Miten vihjailisin miehelle että voisi antaa avaimen asuntoonsa?
Onhan tässä jo vietetty aikaa yhdessä siellä jo puoli vuotta.
Avain on vanhemmilla, mies ei näe ongelmaa siinä jos kulkevat omilla avaimilla sisään.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljeni antoi naisystävälleen avaimen, mutta ei turvalukon avainta. Eipä tule ei-toivottuja vierailuja.
Ja nainen ei vielä ole huomannut? Mites toi turvalukko, voiko sen panna päälle kun itse on poissa? Siis nainen ei voi yllättää häntä toisen kanssa, kun ei pääse jos veljesi on kotona?
Nainen ei pääse asuntoon, jos veli ei halua naisen sinne pääsevän. Mikä on aika lailla tervettä, koska jos nainen kärttää avainta asuntoon, jossa ei asu ja jossa hänen ei toivota asuvan, niin saakoot avaimen, siitä vain ei ole iloa ilman asunnon omistajan päätöstä.
Eikö veljellä ole munaa sanoa ettei se nyt käy? Oletko ylpeä noin munattomasta veljestä?
Nainen on tyytyväinen: hän sai avaimen veljen asuntoon. Mieti kahdesti, mitä siitä seuraa etenkin kun veli ei kaikesta päätellen ole ollenkaan munaton saadessaan pitää vapautensa ja naisen.
No sen kerran kun kokeilee, niin tajuaa että kusetettiin, ja kahta kauheampi juttu sitten. Miksi velipoika on naisen kanssa, jonka menettäminen ei yhtään kiinnosta?
Se mitä en ymmärrä on, että miksi asioista pitää vihjailla?
Miksi ei voi puhua ja kysyä suoraan?
Jos haluaa avaimen miehen asuntoon (mitä hänellä ei ole minkään valtakunnan velvollisuutta antaa)
kysyy suoraan että voisinko minäkin saada avaimen koska..... ja sitten perustelut.
Eikä sitten järjestä mitään mustasukkaisuusdraamaa jos mies kieltäytyy.
Itselläni ei koskaan ole ollut avainta yhdenkään miehen asuntoon koska emme ole yhdessä asuneet koskaan. Eikä yhdelläkään miehellä minun asuntooni.
Mielestäni toisen yksityisyyden kunnioitus on päivän selvää.
Ainoa vieras avain joka minulla on, on vanhempieni asuntoon ja heillä minun. Turvallisuuden takia ja varmuuden vuoksi.
Nainen on tyytyväinen: hän sai avaimen veljen asuntoon. Mieti kahdesti, mitä siitä seuraa etenkin kun veli ei kaikesta päätellen ole ollenkaan munaton saadessaan pitää vapautensa ja naisen.