Onko olemassa +45v miehiä suhteeseen, joita ei kiinnosta seksi?
Omat seksihalut on hiipuneet ja erostakin on jo vuosia aikaa. Kuitenkin kun lapset lentävät muutaman vuoden sisällä pesästä, en välttämättä halua olla ihan yksin. Kumppani, jonka kanssa voisi jakaa arjen, olisi mukava löytää vielä. Mutta se seksi. Olen ihan kaunis kasvoiltani ja herätän miehissä yleensä ensin sen seksiasian. Mutta kun asia ei enää kiinnosta itseäni. Onkohan mitään toivoa löytää kumppani, jolle se seksi ei ole enää elämän tärkein asia?
Kommentit (394)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama tilanne, olen vähän nuorempi kuin ap. Ero tuli yli 5 vuotta sitten, enkä ole seksiä sen koommin kaivannut. On vaikea kokea ongelmana sellaista, minkä muut väittävät olevan ongelma, mutta itselle se ei sitä ole. Olen harrastanut seksiä vain toisen halujen vuoksi ja se ei ole hyvä tie se. Aiheuttaa ennenpitkää vähäistenkin halujen kuolemisen ja inhoa toista kohtaan.
Kun lapset lentävät pesästä, kaipaisin myös mieskaveria luonnossa liikkumiseen, leffailtoihin, tapahtumiin jne. Vaikea uskoa ettei ketään vastaavaa haluavaa miestä muka olisi. Hellyys ja läheisyys ei ole mulle vastentahtoista, sitä olisi kyllä tarjolla. Ehkä silloin tällöin seksiäkin, mutta varmasti olisi harvinaista. Tiedän että moni mies on yksinäinen, miehillä ei usein ole samantasoista sosiaalista verkostoa kuin naisilla. Eikö muka kukaan mies tykkäisi naisen seurasta yksinäisiin iltoihin?
Kyllähän tuo siltä kuulostaa, että inho tulisi olemaan molemminpuolista; joku voi peittää sen paremmin kuin toinen.
Nainen, jonka kanssa ei harrasteta seksiä on olemukseltaan nainen, mutta ei tekemiseltään nainen siinä parisuhteessa, jos sitä voi suhteeksi kutsua; hän ei toteuta niitä tekoja, jotka liittyisivät naiselle ominaisiin toimintoihin miehen ja naisen kanssakäymisessä. Sitä voisi verrata siihen, että sinulla on terapiasuhde, jossa menet laillistetun terapeutin luo ja tämä ei suostu avaamaan suutaan koko aikana etkä pääse käsittelemään ongelmiasi.
Sen terapiavastaanoton tarkoituksena on olla sellainen rauhallinen tyyssija, jossa voi jakaa asioita, joita ei muualla voi luontevasti käsitellä. Samalla tavalla se miehen ja naisen suhde on seksuaalisuuden paljastus- ja levähdyspaikka, jossa saa näyttää ja jakaa sen puolen itsestään.
Mietin tuotakin, että kelpaisiko sinulle homomies leffailtoihin ja kainaloon? Haluat miehen mutta et seksiä. Mikä ajatus tässä oikein on? Ethän vain suinkaan ajattele, että itsestään huolehtiva, mutta sopivan reppana heteromies tarjoaisi sinulle ihailua ja kuuntelisi juttujasi tarkkaan seksin toivossa, vaikka samalla kiellät seksin merkityksen ja annat miehen ymmärtää, että se satuttaa sinua? Eli haluat miehen haluavan sinulta seksiä ja paljon, koska ainoastaan se saa hänet jaksamaan ja kiinnostumaan seurastasi, mutta kuitenkin haluat jakaa sitä säästellysti kuin kirkko almujaan. Näinköhän asia on vai mitä annettavaa sinulla on miehelle, mitä hän ei saa juttelemalla kaverin kanssa?
VMP nyt taas. Eikö tässä nyt nimenomaan haeta suhteeseen miestä jolle seksi ei ole tärkeää tai ei halua sitä lainkaan? Ei se mies silloin ole kärkkymässä sitä seksiä samalla kun nainen käyttää häntä terapeuttina. Vaan siinä ollaan silloin romanttisessa parisuhteessa (eli ei, siihen ei sovi homomies tai toinen nainen) ja kumpikin saa sitä mitä haluaa. Tällaisen miehen löytäminen on tietenkin todella harvinaista joten siksi me tällaiset naiset olemmekin yleensä yksin. T. Eri
Haluttomia miehiä on vaikka millä mitalla, mutta piruako halunsa menettänyt mies enää naisella tekee?
Draamaa saa mennä katsomaan vaikka teatterista. Harva sitä haluaa omaan elämäänsä. Yksin elävä mies osaa hoitaa asiansa itsekin, osaa laittaa ruoat, tiskata ja siivota ainakin sen verran kuin itse katsoo tarpeelliseksi.
Naiset ei kiinnosta muuten kuin kaverina. Seppo Räty esimerkiksi myönsi olevansa tällainen. Elää omillaan, naisia on kavereina, mutta ei halua parisuhdetta, koska omien sanojensa mukaan "ei enää muista, mitä sillä naisella oikein tekee".
Komppaan.
Ei ole kyse tästä. Toiveena on löytää kumppani onnelliseen, tasapainoiseen suhteeseen. Elämää jakamaan. Ei siinä ole kyse siitä etteikö osaisi elää yksin ja tiskata omia tiskejänsä (wtf?). "Mitä sillä naisella tekee" - jos tällainen olo on, eihän silloin edes etsi parisuhdetta? Nyt puhutaan ihmisestä joka sen parisuhteen haluaa.
Retorinen kysymys: onko miehiä, jotka ovat menettäneet seksuaalisen halunsa (ja kykynsä) mutta haluavat silti parisuhteeseen? Vastaus: aika vähän.
Mies voi jatkaa tyytyväisenä jo olemassaolevassa parisuhteessa, jos menettää seksuaaliset halunsa. Mutta aika vähissä voivat olla sellaiset miehet, jotka haluavat parisuhdetta, vaikka seksuaaliset halut ovat loppuneet jo aika päiviä.
Ei näköjään ap ole myöskään ollut kovin innokas seuran etsijä, jos 7 vuotta on tullut sinkkuelämää täyteen, ja vasta nyt pohtii mahdollisuutta etsiä uutta kumppania. Ja tosiaan, miksi etsisikään, koska noin monta vuotta on pärjännyt oikein hyvin itsekseen.
Suurin osa ihmisistä tottuu itsekseen, omillaan elämiseen. Vuosien jälkeen ei halua edes kuvitella ryhtyvänsä seurustelemaan.
Ja jos tähän lisätään vielä se fakta, että seksihaluja ei ole, on motivaatio mahdollisen parisuhteen etsimiseen (kyllä, varsinkin iäkkäämpänä miehen pitää sitä todella etsimällä etsiä) hyvin vähäinen. Ehkä joku mies voisi alkaa tapailla naista, jos sopiva sattuu kohdalle, mutta ilmeisesti aniharva yksinkertaisesti viitsii lähteä etsimään varta vasten naista. Jos seksihaluja vielä olisi, tämä tietenkin toisi motivaatiota.
Mutta jos niitä ei ole, ei motivaatio varmastikaan ole kovinkaan korkea seurustelukumppanin etsimiseen. Etenkin, jos taustalla on esimerkiksi päättynyt avioliitto, lapsia, oma asunto, omannäköinen elämä. Kynnys etsimiseen on korkea, motivaatio hiiren papanan kokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä motiivi sellaisella miehellä olisi parisuhteeseen?
Eikö parisuhteessa olla siksi, että halutaan jakaa elämä toisen aikuisen kanssa? Halutaan viettää aikaa toisen kanssa. Ei seksin takia tarvitse olla parisuhteessa, seksiä saa ja voi harrastaa kyllä muutenkin. Nainen, sivusta.
Miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa "jakaa arkea" naisen kanssa jos ei muuta tapahdu.Siinä on enemmän rasitteita kuin hyötyjä.
Kuten vastata jokaisen samanlaisen työpäivän jälkeen kysymykseen "Miten päivä meni?"
= "Katsokaa, olen vähän yksinkertainen! En ymmärrä, että "miten päivä meni?" ei ole pelkästään päivittäin toistuva pakkorutiini, vaan se tarkoittaa "ihanaa kun olet siinä. Olen kiinnostunut sinusta ja sinun ajatuksistasi. Haluan jakaa elämäni ja ajatukseni sinun kanssasi, toivottavasti sinä tunnet samoin."
"Kyse on nyt siitä että tuo on sille miehelle äärimmäisen rasittavaa ja ärsyttävää.Tämän parempaa mies ei siitä seksittömästä parisuhteesta saisikaan.
Olen mies enkä kyllä ymmärrä mitä ihmeen rasittavaa ja ärsyttävää on siinä jos vaimoni kysyy minulta että miten päivä meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö parisuhteessa olla siksi, että halutaan jakaa elämä toisen aikuisen kanssa? Halutaan viettää aikaa toisen kanssa. Ei seksin takia tarvitse olla parisuhteessa, seksiä saa ja voi harrastaa kyllä muutenkin. Nainen, sivusta.
Miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa "jakaa arkea" naisen kanssa jos ei muuta tapahdu.Siinä on enemmän rasitteita kuin hyötyjä.
Kuten vastata jokaisen samanlaisen työpäivän jälkeen kysymykseen "Miten päivä meni?"
= "Katsokaa, olen vähän yksinkertainen! En ymmärrä, että "miten päivä meni?" ei ole pelkästään päivittäin toistuva pakkorutiini, vaan se tarkoittaa "ihanaa kun olet siinä. Olen kiinnostunut sinusta ja sinun ajatuksistasi. Haluan jakaa elämäni ja ajatukseni sinun kanssasi, toivottavasti sinä tunnet samoin."
"Kyse on nyt siitä että tuo on sille miehelle äärimmäisen rasittavaa ja ärsyttävää.Tämän parempaa mies ei siitä seksittömästä parisuhteesta saisikaan.
Olen mies enkä kyllä ymmärrä mitä ihmeen rasittavaa ja ärsyttävää on siinä jos vaimoni kysyy minulta että miten päivä meni.
Siis joka päivä vaikka vastaus olisi aina sama?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis joka päivä vaikka vastaus olisi aina sama?
Niin. Toivotetaanhan sitä töissäkin hyvät huomenet joka päivä vaikka se aamu tulee aina uudelleen ja uudelleen. Se on sitä toisten huomaamista ja huomioimista.
Ap,
Olisin täydellinen kumppani sinulle. Miten saisin yhteyden sinuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin vähän luulen kyllä minäkin, siksi tämä nainen jakaakin arkensa toisen naisen kanssa. Sama.
Kummallisen rumasti ja vähättelevästi puhutaan ihmisistä joita seksi kiinnostaa vähän tai ei ollenkaan.
Tuntemattomat ihmiset tuntuu ottavan henkilökohtaisesti jos joku ei seksiä halua.
Hämmentävää on.
Olen ilmeisesti saman ikäinen kuin ap. Mietin mistä ihmeestä sitä löytäisi aseksuaalin miehen. Tahtoa olisi jakaa vielä elämä, kiinnostukset ja metsäseikkailut, reissaamiset ym. jonkun kanssa. Kaikkein parasta, jos suhteessa olisi silti paljon läheisyyttä ja välittämistä, ilman seksiä tai hyvin vähällä seksillä.
Itsellä on virtaa ja mielenkiintoa ympäröivään maailmaan. Olisi sääli olla jakamatta sitä vielä jonkun kanssa.
Voin antaa sulle oman mieheni, muuten oikein hyvä, kiva ja komea mies mutta seksi sitä ei ole kiinnostanut enää vuosiin.
Esitän vastakysymyksen. Löytyykö naista joka on romanttinen, sitoutunut, ei laskelmoiva, siveä ja viaton luonnoltaan
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Voin antaa sulle oman mieheni, muuten oikein hyvä, kiva ja komea mies mutta seksi sitä ei ole kiinnostanut enää vuosiin.
Voi, kuulostaisi aivan täydelliseltä, mikäli sama kombinaatio toimisi muissakin suhteissa. 😁 💗💗
Valitettavasti vain seksittömissä liitoissa eläneet miehet ovat yleensä pahimpia seksin vonkaajia tai pelkästään sen perässä olevia, jos sattuvat sinkuiksi jäämään. 😭😭
Tinderit ja muut lihatiskit ovat juuri heitä täynnä. Itse haluaisin hyvän parisuhteen kaikkile ihanine lisukkeineen, juurikin ilman sitä seksiä. Tiedän että niitä miehiä on jossain, jotka ajattelevat samoin. Kun vaan tietäisi missä. Ottaisin vaikka miehen kenellä olisi joku rakenteellinen häiriö eikä lainkaan vehkeitä.
Joku minun ulkonäössäni kiinnostaa silti miehiä kuitenkin suurimmaksi osaksi seksin vuoksi. Saan aina perääni nimenomaan vonkaajat ja ne, jotka selittelevät että minä olen varmaan tosi aktiivinen ja hyvä seksissä. Pukeudun siististi ja en provosoivasti ja en ole mitenkään tyrkky. Silti riesanani ovat koko elämäni olleet juuri he, joita vähiten kaipaan. 🤔🤐
-Kirjoituksesi yläpuolinen ap:n kaltainen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se silloin kun ei voi sietää puolisoaan, kuten aika moni mies ei siedä. Puoliso on vain välttämättömyys kun halutaan pitää tietty elintaso ja elämäntyyli. Nainen hoitaa sukulaiset, kodin ja pitää etulinjan rauhallisena, että mies saa autistisesti kyhjöttää omissa maailmoissaan ja puuhailla itseään kiinnostavia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Esitän vastakysymyksen. Löytyykö naista joka on romanttinen, sitoutunut, ei laskelmoiva, siveä ja viaton luonnoltaan
mies54v
Tottakai. Mielikuvituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies54v
Näin ajattelinkin.
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vinkki naisille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän miehet eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies54v
Näin ajattelinkin.
mies54v
Ole hyvä. On vielä yksi vaihtoehto. Kehitysvammainen. Down syndroomaiset. Sieltä löytyy varmasti jokin romanttinen, siveä täysi-ikäinen, ei laskelmoiva ja viaton sekä varmasti sitoutumiskykyinen, helpostikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki naisille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän miehet eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?
Koska ne on paskoja panoja. Piti oikein pyytää anteeksi yhdeltä, eikun kahdelta naiselta, sorry 3, mitä exänikin pani suhteen aikana. Se on surkea sängyssä ja tiedän miten julmaa on päästää kotinsa ongelmat muidenkin mielipahaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies54v
Näin ajattelinkin.
mies54v
Ole hyvä. On vielä yksi vaihtoehto. Kehitysvammainen. Down syndroomaiset. Sieltä löytyy varmasti jokin romanttinen, siveä täysi-ikäinen, ei laskelmoiva ja viaton sekä varmasti sitoutumiskykyinen, helpostikin.
-Harvinaisen törkeä ja down-ihmisiä aliarvioiva kommentti. He ovat ihan yhtä lailla tuntevia, rakastavia ja älykkäitä ihmisiä, joilla on parisuhteita ja halu rakastua, rakastaa ja olla rakastettu. Ihan kuin he olisivat jotain esineitä, jotka vaan "otetaan" kun itselle itsekkäästi sopisi.
Niin nainen "ylläpitää suhdetta" mutta mies näkee punaista,sehän se ongelma tässä on.