkulutuksella. Mutta hyvä on johonkin poppakonstiin välillä turvata. Voisihan tuo perustua vaikka siihen, että liian laiha ei tule niin helposti raskaaksi?
Äiti 85v. juo joka päivä rasvatonta maitoa. Asuu kotona vielä, on sukuvikana sepelvaltimotauti, mutta ei yhtään sydänkohtausta. Käy kaupassa, siivoaa ja tekee kävelylenkkejä.