Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voin kertoa että v....ttaa aika v....sti, kun minua huijattiin (ostin laskulle, pieni summa)

Vierailija
09.05.2022 |

Sain siis ihan naurettavan kopion tästä tilaamastani tavarasta. En älyä mihin h i t t o o n olen saanut sen katoamaan, en tietenkään ottanut kuvaakaan silloin aikoinaan kun sen vastaanotin. Tiedän, etten ole tietoisesti heittänyt sitä menemään, kyllä minulla järki on päässä ja ymmärrän, että sitä todennäköisesti tarvitsee jossain vaiheessa reklamaatiota.

Nyt en tosiaan löydä tavaraa yhtään mistään ja minun pitäisi todistaa laskuttajalle, että minua on huijattu. Mistään kopioista en maksa euroakaan ja toivon vain, ettei laskuttaja tee tästä isompaa numeroa. Mielestäni on törkeää, että asiakkaita voidaan vain vedättää oman mielensä mukaan ja heidän vastuulleen jää todistaa, että tilattu tavara ei ole oikeanlainen 🤬

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs asut kuin sika lätissä! Silloin ei löydä mitään hakemaansa ilman talikointia.

Vierailija
22/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli Kela jättänyt laskusi maksamatta, joskus aiemmin olit ongelmissa koulun, Verotoimiston ja isännöitsijän kanssa. Yritä nyt tyttö ryhdistäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miekkoshullu taas vauhdissa. Miten sä pystyt sössimään kaikki asiasi?!

Ensinnäkään en ole mikään "miekkoshullu" ja toiseksi, miten h.elvetissä huijatuksi tuleminen on asioiden sössimistä?? 🤣🤣

Vierailija
24/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs asut kuin sika lätissä! Silloin ei löydä mitään hakemaansa ilman talikointia.

Ööööö... Sori mutta asun siististi. Vaikutat aika sekopäiseltä kun kommentoit ventovieraalle tuollaista.

Vierailija
25/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin mekon jonka maksoin etukäteen.En ole saanut ! Zalando Saksa. 

Vierailija
26/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli Kela jättänyt laskusi maksamatta, joskus aiemmin olit ongelmissa koulun, Verotoimiston ja isännöitsijän kanssa. Yritä nyt tyttö ryhdistäytyä.

????????????

Ap

Vierailija
27/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhrilla on aina todistusvelvollisuus.

Vierailija
28/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Tilaat tavaran, saat feikin, hävität tavaran ja sitten vingut kun et voi todistaa saaneesi feikin? :D

Vierailija
29/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sinulle kolme neuvoa, ap.

1. Älä tilaile tavaroita kännissä.

2. Älä käsittele ja täten hukkaa tavaroita kännissä.

3. Älä tee aloituksia palstalle kännissä.

Vierailija
30/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko esim. Kiina-tilausta, jossa asiakas olettaa tilanneensa kahvipannun ja hänelle on lähetetty nukkekodin minimaalisen pieni kahvipannu?

En ole tyhmä. Kyseessä on tavara, jonka olen jo omistanut ja joka hajosi. Halusin tilalle uuden, joten tilasin. Tiedän siis miltä sen kuuluu livenä näyttää ja se on täysin kuvan mukainen. Siis se alkuperäinen.

Toinen saamani "samanlainen" tavara on sinnepäin tehty kopio.

Mistä tilasit, tilasitko samasta kaupasta, oliko suomalainen vai jokin ulkomainen ebay-kauppa?

Onko se vielä paketissaan, kaapissa, hyllyllä?

Vierailija
31/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hävittänyt saamasi tuotteen, eiköhän se ole sitten game over. 🤷 Väliäkö sillä enää on oliko se mielestäsi aito vai väärennös.

Vierailija
32/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin joskus tavaran, lasku tuli mutta paketti jäi tulematta. Soitin sinne firmaan mistä tilasin. Ihmettelivät ja sen enempää kysymättä lähettivät uuden. Mahtavaa palvelua. Tästä jo liki 8 vuotta. Eikä se alkuperäinen paketti ole vieläkään saapunut. Ties minne koloseen kadonnut vai kuka sen vei.

Vierailija
33/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aloittaja alkaa vähitellen olla yksi lempihulluistani. Kävisikö nimeksesi wt-hullu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan