Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suomalaiset sun mielestä kiusaajakansa?

Vierailija
09.05.2022 |

Olen asunut Espanjassa 10-vuotta ja tajunnut vasta täällä miten ilkeitä ja katkeria kiusaajia suurin osa suomalaisista on. Mistäköhän johtuu?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksaisin 60€ ettei kaveri saisi 30€. Se kuuluu mun luonteeseen 

Vierailija
22/23 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empatiakyvyttömyyttä joka syntyy siitä kun pääsee niin helpolla, siitä on lyhyt matka kiusaajaks.

Mun kaltaselle riidanhaluselle sosiopaatille tää on ihan täydellistä, en mä mitään taviksia jaksais kiusata mut muita hirviöitä sopiikin vähän ravistella.

Ihminen, joka luulee olevansa hyvä hirviö 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se totta. Ja sulkeutunutta porukkaa ollaan myös. Jos et ole lapsena saanut kavereita, aikuisena se on mahdotonta.  Ulkopuolisia ei sisään päästetä ja heille tehdään heille selväksi kuinka he eivät kuulu joukkoon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi