Onko olemassa +45v miehiä suhteeseen, joita ei kiinnosta seksi?
Omat seksihalut on hiipuneet ja erostakin on jo vuosia aikaa. Kuitenkin kun lapset lentävät muutaman vuoden sisällä pesästä, en välttämättä halua olla ihan yksin. Kumppani, jonka kanssa voisi jakaa arjen, olisi mukava löytää vielä. Mutta se seksi. Olen ihan kaunis kasvoiltani ja herätän miehissä yleensä ensin sen seksiasian. Mutta kun asia ei enää kiinnosta itseäni. Onkohan mitään toivoa löytää kumppani, jolle se seksi ei ole enää elämän tärkein asia?
Kommentit (394)
Miehet ei koskaan lakkaa vonkumasta p...a. Sitä haetaan vaikka olisi haaremi ympärillä. Vaikkei jöpöttäs. Seksi miehen tiellä pitää. Kuten eksäni sanoi, joka ei p...a halua on homo. Ukko on eläke-iän kynnyksellä.
Vierailija kirjoitti:
No täältäkö sen ajattelit löytää?
Onhan noita suhteita ja ihmisiä vaikka minkälaisia, mutta sinun ulosantisi, ongelmanratkaisukykysi ja asenteesi ovat sellaisia, että uskon olevan kaikille parempi, jos et yritä mitään romantiikkaa viritellä ainakaan kenenkään miehen kanssa.
En ajatellut täältä löytää, kysyin mielipiteitä yleisesti aiheesta. Avaisitko hiukan tarkemmin ulosantini, ongelmanratkaisukykyni ja asenteeni ongelmakohdat? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita suhteita ja ihmisiä vaikka minkälaisia, mutta sinun ulosantisi, ongelmanratkaisukykysi ja asenteesi ovat sellaisia, että uskon olevan kaikille parempi, jos et yritä mitään romantiikkaa viritellä ainakaan kenenkään miehen kanssa.
En ajatellut täältä löytää, kysyin mielipiteitä yleisesti aiheesta. Avaisitko hiukan tarkemmin ulosantini, ongelmanratkaisukykyni ja asenteeni ongelmakohdat? Ap
Enpä taida viitsiä.
Oman kokemukseni mukaan miehiltä loppuu halut just siinä 40v. Tai no, ei ihan kokonaan ehkä, mutta lähes. Eksälle kävi niin, samoin eräs toinen mies. Siksi nyt tapailen nuorempia, kun ne jaksaa. Eikä johdu minusta, joku kuitenkin kohta sanoo laihduta tms. Hoikka olen ja nättikin. Ja nuoret komeat miehet lähestyy, yhden kanssa seksisuhde. Eli minä taas haluan juuri toisinpäin, suhteen missä olisi oikeasti seksiä, mutta ei tarvitsisi asua yhdessä tms. Välillä aikaa viettää yhdessä ja muuta läheisyyttä.
N39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa ollenkaan, sopii hyvin. Nieletkö mällit?
Mä varmaan tunnen sinut. Kyllä nielen, mutta sekin liittyy aiheeseen. Ap
Mikä siinä seksissä on se ongelma? Ymmärrän että sanoit ettei kiinnosta enää eli siis haluja ei liiemmin ole mutta voisitko ajatella sen olevan osa parisuhdetta joka on vain tehtävä joka kuuluu täyttää? Oletko kykenemätön nauttimaan enää vai mistä kiikastaa?
Ei vaan haluta enää. Ja koen sen pakottamisena, jos alan tekemään sitä vain toisen mieliksi. En itsekään haluaisi seksiä toiselta, jos tekee sen vastentahtoisesti miellyttääkseen minua. Olen kyllä aiemmin tykännyt seksistä paljonkin. Nyt vaan on halut loppu. Ap
Jaaha. Vaikuttaisi siltä että tiedät sen olevan positiivinen juttu mutta tarvitset jonkinlaisen tauon ja muutoksen asiaan koska et koe sitä enää positiivisena. En usko että löydät miestä joka ei seksiä halua edes silloin tällöin (on niitäkin olemassa mutta mitenkäs sellaisen löytäisit). Jaksamista tämänkin ongelman kanssa.
Taukoa on ollut jo 7v. Ap
Tarkoittaako tauko täysin kuivaa kautta? Jos näin on, eikö ole ollut minkäänlaisia haluja koko aikana? Ei edes itsetyydytystä? Aika radikaalilta kuulostaa, voisiko olla että kaipaisit jonkinlaista seksuaalisuuden herättelyä tai vaikkapa seksuaaliterapiaa jos tässä on taustalla jokin henkinen solmu? Tai ehkäpä hormoniongelma?
Halut on vaan hiipuneet. Pidän sitä luonnollisena kehityskulkuna, kun ikää tulee lisää. En koe että minulla on mitään henkistä solmua. Hormoniongelmasta en tiedä, vaihdevuodet eivät ole vielä alkaneet. Ap
Voisit tehdä käytännön testin omin sormin. Jos kaikki menee putkeen ja tuntuu hyvältä sekä orgasmi tulee, niin sitten se on varmaankin kiinni jostain muusta kuin hormoneista. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä halut pitää mennä niin räikeästi ristiin. Kuinka useasti +45v mies haluaa seksiä, keskimäärin? Ap
Mitä sillä on väliä kuinka paljon keskimäärin, eikö sillä ole väliä, kuinka paljon se sun mies haluaa?
Mutta jos randomina poimit terveen normaalipainoisen 45-vuotiaan miehen, niin uskoisin, että hänelle sopisi seksi 2-3 kertaa viikossa. Varmaan "pärjää" vähemmälläkin ja jaksaa useamminkin.
10 kertaa vuodessa taitaa olla lähempänä totuutta seksihalujen suhteen.
Ap kuulostaa ihan minulta. Ikäkin täsmää. Olen myös kauniskasvoinen, isot rinnat ja nuorekas. Mutta seksi ei vaan yhtään kiinnosta. Muuten kaipaisin miesseuraa kivaan yhdessäoloon ja tekemiseen. Löytyykö ketään miestä, jolla sama tilanne?
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan miehiltä loppuu halut just siinä 40v. Tai no, ei ihan kokonaan ehkä, mutta lähes. Eksälle kävi niin, samoin eräs toinen mies. Siksi nyt tapailen nuorempia, kun ne jaksaa. Eikä johdu minusta, joku kuitenkin kohta sanoo laihduta tms. Hoikka olen ja nättikin. Ja nuoret komeat miehet lähestyy, yhden kanssa seksisuhde. Eli minä taas haluan juuri toisinpäin, suhteen missä olisi oikeasti seksiä, mutta ei tarvitsisi asua yhdessä tms. Välillä aikaa viettää yhdessä ja muuta läheisyyttä.
N39
Miehillä ja naisilla valitettavasti menee nämä asiat päinvastaiseen tahtiin keskimäärin. Miehillä on hirveät halut nuorena ja vähenee iän myötä ja naisilla monest toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi, mutta en huoli sellaista jolla on lapsia
Mikset? Kaipaan suhdetta sen jälkeiseen aikaan kun lapset lähtee omilleen. Ap
Palataan asiaan uudestaan sitten muutaman vuoden kuluttua
Vierailija kirjoitti:
eli siis elättäjää olet etsimässä?
Eikö kysyjä ole koskaan löytänyt naista, joka olisi ollut kiinnostunut hänestä itsestään eikä hänen olemattomista rahoistaan? Voi voi.
Ap, ymmärrän sua niin. Parisuhde kelpaisi, mutta jollei sitä saa kokonaan tai edes melkein kokonaan ilman seksiä, niin ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä halut pitää mennä niin räikeästi ristiin. Kuinka useasti +45v mies haluaa seksiä, keskimäärin? Ap
Mitä sillä on väliä kuinka paljon keskimäärin, eikö sillä ole väliä, kuinka paljon se sun mies haluaa?
Mutta jos randomina poimit terveen normaalipainoisen 45-vuotiaan miehen, niin uskoisin, että hänelle sopisi seksi 2-3 kertaa viikossa. Varmaan "pärjää" vähemmälläkin ja jaksaa useamminkin.10 kertaa vuodessa taitaa olla lähempänä totuutta seksihalujen suhteen.
Tämä tahti nyt ehkä vielä menisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä taida viitsiä.
Mukavaa illan jatkoa sitten 😘 Toivottavasti sinulla on seksi ja muut asiat omassa suhteessa tasapainossa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi todella outoa, jos joku 45-55 vuotias mies ei haluaisi seksiä. Sanoisin, että silloin pitäisi jo huolestua ja ehdottomasti etsiä syy haluttomuuteen.
Ja naisella myös.
Olen itse 48 vuotias nainen ja minä ainakin haluan. Jos joskus tulee vaikka viikonkin tauko, niin alan näkemään jo seksiunia. Mieheni on 50 vuotias ja hän haluaa myös. Meillä onkin oikein mielekästä hyvää seksiä molempien aloitteesta, vaikka olemme olleet yhdessä jo 25 vuotta.
Ei mitenkään outoa. Yli neljäkymppistä miestä jaksaa seksi kiinnostaa korkeintaan suhteen ensimmäiset 3kk ajan, sen jälkeen sitä ei juurikaan ole. Joten seksuaalisesti haluttoman miehen löytäminen on hyvin helppoa 40+ miehistä jos selviää ensimmäisten kuukausien yli.
Oiskohan noin???
Seksi voi olla erittäin tärkeää, vaikka ei enää olisi tärkein asia...se voi kuitenkin olla tärkein naisesta haluttava asia.
En halua lukea tekstiäsi kuin piru raamattua, mutta asenteesi seksiin ja sitä kautta kumppanin todennäköisiin tarpeisiin kuulostaa alentuvalta.
Toki jos löydät kumppanin, jolle seksi ei ole tärkeää, ei häntä tuo varmaan haittaa. Mutta niillekin seksi on yleensä tärkeää, joille se ei ole tärkein asia.
