Näkijät hoi! Missä korvikseni ovat?
Passi-ketjun innoittama lähestyn teitä näkijät (saamelaistaustalla tai ilman) seuraavalla arvoituksella. Olen hukannut syksyllä korvikset, joissa on puolukan kuvat. Missä ne ovat?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Jos molemmat korvikset on kadonneet, niin olet laittanut ne johonkin talteen. Muistele , kun viimeksi olivat korvissani, minne olisit ne jättänyt pois ottaessa.
Itse käytän tätä muistiinpalauttamismenetelmää.
Rentoutan itseni ja alan sitten rauhallisesti palata ajassa taaksepäin selvittääkseni, koska ja missä viimeksi käytin kadoksissa olevaa esinettä.
(Silva-rentoutus sopii hyvin tähän. Kysy kirjastosta.)
Vierailija kirjoitti:
Näen... pitkän ja tumman miehen.
Onkohan mieheni alkanut käyttää korviksiani...🤔 Vai eikö vaan pitänyt niistä ja hankkiutui eroon? Epätyypillistä käytöstä häneltä, mutta eihän kehenkään voi 100 % luottaa. Kysymys kuuluu; pitikö mieheni korviksistani liikaa vai liian vähän?
AP
savolainen kaikkitietäjä kirjoitti:
Tumma ja parrakas vei, ei tuu takasin.
Näetkö missä minun korvikset.Kotoa varastettu.Ja hattu jota kaipaan?
Vierailija kirjoitti:
Sohvan istuintyynyjen välissä.
Eivät olleet sielläkään, mutta löysin littaantuneen nerf-pyssyn panoksen ja hitokseen popcornin murusia.
Nyt hiljennyn tiedustelemaan asiaa enkeleiltä, kun on heille muutakin asiaa.
Maahisten taajuutta en tiedä, joten en usko saavani heiltä vastausta. Sitäkin joku ehdotti.
AP
Onko sinulla yöpöydässä laatikkoa ja siellä rasioita?
Korurasiat?
Vessan hyllyjen ylimmät tasot?
savolainen kaikkitietäjä kirjoitti:
Tumma ja parrakas vei, ei tuu takasin.
Mitä minä sanon Veikolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen... pitkän ja tumman miehen.
Onkohan mieheni alkanut käyttää korviksiani...🤔 Vai eikö vaan pitänyt niistä ja hankkiutui eroon? Epätyypillistä käytöstä häneltä, mutta eihän kehenkään voi 100 % luottaa. Kysymys kuuluu; pitikö mieheni korviksistani liikaa vai liian vähän?
AP
Mies luuli niiden jääneen rakastajattarelta ja heitti kiireesti pois? Ei, anteeksi, huono vitsi.
Oletko jo katsonut lompakostasi??
Laitoit ne hyllykköösi astiaan väliaikaiseti vaan mutta unohdit ne. Joku muumimuki näkyy tai vastaava.
Tuon yhen avaimet löytyy eteisestä jostain kengästä
Jätit ne kyläreissulla korvistasi, kun kävit saunassa ja suihkussa. Kyläpaikassa eivät ole vielä huomanneet korviksiasi.