Näkijät hoi! Missä korvikseni ovat?
Passi-ketjun innoittama lähestyn teitä näkijät (saamelaistaustalla tai ilman) seuraavalla arvoituksella. Olen hukannut syksyllä korvikset, joissa on puolukan kuvat. Missä ne ovat?
Kommentit (45)
Autossa, laitoit keskikonsolin säilytystilaan ja sitten ne hautautui käytettyjen maskien alle.
Niin. Jos olisi oikeasti meedioita eikä vain herkkäuskoisia huijaavia härskejä rahastajia, ei olisi yksikään ihminen kadoksissa eikä myöskään tuskaisia kadonneen omaisen kohtaloa pelkääviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Käsilaukun sivutaskussa.
Olen tietääkseni käynyt jo läpi ne laukut, jotka ovat olleet tänä ajanjaksona käytössä. Kävin nyt kuitenkin penkomassa vielä pari laukkua. En löytänyt korviksia, mutta löysin 14,65 , yhden HopLopin poletin, parittoman (väärän) korviksen sekä Thermacellin "tyynyjä" eli ei mennyt haaskoon tuo pengonta 🙂
Vierailija kirjoitti:
Autossa, laitoit keskikonsolin säilytystilaan ja sitten ne hautautui käytettyjen maskien alle.
Siivosin hiljattain autoni ja luulin jo löytäneeni korvikset juurikin keskikonsolista kindermunan sisuksen sisältä, mutta lupaava kolina paljastuikin särkylääkkeiksi 😕
AP
Vierailija kirjoitti:
Ne jäi panosi yöpöydälle.
Ei hullumpi teoria, mutta olen parisuhteessa ja edellisestä irtopanosta on jo yli kymmenen vuotta. (Voi herranjestas miten aika rientää BTW).
AP
Jos molemmat korvikset on kadonneet, niin olet laittanut ne johonkin talteen. Muistele , kun viimeksi olivat korvissani, minne olisit ne jättänyt pois ottaessa.
Vierailija kirjoitti:
Sohvan istuintyynyjen välissä.
Toivottavasti ei, koska siinä tapauksessa ne ovat varmaan menneet rikki. Tarkistan kuiten jossain vaiheessa.
AP
Jossakin vaatteen tai laukun pikkutaskussa, jossa olet ajatellut niiden pysyvän tallessa. En halua ajatella, että olisit riisunut ne ja ottanut samaan käteen jonkun roskan, heittäen sitten ajatuksissasi myös korvikset roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos molemmat korvikset on kadonneet, niin olet laittanut ne johonkin talteen. Muistele , kun viimeksi olivat korvissani, minne olisit ne jättänyt pois ottaessa.
Viimeisin muistikuva ajoittuu syksyn sienireissuihin. Eivät olleet ulkoilutakin taskussa ja varmaan olen sen tässä välissä pessytkin. Kiitos kuitenkin, kun pohdit asiaa kanssani 🙂
AP
Tuun tähän ketjuun kärkkymään mun avainten olinpaikkaa
Ne on laukussasi. Laukun taskussa on pieni reikä, josta ne ovat tippuneet vuoren sisään
Minulle tulee mieleen jonkinlainen eteinen, ja vaatenaulakko/hattuhylly.
Tarttuivat neulepuseroon tai huiviin kun viimeksi käytit korvakorua.
Vierailija kirjoitti:
Tuun tähän ketjuun kärkkymään mun avainten olinpaikkaa
Tervetuloa!
AP
Pyörii kuin puolukka p*ll*ssa.