Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä salaisuuden tiedät ystävästäsi?

Vierailija
10.10.2006 |

Entä onko ystävälläsi aavistustakaan, että tiedät asian?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti on Rh negatiivinen niin silloin otetaan selville isän veriryhmä jo ennen syntymää koska jos isä on Rh positiivinen niin raskaus on riskiraskaus.

Muuten ei isän veriryhmää tutkita ja äidinkin vain sen vuoksi että jos synnytys on vaikea ja tarvitaan verensiirtoa. Terveen vastasyntyneen " normaalikokeisiin" ei kuulu missään sairaalassa veriryhmä!

Ja se voin sanoa että tämä kyseinen bioanalyytikko-harjoittelija on tehnyt sitten rikoksen jos on mennyt tutkimaan kaverinsa ja tämän miehen veriryhmätietoja, ne eivät nimittäin laboratoriohoitajille kuulu, mitkään potilaiden vastaukset eivät meille kuulu! Jos laboratorion tietojärjestelmällä tutkii huvikseen ystäviensä tai sukulaisten tietoja on tehnyt rikoksen ja niistä jää aina merkinnät tietokantoihin! Eli ei kannattaisi täällä leveillä että on huvikseen ja kiinnostuksen vuoksi tutkinut ystävänsä ja tämän miehen tietoja.

t. toinen bioanalyytikko joka on myös ollut kys. sairaalassa harjoittelussa ja on siellä nyt töissä

Vierailija
22/23 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ystäväni ei ole suoraan kertonut, eikä siis tiedä, että olen tietoinen asiasta. Olin pojan syntymän aikoihin työharjoittelussa synnytyssairaalan labrassa ja kävin toki heitä katsomassa. Mutta työni puolesta käsittelin myös verinäytteitä, joita pojasta otettiin. Ystäväni ei ole hoksannut yhteyttä eikä siis tiedä, että minä käsittelin niitä verinäytteitä. Mutta veriryhmien perusteella olen 100% varma, että poika ei ole ystäväni miehen lapsi.

Ystävälläni oli suhde raskaaksitulon aikoihin mutta hän vannoi lopettaneensa sen kuukausia ennen raskautumista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niin siis en saanut " isän" verta mistään mutta sekä tämän " isän" että ystäväni veriryhmät olivat koneella sekä papereissa tiedossa mulla (molemmat luovuttavamyös verta samassa yliopistollisessa sairaalassa) ja veriryhmistä näkee heti, ettei isä voi olla oikea isä. Lapsen veriryhmä siis sellainen, ettei sitä muodostu näiden kahden vanhemman veriryhmistä. Ja kun kerran äiti on taatusti oikea niin...

Ja tämä on muuten todella yleistä. tampereen yliopistollisen sairaalan lääkärin mukaan jopa joka viides lapsi ei ole " isänsä lapsi" -siis sen joka kuvittelee olevansa isä. Näitä selviää vuosittain ja yleensä juuri tehtävien rutiinitutkimusten kautta.

ne isän paperit siellä labrassa oikein teki... Ei labranhoitajat pääse tutkimaan ihmisten potilasasiakirjoja! Jos synnärillä on jonkun potilaspaperit mukana niin ne on äidin, EI isän!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi