Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ihmiset, jotka eivät tee vastuullisia kulutusvalintoja

Vierailija
08.05.2022 |

Lievä sana tuo ärsytys kuvaamaan sitä tunnetta, jota tunnen kohdatessani henkilön, joka elää ja kuluttaa niin kuin ei olisi koskaan kuullut esimekiksi ilmastoraportista, halpavaatteiden ympäristövaikutuksista, hiilijalanjäljestä tai muuten vaan kokee ettei omilla valinnoilla ole syystä tai toisesta mitään väliä. Sen ymmärrän kyllä, ettei kaikilla ole mahdollisuutta tehdä samanlaisia valintoja, mutta en sitä, että pesee kätensä kokonaan asiassa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Tämä on ainoa asia josta todella riitelen siskoni kanssa.

Vierailija
2/30 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollainen ole ekohippeilyä? Seuraavaksi hame päälle ja vihreitä äänestämään, ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos porvari maksaisi vastuullisesti minulle parempaa palkkaa, niin voisin ostaa muutakin kuin halvinta kertakäyttöroskaa

Vierailija
4/30 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ihmiset jotka äänesti tämän hallituksen.  Ja vihreät. vastustaneet ydinvoimaa viimeiset 20 vuotta.

Vierailija
5/30 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat hyvät ajat kirjoitti:

Eikö tuollainen ole ekohippeilyä? Seuraavaksi hame päälle ja vihreitä äänestämään, ei kiitos.

ei vihreät käytä hametta. se on feminismin vastaista näyttää kauniilta. niillä on legginsit ja muodoton kaapu.

Vierailija
6/30 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on vapaan valinnan oikeus elää siten kuin tuntee itselleen oikeaksi. Jokaisella on m´oma totuutensa ja se on ok.  Ongelma tulee siitä jos haluaa toisten seuraavan omaan vakaumustaan, sillä kaikki tavat ovat oikeita.

Vierailija
7/30 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on vapaan valinnan oikeus elää siten kuin tuntee itselleen oikeaksi. Jokaisella on m´oma totuutensa ja se on ok.  Ongelma tulee siitä jos haluaa toisten seuraavan omaan vakaumustaan, sillä kaikki tavat ovat oikeita.

Ympäristöä tuhoava ja ihmisoikeuksia heikentävä tapa ei ole oikea vaikka se olisi kenen.

Vierailija
8/30 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos porvari maksaisi vastuullisesti minulle parempaa palkkaa, niin voisin ostaa muutakin kuin halvinta kertakäyttöroskaa

Tässähän meillä on juuri tällainen käsenpesijä!

Vierailija
9/30 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun muistutit!

Taidankin hakea kaupasta kertakäyttögrillin ja kunnon Brasilialaista lihaa, jottä ehdin grillailemaan ilta-auringossa!

Saavat muut huolehtia ilmastosta jos kiinnostaa; minua ei.  Suomi on jo tuhottu, ja kahdenkymmenen vuoden kuluttua "rauhanuskonnon" kalifaatti.  Ihan sama missä ulosteessa silloin lilluvat, itse olen jo kuollut.

Vierailija
10/30 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta tippaakaan sinun ilmasto- ja kulutusahdistuksesi. Pitäisit vain huolta omista asioistasi.

Vierailija
11/30 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun muistutit!

Taidankin hakea kaupasta kertakäyttögrillin ja kunnon Brasilialaista lihaa, jottä ehdin grillailemaan ilta-auringossa!

Saavat muut huolehtia ilmastosta jos kiinnostaa; minua ei.  Suomi on jo tuhottu, ja kahdenkymmenen vuoden kuluttua "rauhanuskonnon" kalifaatti.  Ihan sama missä ulosteessa silloin lilluvat, itse olen jo kuollut.

Trolltroll. Etkös parempaan keskusteluun pysty?

Vierailija
12/30 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha valittaa. Naiset haluaa rahaa tai isoa. En kerro kumpaa mulla on.

Vierailija
13/30 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeuduhan sieltä itsetekemältäsi jalustalta ja huolehdi vaan oma tonttisi. Aina löytyy parannettavaa.

Vierailija
14/30 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää eniten ne ihmiset, jotka kuvittelee, että kulutan suunnattomasti ajattelematta siksi, koska en osta samoja vaatteita kuin henkilö itse yms.

Ostan vaatteita niin harvoin, että mun kulutus on kuin pieru saharassa.. Paikkaan ja uudelleen värjä-n kulahtaneet vaatteet. Samoja vaatteita on kaapissa, joista osa jo 10v vanhoja ja jonkun mielestä jo ihan nuhjusia, minun mielestä vielä käyttökelpoisia.

Ärsyttäviä on nämä ilmastohuutelijat, jotka kuvittelee, että sähkö tulee seinästä ja datavarastot eivät kuluta mitään. Huutelijat voisivat aloitta itse siitä, että sulkevat netin - netti on yksi pahin saastuttaja varain, kun sitä köytetään kaikkeen turhaan. Mutta ei, kun eihän se huutelijalle ja arvoatelijalle sovi, koska kaikki kiva on netissä ja siellä voi huudella

Vierailija
15/30 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan. Kyttäsit myös muiden maskin käyttöä?

Edustat vastenmielistä ihmistyyppiä.

Vierailija
16/30 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskin alotus ikinä.. pukeudu vain vakosamettiin vihreään ja viininpunaiseen

Vierailija
17/30 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastovöyhöttäjät kuriin! Maksamme enempi kuin mitä aiheutamme.Kirjoita Aasian maihin valitus!

Vierailija
18/30 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ilmastohuutelijat voisivat ensiksi laskea sen kaupunkiluukkunsa lämpötilaa 18-21 asteeseen ja käydä suihkussa viidessä minuutissa varttitunnin lotraamisen sijaan

Vierailija
19/30 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minen ala maailmaa pelastaan kun en kerta kelvannu osingoille sitä tuhottaessa, palakoon koko paska, viimenen sammuttaa tulen ennen yötä.

Vierailija
20/30 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukehtukaa soijaanne ituhipit.

Ensi viikolla lento Roomaan hakemaan uusinta muotia pitkäksi viikonlopuksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi