Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuhteluaine

Vierailija
18.01.2026 |

Olisiko vinkkiä tuoksuvaan huuhteluaineeseen? Minusta moni on tosi pliisu tuoksultaan ja tahtoisin että pyykit tuoksuvat enemmän. 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan 3 korkillista per kone niin tuoksuu ihanalta.

Vierailija
2/29 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan 3 korkillista per kone niin tuoksuu ihanalta.

Kokeilen seuraavaksi tätä. Tunnen itseni vähän tyhmäksi kun en tätä hoksannut. Aloitan huomenna neljällä korkillisella ja liikun siitä ylös tai alas että löytyy sopiva määrä. Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa pullolinen kerralla.

Vierailija
4/29 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lokero on sen takia tietyn kokoinen että se kuuluu kaataa täyteen. Ihmeellistä että ihmiset ei osaa ajatella omilla aivoilla.

Vierailija
5/29 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vuoksi täällä on alapeukkuja? Voisiiko joku ystävällisesti vastata? Ap

Vierailija
6/29 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Comfort Peony Bloom & Frangipani. Aivan valtavan hyvä tuoksu. Long lasting-tuoksu, lupaa pullo. Itse kävin erästä mummua auttamassa mm. pyykkäämisessä ja hänellä oli tätä huuhteluainetta. Pyykit tuoksuivat aivan valtavan ihanalle. Itse en käytä huuhteluaineita, joten ihan harmittaa, ettei omat pyykit tuoksu pioneilta.

Vierailija
7/29 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lokero on sen takia tietyn kokoinen että se kuuluu kaataa täyteen. Ihmeellistä että ihmiset ei osaa ajatella omilla aivoilla.

Tämä olisi loogista. Koitan tätä! Ap

Vierailija
8/29 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saa niitä tuoksukuuliakin tai -rakeita, joita lisätään pyykin päälle koneeseen.

Vierailija
9/29 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Comfort Peony Bloom & Frangipani. Aivan valtavan hyvä tuoksu. Long lasting-tuoksu, lupaa pullo. Itse kävin erästä mummua auttamassa mm. pyykkäämisessä ja hänellä oli tätä huuhteluainetta. Pyykit tuoksuivat aivan valtavan ihanalle. Itse en käytä huuhteluaineita, joten ihan harmittaa, ettei omat pyykit tuoksu pioneilta.

Kiitos hyväatä vinkistä, koitan tätä myös.  

Vierailija
10/29 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotteen valmistus onkin näemmä nyt lopetettu, luin netistä.

Vierailija
11/29 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään saa niitä tuoksukuuliakin tai -rakeita, joita lisätään pyykin päälle koneeseen.

Näitä voi ilmeisesti käyttää huuhteluaineen kanssa myös? Pääsen luomaan itselleni myös mieluisan yhdistelmätuoksun pioni ja omena voisi olla hyvä! Ap

Vierailija
12/29 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pionin tuokusa saa kumminkin pesuaineessa, vaikka se huuhteluaine on lopetettu.

Vierailija
13/29 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee oma sekoitelma erilaisista huuhteluaineista ja lisää sinne sekaan omia partavesiä/hajuvesiä.

Vierailija
14/29 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee oma sekoitelma erilaisista huuhteluaineista ja lisää sinne sekaan omia partavesiä/hajuvesiä.

Hehheh. Tähän en lähde ja mies voisi ihmetellä mihin kaikki parvedet ovat kadonneet. Ap

Vierailija
15/29 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä voi ilmeisesti käyttää huuhteluaineen kanssa myös? Pääsen luomaan itselleni myös mieluisan yhdistelmätuoksun pioni ja omena voisi olla hyvä! Ap

Minulle ei ole oikein selvinnyt, antaako ne vaan tuoksun vai onko niissä jotain huuhteluaineen ominaisuuksia myös mukana. Ja jos pyykinpesuaineessa on jo tuoksu, tuommoiset lisätuoksut voi antaa jo liikaakin tuoksua.

Vierailija
16/29 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotteen valmistus onkin näemmä nyt lopetettu, luin netistä.

Harmi kun ehdin jo hivenen innostua.  Ap

Vierailija
17/29 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole oikein selvinnyt, antaako ne vaan tuoksun vai onko niissä jotain huuhteluaineen ominaisuuksia myös mukana. Ja jos pyykinpesuaineessa on jo tuoksu, tuommoiset lisätuoksut voi antaa jo liikaakin tuoksua.

Harvoin kai liikaa tuoksuu. Nykyisellään kaikki on niin pliisua. Ap

Vierailija
18/29 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/29 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Softlan Vanilla & Orchid

On yks mun kestosuosikki 

Vierailija
20/29 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Softlan Outdoor Fresh

Tästä tulee aito oikea puhtaanpyykin tuoksu.