Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä salaisuuden tiedät ystävästäsi?

Vierailija
10.10.2006 |

Entä onko ystävälläsi aavistustakaan, että tiedät asian?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko päätellyt vai tutkinut sairauskertomusta?

Vierailija
2/23 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten suu supulle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni ei ole suoraan kertonut, eikä siis tiedä, että olen tietoinen asiasta. Olin pojan syntymän aikoihin työharjoittelussa synnytyssairaalan labrassa ja kävin toki heitä katsomassa. Mutta työni puolesta käsittelin myös verinäytteitä, joita pojasta otettiin. Ystäväni ei ole hoksannut yhteyttä eikä siis tiedä, että minä käsittelin niitä verinäytteitä. Mutta veriryhmien perusteella olen 100% varma, että poika ei ole ystäväni miehen lapsi.

Ystävälläni oli suhde raskaaksitulon aikoihin mutta hän vannoi lopettaneensa sen kuukausia ennen raskautumista...

Vierailija
4/23 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ilmeisesti sitä kuuluisaa keittiöpsykologiaa.

Sillä jos ystäväsikään ei sitä itse tiedä, niin silloin sitä ei lue edes missään sairaskertomuksessa, josta olisit sen voinut ehkä työsipuolesta urkkia tms.

Sitten itse kysymykseen:

Minä tiedän sellaisen salaisuuden, että ystäväni on raskaana (ja totta kai hän sen itsekin tietää), mutta siitä ei tiedä meidän kahden lisäksi vielä kukaan muu. :)

Iloinen salaisuus siis! Illalla siitä tietää tuleva isä kakun muodossa (jonka siis ystävälleni tein).

Vierailija
5/23 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.3

Vierailija
6/23 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olivat miehensä kanssa eron partaalla, kun tieto raskaudesta tuli. Mies oli lähdössä vielä pitkään sen jälkeenkin.

Olen ystäväni perheen lisäksi ainoa, joka tietää asiasta, ja hän myös tietää, että tiedän.

Vierailija
7/23 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

purki suhteensa ongelmia ja kertoi, ettei heillä niin hyvin mene miltä näyttää. Se oli minulle yllätys!

Eräs ystäväni oli hieman epävarman esikoisensa isästä. Se ei kyllä ole mikään salaisuus. Nyt on kuitenkin selvää, että isä on ystäväni mies.

Sitten varmaan jotain pikkujuttuja on muutamia. Ei mitänä erityistä kenelläkään.

Vierailija
8/23 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sait " isän" verinäytteen sitten? Mikä toimenpide siellä sairaalassa oikein tehtiin, jos käsittelit sekä lapsen että " isän" verta?

Vierailija
9/23 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, kyllä ne joku ihminen sinne tekee.

Vierailija
10/23 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän että ystäväni ei itse tiedä näitä asioita, ja itse asiassa hänellä on luulo että asiat olisivat aivan toisin kuin ne oikeasti ovat. en ole halunnut korjata luuloaan, sillä oikeastihan koko kuvio ei kuulu minulle, satunpa vaan sattumalta tietämään pari juttua.

Vierailija
11/23 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ystäväni on pettänyt miestään kahteen kertaan (molemmat suhteet kestivät jonkin aikaa).

Toinen ystäväni oli ihastunut naapuriinsa ja heillä oli jotain sutinaa, mutta ei mitään pitkälle menevää.

Kolmas ystäväni on pettänyt exäänsä sekä sen jälkeen yhtä miesystäväänsä.

Neljäs, miespuolinen kaverini on ns. elämäntapapettäjä

Viides, myös miespuolinen kaverini on ns. elämäntapapettäjä

Kaikki ovat ihan itse kertoneet minulle.

Vierailija
12/23 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis en saanut " isän" verta mistään mutta sekä tämän " isän" että ystäväni veriryhmät olivat koneella sekä papereissa tiedossa mulla (molemmat luovuttavamyös verta samassa yliopistollisessa sairaalassa) ja veriryhmistä näkee heti, ettei isä voi olla oikea isä. Lapsen veriryhmä siis sellainen, ettei sitä muodostu näiden kahden vanhemman veriryhmistä. Ja kun kerran äiti on taatusti oikea niin...

Ja tämä on muuten todella yleistä. tampereen yliopistollisen sairaalan lääkärin mukaan jopa joka viides lapsi ei ole " isänsä lapsi" -siis sen joka kuvittelee olevansa isä. Näitä selviää vuosittain ja yleensä juuri tehtävien rutiinitutkimusten kautta.

Vierailija
13/23 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kertonut koska hän ei ois sitä uskonut ja se tuli hänelle yllätyksenä. Mies oli puhunut asiasta muille.

Myöhemmin hän sairastui panikkihäiriöön ja masennukseen ja lopetti yhteydenpidon minuun, en tiedä miksi. Mutta tiesin että hän sairasti paniikkuhäiriötä jo vuosia ennenkuin hakeutui itse hoitoon.

Vierailija
14/23 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi itse. Asiasta tietävät ystäväni, tämä mies ja minä. Ei ole kivaa kantaa tällaista salaisuutta ainoana heidän lisäkseen.

Toisesta ystävästäni tiedän, että hänelle on tehty abortti 15-vuotiaana eikä hänen aviomiehensä tiedä asiasta.

Vierailija
15/23 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka oikeasti uskoo sinua? Että ihan sattumalta olisi isin ja äidin veriryhmät siinä tarjolla ja lapselle " rutiinisti" tehdään veriryhmätutkimus? Hohhoijakkaa...

Vierailija
16/23 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin äiti on tämän kertonut vuosia sitten eikä ole syytä epäillä etteikö olisi totta. Kaverini isällä on siis ollut avioliiton ulkopuolinen suhde josta hänellä on poikalapsi, mutta kaverini ei tätä tiedä. En tietäisi minäkään ellei kaverin äiti olisi tätä humalassa kerran tuolla paikallisessa lipsauttanut. Varmistin kyllä myöhemmin, että onko juttu totta ja kyllä kaverin äiti sen selvinpäinkin myönsi, mutta vannotti olemaan kertomatta.

Vähän paska fiilis kun ei tiedä joko kaverini tietää velipuolestaan. En viitsisi kysyäkään...

Vierailija
17/23 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaverin äiti on tämän kertonut vuosia sitten eikä ole syytä epäillä etteikö olisi totta. Kaverini isällä on siis ollut avioliiton ulkopuolinen suhde josta hänellä on poikalapsi, mutta kaverini ei tätä tiedä. En tietäisi minäkään ellei kaverin äiti olisi tätä humalassa kerran tuolla paikallisessa lipsauttanut. Varmistin kyllä myöhemmin, että onko juttu totta ja kyllä kaverin äiti sen selvinpäinkin myönsi, mutta vannotti olemaan kertomatta.

Vähän paska fiilis kun ei tiedä joko kaverini tietää velipuolestaan. En viitsisi kysyäkään...

Vierailija
18/23 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että hän on etsinyt netistä salaista seuraa... Hän ei tiedä että minä tiedän.

Vierailija
19/23 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran petti miestään.. mustan miehen kanssa. Asiasta ei puhuta koskaan ja siitä onkin jo 10 vuotta aikaa.

Ja ystäväni on sellainen josta ei _ikinä_ uskoisi!!!

Vierailija
20/23 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Sen, että hänellä on persoonallisuushäiriö. Itse hän ei tiedä asiaa."

Minulla myös ystävä jolla persoonallisuushäiriö, ja persoonallisuushäiriöinen henkilö ei sitä todellakaan itse tiedosta.

Heissähän ei koskaan ole mitään vikaa vaan syy on aina kaikissa muissa.

Yli 20-vuotisen ystävyyden aikana diagnoosi on tullut aivan selväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi