Voin kertoa että v....ttaa aika v....sti, kun minua huijattiin (ostin laskulle, pieni summa)
Sain siis ihan naurettavan kopion tästä tilaamastani tavarasta. En älyä mihin h i t t o o n olen saanut sen katoamaan, en tietenkään ottanut kuvaakaan silloin aikoinaan kun sen vastaanotin. Tiedän, etten ole tietoisesti heittänyt sitä menemään, kyllä minulla järki on päässä ja ymmärrän, että sitä todennäköisesti tarvitsee jossain vaiheessa reklamaatiota.
Nyt en tosiaan löydä tavaraa yhtään mistään ja minun pitäisi todistaa laskuttajalle, että minua on huijattu. Mistään kopioista en maksa euroakaan ja toivon vain, ettei laskuttaja tee tästä isompaa numeroa. Mielestäni on törkeää, että asiakkaita voidaan vain vedättää oman mielensä mukaan ja heidän vastuulleen jää todistaa, että tilattu tavara ei ole oikeanlainen 🤬
Kommentit (33)
No mutta tottakai sinun pitää pystyä näyttämään väärä tavara jonka olet saanut! Muutenhan kuka hyvänsä voisi väittää ihan mitä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
No mutta tottakai sinun pitää pystyä näyttämään väärä tavara jonka olet saanut! Muutenhan kuka hyvänsä voisi väittää ihan mitä hyvänsä.
No ihanko tosi?????
Ei se ole silti oikeudenmukaista, että myyjä voi k u s e t t a a miten itse tahtoo eikä hänellä ole mitään velvollisuutta todistaa, että oikea tavara on lähetetty!!!
Ja laskuttaja on sitä mieltä, että sinä huijaat. Teitä on sitten kaksi huijaria, kun kumpikaan ei voi näyttää toteen omaa näkemystään. Onneksi olkoon.
Jos laskuttaja vaatisi todistamaan, että oikea tavara, joka näyttää samalta kuin kuvassa, on lähetetty, ei myyjä pysty sitä todistamaan. Sen sijaan kaikki vastuu on sysätty minulle!
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole silti oikeudenmukaista, että myyjä voi k u s e t t a a miten itse tahtoo eikä hänellä ole mitään velvollisuutta todistaa, että oikea tavara on lähetetty!!!
Niin? Jos kyseessä on huijaus, on turhaa varmasti odottaa myyjän todistavan yhtään mitään..?
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole silti oikeudenmukaista, että myyjä voi k u s e t t a a miten itse tahtoo eikä hänellä ole mitään velvollisuutta todistaa, että oikea tavara on lähetetty!!!
Tavaran vastaanottajana sinä voit todistaa oman näkemyksesi. Mitäs hukkasit.
Tarkoitatko esim. Kiina-tilausta, jossa asiakas olettaa tilanneensa kahvipannun ja hänelle on lähetetty nukkekodin minimaalisen pieni kahvipannu?
Miekkoshullu taas vauhdissa. Miten sä pystyt sössimään kaikki asiasi?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole silti oikeudenmukaista, että myyjä voi k u s e t t a a miten itse tahtoo eikä hänellä ole mitään velvollisuutta todistaa, että oikea tavara on lähetetty!!!
Niin? Jos kyseessä on huijaus, on turhaa varmasti odottaa myyjän todistavan yhtään mitään..?
Ei ole sinua järjellä pilattu!!! 🤣🤣🤣 NO EI TIETENKÄÄN HUIJARI OLE YHTEISTYÖHALUINEN, SIINÄHÄN HOMMA PALJASTUU, KUN MYYJÄ EI VOI MITÄÄN TODISTAA, HALOO!!!! 🤣
Enempää en tuhlaa aikaani i d i o o t t e i h i n. Uskomatonta kuinka vähällä järjellä voivat aikuiset ihmiset olla varusteltu 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko esim. Kiina-tilausta, jossa asiakas olettaa tilanneensa kahvipannun ja hänelle on lähetetty nukkekodin minimaalisen pieni kahvipannu?
En ole tyhmä. Kyseessä on tavara, jonka olen jo omistanut ja joka hajosi. Halusin tilalle uuden, joten tilasin. Tiedän siis miltä sen kuuluu livenä näyttää ja se on täysin kuvan mukainen. Siis se alkuperäinen.
Toinen saamani "samanlainen" tavara on sinnepäin tehty kopio.
Tosin kuva on ihan sama, joka oli alkuperäisessäkin tavarassa. Eli kuvan mukaan tilasin ja sain pelkkää p a s k a a .
Ja jos jostain syystä asiakas ei pystykään todistamaan tulleensa huijatuksi, niin joutuu itse ongelmiin 🤬 raivostuttavaa!!!