Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri oli lyönyt poikaani pesäpallomailalla liikuntatunnilla

Vierailija
09.05.2022 |

Ope oli sanonut vaan "minähän sanoin, että niihin mailoihin ei saa vielä koskea". Lapseni piti mahaansa ja ope ei ollut edes kysynyt, miten lapseni voi. Valitti kotiin tullessa, että mahassa on kipeä kohta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos opettaja on katsonut ettei asia ollut vakava? Odottaisin opettajan vastausta, jos poikasi on ok.

Vierailija
22/25 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos opettaja on katsonut ettei asia ollut vakava? Odottaisin opettajan vastausta, jos poikasi on ok.

Minäkin luulen, että siellä mailoilla on oltu kaksin ja heiluessa toista on osunut. Muutoin on vaikea uskoa, että opettaja olisi reagoinut noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi vikaa olla myös sun lapsessa.

Vierailija
24/25 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat on poikia, pieni hevosenleikki pesäpallomailoin kuuluu nuoruuteen.

Idiootti! Poikien ei tarvitse totella ihan selvää kieltä? Ohjeet olivat selvät. Mitä jos joku olisi omaa lastasi kunauttanut sillä mailalla päähän eikä maahan? Poks vain olisivat lapsesi aivot verisinä levinneet lattialle! Sairaalassa olisi todettu että kuoli. Sanoisitko sittenkin että pojat on poikia?

Vierailija
25/25 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmottii sitten...

Mitäköhän huomenna.

Typerä provo :(

Tämmöisiä tapauksia oikeasti tapahtuu aina sillointällöin. Kyllähän lapset harjoittaa väkivaltaa tajuamatta tekemisiensä seurauksia.

Jos muistelen mitä kaikkea mulle tapahtui koulussa niin eräät tyypit kuristivat minua, taklailtiin urheilujen parissa, potkaistiin munille ja lyötiin yläkroppaan.

Ihan mahdollinen tosipohjainen aloitus voi olla.

M29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän