Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa +45v miehiä suhteeseen, joita ei kiinnosta seksi?

Vierailija
09.05.2022 |

Omat seksihalut on hiipuneet ja erostakin on jo vuosia aikaa. Kuitenkin kun lapset lentävät muutaman vuoden sisällä pesästä, en välttämättä halua olla ihan yksin. Kumppani, jonka kanssa voisi jakaa arjen, olisi mukava löytää vielä. Mutta se seksi. Olen ihan kaunis kasvoiltani ja herätän miehissä yleensä ensin sen seksiasian. Mutta kun asia ei enää kiinnosta itseäni. Onkohan mitään toivoa löytää kumppani, jolle se seksi ei ole enää elämän tärkein asia?

Kommentit (394)

Vierailija
21/394 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan toki niitäkin.

Ei ole seksi kiinnostanut moneen

vuoteen.

Elämä on paljon seesteisempää kun ei ole himojen orja.

Sopisi erinomaisen hyvin vaikka loppu elämän ettei seksin kanssa tarvitse olla enää missään tekemisissä.

M.

Kiva että teitä on edes joitakin. Enkä nyt sano että seksi olisi täysin poissuljettu, mutta aika harvinaista se olisi. Ap

Harvoin olisi liikaa sekin.

Vierailija
22/394 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa ollenkaan, sopii hyvin. Nieletkö mällit?

Mä varmaan tunnen sinut. Kyllä nielen, mutta sekin liittyy aiheeseen. Ap

Mikä siinä seksissä on se ongelma? Ymmärrän että sanoit ettei kiinnosta enää eli siis haluja ei liiemmin ole mutta voisitko ajatella sen olevan osa parisuhdetta joka on vain tehtävä joka kuuluu täyttää? Oletko kykenemätön nauttimaan enää vai mistä kiikastaa?

Ei vaan haluta enää. Ja koen sen pakottamisena, jos alan tekemään sitä vain toisen mieliksi. En itsekään haluaisi seksiä toiselta, jos tekee sen vastentahtoisesti miellyttääkseen minua. Olen kyllä aiemmin tykännyt seksistä paljonkin. Nyt vaan on halut loppu. Ap

Jaaha. Vaikuttaisi siltä että tiedät sen olevan positiivinen juttu mutta tarvitset jonkinlaisen tauon ja muutoksen asiaan koska et koe sitä enää positiivisena. En usko että löydät miestä joka ei seksiä halua edes silloin tällöin (on niitäkin olemassa mutta mitenkäs sellaisen löytäisit). Jaksamista tämänkin ongelman kanssa.

Taukoa on ollut jo 7v. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/394 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan toki niitäkin.

vuoteen.

Sopisi erinomaisen hyvin vaikka loppu elämän ettei seksin kanssa tarvitse olla enää missään tekemisissä.

M.

Kiva että teitä on edes joitakin. Enkä nyt sano että seksi olisi täysin poissuljettu, mutta aika harvinaista se olisi. Ap

Toivottavasti osaat olla todella rehellinen ja avoin tämän kanssa ihan siitä suhteen alusta alkaen. Kaikki muu olisi huijaamista. 

Vierailija
24/394 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-joka kuullostaa joltain 70-vuotiaalta. Jooh ei kiitos.

Vierailija
25/394 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kumppani, jonka kanssa voisi jakaa arjen, olisi mukava löytää vielä."

Mielummin kahden asunnon suhde, jolloin voidaan viettää yhdessä laatuaikaa kuten käydä kahvilassa tai elokuvissa tai liikkua yhdessä luonnossa. Semmoiseen naiseen voisi suhtautua kuten hyvään kaveriin eikä kummallakaan olisi mitään sen kummempia viritelmiä tiivimmästä parisuhteesta tai yhteen muuttamisesta.

Vierailija
26/394 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi todella outoa, jos joku 45-55 vuotias mies ei haluaisi seksiä. Sanoisin, että silloin pitäisi jo huolestua ja ehdottomasti etsiä syy haluttomuuteen.

Ja naisella myös.

Olen itse 48 vuotias nainen ja minä ainakin haluan. Jos joskus tulee vaikka viikonkin tauko, niin alan näkemään jo seksiunia. Mieheni on 50 vuotias ja hän haluaa myös. Meillä onkin oikein mielekästä hyvää seksiä molempien aloitteesta, vaikka olemme olleet yhdessä jo 25 vuotta.

Vierailija
27/394 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, valitettavasti minä saisin suhteeseen vain sellaisia. Minua ei kuitenkaan kiinnosta miehet, jotka eivät halua minua ja seksiä minun kanssani Tasan ei käy, ja ap saa miehet ja parisuhteen, vaikka ei halua seksiä.   .

Mitenhän me saatais käännettyä nämä toisillemme sopiviksi 😁 Ap

Vierailija
28/394 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa paljonki miehiä, jotka elävät ilman seksiä parisuhteessa. Eihän siinä ole mitään outoa.

Nämä miehet tosin käyvät vieraissa pitämässä kivaa vieraissa tai maksullisilla ;)

Vierailija
29/394 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kumppani, jonka kanssa voisi jakaa arjen, olisi mukava löytää vielä."

Mielummin kahden asunnon suhde, jolloin voidaan viettää yhdessä laatuaikaa kuten käydä kahvilassa tai elokuvissa tai liikkua yhdessä luonnossa. Semmoiseen naiseen voisi suhtautua kuten hyvään kaveriin eikä kummallakaan olisi mitään sen kummempia viritelmiä tiivimmästä parisuhteesta tai yhteen muuttamisesta.