En kyllä keksi yhtään syytä, miksi mies haluaisi olla suhteessa naisen kanssa, jonka kanssa ei tehdä lapsia eikä harrasteta seksiä. Yleensä mies on vielä suhteessa se, joka käyttää enemmän rahaa suhteeseen ja mielistelee naista enemmän kuin päinvastoin. Monesti tuohon päädytään siten, että nainen alussa houkuttelee miehen seksillä suhteeseen ja lasten tekoon ja sen jälkeen miehen tulevaisuus on osin sinetöity, seksi loppuu, alkoholi ja itsemurha-ajatukset alkavat maistua tai mies vain turtuu elämään ja hyväksyy, että keski-ikäisen miehen rooli on viihdyttää muita rahalla ja työllä ja saada seksiä pari kertaa vuodessa.
Mutta jos mies on jo keski-ikäinen eikä nainen tarjoa seksiä edes alussa, miksi hitossa mies edes harkitsisi asiaa?
Tämmönen TROLLAUS tällä kertaan. paska lanka
Vierailija kirjoitti:
N39
Tuossa voi olla ihan kyynistymisestäkin kyse.
39v nainen, joka ei ole koskaan käynyt salilla ja opetellut miehen psykologiaa saattaa edelleen tarjota nahkaansa kuin 18 vuotias. Ei mieskään voi nelikymppisenä vain ajaa mopolla ja vilkutella amistytöille; se juna meni jo.
Myös naisen olisi hyvä kehittyä ja muuttaa rooliaan ulkonäön muuttuessa, mutta moni nainen ei tätä tee, vaan hyödyntää juuri noita nuoria miehiä, jotka eivät vielä ymmärrä pelin henkeä ja ovat myös feministisesti kasvatettuja ja pitävät naisia puolijumalina, joita kuuluu miellyttää.
Ihan voisi verrata siihen, että joku 15 vuotiaasta asti käyttää päihteitä ja joka viikonloppu soittaa siskolle tai veljelle, että "hei tule viemään mut päivystykseen". Ja näiden ollessa nelikymppisiä se sisko tai veli ei aina enää kehtaa jaksaa vastata puhelimeen, koska se sama örinä on kuultu niin monta kertaa ennenkin ja mikään ei ole muuttunut. Sama juttu on miehellä seksin "jaksamisen" suhteen; jos mies ei koskaan saa sitä vastavuoroista ihailua, vaan kaikki on aina sitä, miten nainen määrittelee sen mikä on eroottista ja seksikästä, niin ei ihme jos alkaa kyllästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa ihan minulta. Ikäkin täsmää. Olen myös kauniskasvoinen, isot rinnat ja nuorekas. Mutta seksi ei vaan yhtään kiinnosta. Muuten kaipaisin miesseuraa kivaan yhdessäoloon ja tekemiseen. Löytyykö ketään miestä, jolla sama tilanne?
Miksi pitää olla juuri miesseuraa?
Vierailija kirjoitti:
Seksi voi olla erittäin tärkeää, vaikka ei enää olisi tärkein asia...se voi kuitenkin olla tärkein naisesta haluttava asia.
En halua lukea tekstiäsi kuin piru raamattua, mutta asenteesi seksiin ja sitä kautta kumppanin todennäköisiin tarpeisiin kuulostaa alentuvalta.
Toki jos löydät kumppanin, jolle seksi ei ole tärkeää, ei häntä tuo varmaan haittaa. Mutta niillekin seksi on yleensä tärkeää, joille se ei ole tärkein asia.
En kyllä keksi yhtään syytä, miksi mies haluaisi olla suhteessa naisen kanssa, jonka kanssa ei tehdä lapsia eikä harrasteta seksiä. Yleensä mies on vielä suhteessa se, joka käyttää enemmän rahaa suhteeseen ja mielistelee naista enemmän kuin päinvastoin. Monesti tuohon päädytään siten, että nainen alussa houkuttelee miehen seksillä suhteeseen ja lasten tekoon ja sen jälkeen miehen tulevaisuus on osin sinetöity, seksi loppuu, alkoholi ja itsemurha-ajatukset alkavat maistua tai mies vain turtuu elämään ja hyväksyy, että keski-ikäisen miehen rooli on viihdyttää muita rahalla ja työllä ja saada seksiä pari kertaa vuodessa.
Mutta jos mies on jo keski-ikäinen eikä nainen tarjoa seksiä edes alussa, miksi hitossa mies edes harkitsisi asiaa?
Miksi kukaan haluaisi miestä jonka ainoa syy olla suhteessa on kostea reikä naisen haarojen välissä, mutta kaikki muu on tälle kumppanissa täysin yhdentekevää ja arvotonta? Siis minä tiedän kyllä vastauksen, että mies ei arvosta naisessa mitään ja inhoaa naista elämässään ja sietää tätä vain siksi koska siitä voi hyötyä. Mutta silti haluaisin kuulla sen paremman selityksen.
Mutta jos randomina poimit terveen normaalipainoisen 45-vuotiaan miehen, niin uskoisin, että hänelle sopisi seksi 2-3 kertaa viikossa. Varmaan "pärjää" vähemmälläkin ja jaksaa useamminkin.