Kuinka moni muka hakee töitä sen 80 kilsan säteellä?
Perheellinen siis. Mä olen yksinhuoltaja enkä hae kuin sellaisia joissa voi oikeasti käydä.
Riippuu tietenkin lapsien iästä, mutta päiväkoti-ikäisten kanssa mahdotonta.
Kommentit (97)
Ilman autoa ja ajokortia, en todellakaan.
Mä en ainakaan hae. Ei lapset voi olla keskenään 11h tai huonoilla keleillä 12h.
Lisäksi bensa on kallista.
Ei minkäänlaista aikomustakaan. 20 km on melko lailla maksimi. Mieluiten max 10 km, niin voisi pyöräillä kesällä.
En hae vaikken ole perheellinen. En halua kulkea tollasia matkoja julkisilla, haen vain samasta kaupungista.
Vierailija kirjoitti:
Sekin on vähän niin ja näin vaikka työttömällä olisikin auto.
Harvemmin se auto on mikään uudenkarhea eli luotettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse ymmärrä, miten kukaan voi käydä töissä, jonne työmatka suuntaansa on yli 40 minuuttia. Täysin mahdoton ajatus minulle.
Mun työmatka on päivittäin 50km, omalla autolla kuljen enkä pidä sitä mitenkään pitkänä edes. 24 vuotta oon ajellut tuota väliä.
Veljelläni on työmatkaa 90km eikä hänkään sitä mahdottomana pidä, toki tekee enemmän etätöitä kuin minä.
Ei tosiaan mulla pysynyt noissa rajoissa, päädyin töihin n. 600km päähän entisestä asuinpaikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin se auto on mikään uudenkarhea eli luotettava.En itse ymmärrä, miten kukaan voi käydä töissä, jonne työmatka suuntaansa on yli 40 minuuttia. Täysin mahdoton ajatus minulle.
Minä käyn, koska minä pidän työstäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin se auto on mikään uudenkarhea eli luotettava.En itse ymmärrä, miten kukaan voi käydä töissä, jonne työmatka suuntaansa on yli 40 minuuttia. Täysin mahdoton ajatus minulle.
Moni alapeukuttaa. Taidatte olla jotain pääkaupunkiseudun sankarloita?
Ei se mitään, niin minäkin olen. Mutta viettää nyt melkein puolitoistatuntia, joskus ylikin, matkalla töihin tai kotiin? Hrrr. Ei mitään elämänlaatua tuollaisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudenkarhea ei ole synonyymi luotettavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit tehdä ainakin tunnin enemmän päivässä niitä töitä, jos asuisit lähempänä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni alapeukuttaa. Taidatte olla jotain pääkaupunkiseudun sankarloita?
Ei se mitään, niin minäkin olen. Mutta viettää nyt melkein puolitoistatuntia, joskus ylikin, matkalla töihin tai kotiin? Hrrr. Ei mitään elämänlaatua tuollaisessa.
Kyllä työolot aina kotiolot voittaa. Ja pitkät työmatkat on lomaa.
Työssäkäyntialue on laaja. Täytyy olla hyvä syy kieltäytyä
Autottomuus ja kulkuyhteydet huonot ei kelpaa. Karenssia tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit tehdä ainakin tunnin enemmän päivässä niitä töitä, jos asuisit lähempänä...
Kyllä se 10-12 tuntia töitä päivässä riittää. Ja kun vielä pidän myös siitä ajamisesta, elämä hymyilee.
Kyse on vain asenteesta, kiitos vaan.
Minulla työmatka on 80km suunta. Oli myös silloin, kun lapset oli pieniä. Ei ongelmaa. Mieluummin niin, kuin työtön.
Vierailija kirjoitti:
Autottomuus ja kulkuyhteydet huonot ei kelpaa. Karenssia tulee.
Jos ei ole autoa tai julkisia niin miksi työtöntä rangaistaan? Ei pitkäaikaistyöttömällä ole rahaa autoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autottomuus ja kulkuyhteydet huonot ei kelpaa. Karenssia tulee.Jos ei ole autoa tai julkisia niin miksi työtöntä rangaistaan? Ei pitkäaikaistyöttömällä ole rahaa autoon.
Ei kaikilla olekaan varaa, mutta Luuletko työkkärin siitä välittävän.
Ennemmin töissä sadan kilsan päässä kuin työtön.