Tämä kuulostaa hyvälle.

Vierailija
30/394 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinulla on suhteelle annettavaa kun et halua seksiä antaa?

Vierailija
31/394 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi todella outoa, jos joku 45-55 vuotias mies ei haluaisi seksiä. Sanoisin, että silloin pitäisi jo huolestua ja ehdottomasti etsiä syy haluttomuuteen.

Ja naisella myös.

Olen itse 48 vuotias nainen ja minä ainakin haluan. Jos joskus tulee vaikka viikonkin tauko, niin alan näkemään jo seksiunia. Mieheni on 50 vuotias ja hän haluaa myös. Meillä onkin oikein mielekästä hyvää seksiä molempien aloitteesta, vaikka olemme olleet yhdessä jo 25 vuotta.

Ihmiset on erilaisia. Teillä on hyvä suhde, mutta ei kaikki halua seksiä eikä siihen välttämättä liity mitään ongelmia, esim aseksuaalinen ei kaipaa seksiä lainkaan

Vierailija
32/394 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naisella myös.

Tätä minä en ihan ymmärrä, miksi haluttomuutta pidetään sellaisena asiana, että jokin on vialla. En koe että se on minulle ongelma. Olen kokenut senkin ajan, kun mielessä ei paljon pyörinyt muuta kuin seksi. Valtavasti kului energiaa sen asian ympärillä. Nyt koen oloni paremmaksi sen suhteen. Ap

Vierailija
33/394 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin nyt vapaa nainen ja etsisin miestä ystäväksi, niin suhteessamme tulisi varmasti olemaan seksiä. En voisi edes kuvitella, että sitä ei olisi. Siitä tulisi mieleen, että mies olisi joku Håkan. N47

Vierailija
34/394 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naisella myös.

Ei mitenkään outoa. Yli neljäkymppistä miestä jaksaa seksi kiinnostaa korkeintaan suhteen ensimmäiset 3kk ajan, sen jälkeen sitä ei juurikaan ole. Joten seksuaalisesti haluttoman miehen löytäminen on hyvin helppoa 40+ miehistä jos selviää ensimmäisten kuukausien yli.

Vierailija
35/394 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulla on suhteelle annettavaa kun et halua seksiä antaa?

Sun mielestä seksi on ainut asia mitä nainen voi yleensä tuoda suhteeseen? Ap

Vierailija
36/394 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä seksissä on se ongelma? Ymmärrän että sanoit ettei kiinnosta enää eli siis haluja ei liiemmin ole mutta voisitko ajatella sen olevan osa parisuhdetta joka on vain tehtävä joka kuuluu täyttää? Oletko kykenemätön nauttimaan enää vai mistä kiikastaa?

Ei vaan haluta enää. Ja koen sen pakottamisena, jos alan tekemään sitä vain toisen mieliksi. En itsekään haluaisi seksiä toiselta, jos tekee sen vastentahtoisesti miellyttääkseen minua. Olen kyllä aiemmin tykännyt seksistä paljonkin. Nyt vaan on halut loppu. Ap

Jaaha. Vaikuttaisi siltä että tiedät sen olevan positiivinen juttu mutta tarvitset jonkinlaisen tauon ja muutoksen asiaan koska et koe sitä enää positiivisena. En usko että löydät miestä joka ei seksiä halua edes silloin tällöin (on niitäkin olemassa mutta mitenkäs sellaisen löytäisit). Jaksamista tämänkin ongelman kanssa.

Tarkoittaako tauko täysin kuivaa kautta? Jos näin on, eikö ole ollut minkäänlaisia haluja koko aikana? Ei edes itsetyydytystä? Aika radikaalilta kuulostaa, voisiko olla että kaipaisit jonkinlaista seksuaalisuuden herättelyä tai vaikkapa seksuaaliterapiaa jos tässä on taustalla jokin henkinen solmu? Tai ehkäpä hormoniongelma?

Vierailija
37/394 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tarjoaa miehelle seskiä just niin, kauan kunnes se lopettaa pelaamisen NHL:ssä.

Vierailija
38/394 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täältäkö sen ajattelit löytää?

Onhan noita suhteita ja ihmisiä vaikka minkälaisia, mutta sinun ulosantisi, ongelmanratkaisukykysi ja asenteesi ovat sellaisia, että uskon olevan kaikille parempi, jos et yritä mitään romantiikkaa viritellä ainakaan kenenkään miehen kanssa.

Vierailija
39/394 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan toki niitäkin.

vuoteen.

M.

Eli elettäisiin kuin normiavioliitossa?

Vierailija
40/394 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako tauko täysin kuivaa kautta? Jos näin on, eikö ole ollut minkäänlaisia haluja koko aikana? Ei edes itsetyydytystä? Aika radikaalilta kuulostaa, voisiko olla että kaipaisit jonkinlaista seksuaalisuuden herättelyä tai vaikkapa seksuaaliterapiaa jos tässä on taustalla jokin henkinen solmu? Tai ehkäpä hormoniongelma?

Halut on vaan hiipuneet. Pidän sitä luonnollisena kehityskulkuna, kun ikää tulee lisää. En koe että minulla on mitään henkistä solmua. Hormoniongelmasta en tiedä, vaihdevuodet eivät ole vielä alkaneet. Ap