Miten vihjailisin miehelle että voisi antaa avaimen asuntoonsa?
Onhan tässä jo vietetty aikaa yhdessä siellä jo puoli vuotta.
Avain on vanhemmilla, mies ei näe ongelmaa siinä jos kulkevat omilla avaimilla sisään.
Kommentit (123)
Kai sulla on oma asunto kuitenkin?
Tulee mieleen se yksi ällöttävä hääleikki.
Sanot vain että irtisanoin asuntoni vuokrasopimuksen ja ajattelin että voisin muuttaa niin että annappa avain.
Suoraan kysymällä varmaan onnistuisi helpoimmin.
Ei niitä oo enää yhtään ylimääräisiä jäljellä, kun miehellä on oma ja exälle jäi erossa yksi ja vara-avain on porukoilla.
Jos puoli vuotta on jo oltu yhdessä niin kyllä siinä tilanteessa tuommoisista asioista pitäisi pystyä keskustelemaan jo aivan avoimesti sen kummempaa miettimättä.
Miksi haluat avaimen? Onko se sinulle sellainen parisuhteen merkki, että saat sen?
Minä en ainakaan halunnut mieheni avainta ollenkaan aikoinani, sillä se tuo mukanaan myös vastuuta. En edes keksinyt syytä miksi menisin sinne silloin kun hän oli pois, koska olihan minulla omakin asunto. Ei minulla ollut myöskään mitään esitystä muille parisuhteen tasosta avaimen myötä. Jotenkin tuollainen kuulostaa siis lapsekkaalta ripustautumiselta ja vähän kuin tuore auton omistaja on rinta rottingilla autonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos puoli vuotta on jo oltu yhdessä niin kyllä siinä tilanteessa tuommoisista asioista pitäisi pystyä keskustelemaan jo aivan avoimesti sen kummempaa miettimättä.
Mitä ap tekee avaimella?
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä oo enää yhtään ylimääräisiä jäljellä, kun miehellä on oma ja exälle jäi erossa yksi ja vara-avain on porukoilla.
Ja poju ei ole vaihtattanut avainta exän jälkeen? Taitaa vanha suola janottaa vielä..
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi soittaa ovikelloa?
No ku haluan mennä penkomaan asunnon ilman, että mies tietää siitä.
Ap
Tämä ex-juttu ei kuulu tähän. Mutta ihan huvikseni nyt kysyin. Jos olen vaikka kuukauden paikalla, enhän voi lähteä mihinkään kun mies on poissa. Kauppaan, lenkille tms.
Pyydä avaimet vanhemmilta. Minä voin kastella sinun kukat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja tämän takia et avainta saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä nyt viitsi. Vietän tunteja asunnossa vaikka mies on muualla. Jos haluaisin penkoa, olisin voinut tehdä sitä jo kauan.
t. Oikea ap
Voithan lainata avainta mieheltä.
Ihan ensiksi... Onko miehen omistusasunto? Koska aika hullua, että exällä on avain...
"Olisi kyllä kätevämpää jos mullakin olisi avain tänne."
Sanottuna jossain tilanteessa, jossa se oikeasti olisi kätevämpää.