Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten köyhä autoton voi saada sohvan?

Vierailija
09.05.2022 |

Joka asuu muualla kuin isossa kaupungissa???
Sohvat maksaa hirveästi myös käytettynä, ja kukaan ei kujeta edullisesti sohvaa minnekään.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voit pyytää täydentävää toim.tulotukea jos olet siihen oikeutettu. jos sinulle myönnetään se niin siihen kuuluu myös kuljetus, nykyään voi itse valita mistä sen hankkii, kierrätyksestä vai ihan jostain liikkeestä. huomioi että yleensä pitää itse kasata huonekalut nykyisin , jos ei ole apuja niin ei oikein yksin onnistu jos ihan liikkeestä hankit sen sohvan. kannattaa ottaa selvää ensin tuodaanko se valmiiksi kasattuna.

Kyllä kaupasta ostettaessa saa kotiinkuljetuksen, itse saa kasata, ei se ole ylivoimaisen vaikeaa ollenkaan, usein riittää, että seuraa kokoamisohjeen kuvia, mukana voi tulla tarvittava työkalukin, mutta jos ei tule, ei siihen mitään kummenpia tarvi, yksinkertaiset käsikäyttöiset riittävät, kun on yhdestä kerrasta kyse. Nuorempana kasasin yksin IKEAn sohvan, nojatuolin, sohvapöydän, massiivipuisen kirjahyllyn, joka on käytössä vieläkin, pian 40vuotta on kestänyt. Työkaverin henkilöautolla tuotiin, olisi ne maksua vastaan IKEAn puolestakin toimittaneet.

Mitään sohvia tai muita pehmusteita sisältäviä huonekaluja en suosittele käytettyinä tuntemattomilta saatuina/ostettuina, tiedä mitä niissä on. Saat vaikka kanyylin persaukseen kun istut kokeeksi.

Vierailija
62/63 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Motonetistä vuokraa kärryn kympillä ja sohvia saa ilmaiseksi esim. facebookista ja torista. Joku sieltäkin varmaan kuljettaa kympillä kotiin.

Paljonkohan tämä ohje Motonetin vuokraamasta peräkärrystä auttaa henkilöä, jolla ei ole autoa. Käsinkö hän vetää sitä peräkärryä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta ikean huonolaatuista sohvaa en halua ikinä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi