Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voin kertoa että v....ttaa aika v....sti, kun minua huijattiin (ostin laskulle, pieni summa)

Vierailija
09.05.2022 |

Sain siis ihan naurettavan kopion tästä tilaamastani tavarasta. En älyä mihin h i t t o o n olen saanut sen katoamaan, en tietenkään ottanut kuvaakaan silloin aikoinaan kun sen vastaanotin. Tiedän, etten ole tietoisesti heittänyt sitä menemään, kyllä minulla järki on päässä ja ymmärrän, että sitä todennäköisesti tarvitsee jossain vaiheessa reklamaatiota.

Nyt en tosiaan löydä tavaraa yhtään mistään ja minun pitäisi todistaa laskuttajalle, että minua on huijattu. Mistään kopioista en maksa euroakaan ja toivon vain, ettei laskuttaja tee tästä isompaa numeroa. Mielestäni on törkeää, että asiakkaita voidaan vain vedättää oman mielensä mukaan ja heidän vastuulleen jää todistaa, että tilattu tavara ei ole oikeanlainen 🤬

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos jostain syystä asiakas ei pystykään todistamaan tulleensa huijatuksi, niin joutuu itse ongelmiin 🤬 raivostuttavaa!!!

Vierailija
2/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tilanteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tottakai sinun pitää pystyä näyttämään väärä tavara jonka olet saanut! Muutenhan kuka hyvänsä voisi väittää ihan mitä hyvänsä.

Vierailija
4/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
5/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta tottakai sinun pitää pystyä näyttämään väärä tavara jonka olet saanut! Muutenhan kuka hyvänsä voisi väittää ihan mitä hyvänsä.

No ihanko tosi?????

Vierailija
6/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko kopio maksaa?

Vierailija
7/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole silti oikeudenmukaista, että myyjä voi k u s e t t a a miten itse tahtoo eikä hänellä ole mitään velvollisuutta todistaa, että oikea tavara on lähetetty!!!

Vierailija
8/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laskuttaja on sitä mieltä, että sinä huijaat. Teitä on sitten kaksi huijaria, kun kumpikaan ei voi näyttää toteen omaa näkemystään. Onneksi olkoon.

Vierailija
9/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laskuttaja vaatisi todistamaan, että oikea tavara, joka näyttää samalta kuin kuvassa, on lähetetty, ei myyjä pysty sitä todistamaan. Sen sijaan kaikki vastuu on sysätty minulle!

Vierailija
10/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kyllä häpeisin tavaran kadottamista. Eikö hävetä?

Vierailija
11/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tilauslomake sähköpostissasi?

Vierailija
12/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole silti oikeudenmukaista, että myyjä voi k u s e t t a a miten itse tahtoo eikä hänellä ole mitään velvollisuutta todistaa, että oikea tavara on lähetetty!!!

Niin? Jos kyseessä on huijaus, on turhaa varmasti odottaa myyjän todistavan yhtään mitään..?

Vierailija
13/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavaran vastaanottajana sinä voit todistaa oman näkemyksesi. Mitäs hukkasit.

Vierailija
14/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko esim. Kiina-tilausta, jossa asiakas olettaa tilanneensa kahvipannun ja hänelle on lähetetty nukkekodin minimaalisen pieni kahvipannu?

Vierailija
15/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta sun ulostulosta ei kyllä selvää saa.

Vierailija
16/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkoshullu taas vauhdissa. Miten sä pystyt sössimään kaikki asiasi?!

Vierailija
17/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Jos kyseessä on huijaus, on turhaa varmasti odottaa myyjän todistavan yhtään mitään..?

Ei ole sinua järjellä pilattu!!! 🤣🤣🤣 NO EI TIETENKÄÄN HUIJARI OLE YHTEISTYÖHALUINEN, SIINÄHÄN HOMMA PALJASTUU, KUN MYYJÄ EI VOI MITÄÄN TODISTAA, HALOO!!!! 🤣

Vierailija
18/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempää en tuhlaa aikaani i d i o o t t e i h i n. Uskomatonta kuinka vähällä järjellä voivat aikuiset ihmiset olla varusteltu 🤣🤣

Vierailija
19/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko esim. Kiina-tilausta, jossa asiakas olettaa tilanneensa kahvipannun ja hänelle on lähetetty nukkekodin minimaalisen pieni kahvipannu?

En ole tyhmä. Kyseessä on tavara, jonka olen jo omistanut ja joka hajosi. Halusin tilalle uuden, joten tilasin. Tiedän siis miltä sen kuuluu livenä näyttää ja se on täysin kuvan mukainen. Siis se alkuperäinen.

Toinen saamani "samanlainen" tavara on sinnepäin tehty kopio.

Vierailija
20/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kuva on ihan sama, joka oli alkuperäisessäkin tavarassa. Eli kuvan mukaan tilasin ja sain pelkkää p a s k a a .