Hiusten värjääminen pitäisi kieltää lailla - nykyään joka paikka täynnä feikkiblondeja
Tämmöiset huijarit pitäisi sakottaa. Haluan kauniita vaaleita lapsia. Onneksi nämä useimmat huijarit kyllä huomaa helposti.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Turhia kemikaaleja vesistöön ja päähän.
Tässäkin on pointtia. Nykyään on todella paljon kaikkea kemikaalia.
No mikä ongelma, valitset vaan niitä aitoja blondeja.
Eiköhän noita tummahiuksisia värjättyjä paljon enemmän peittävät harmaat ja muutenkin.
Voi itkumarkkinat! Mokomat tukanvärjääjät juksuttaa ap:tä, ei oo reilua ei!
Ihan mielenkiinnosta: millä perusteella tunnistatte feikkiblondin?
Mua voisi pitää helposti feikkiblondina, jos erehtyy tulkitsemaan kulmakarvojen perusteella. :D En tiedä mikä luonnon juksaus oli, että tuli sellaiset melko tummat (sävy on sellainen outo tumma tuhka) kulmakarvat, mutta sitten hiukset olivat luonnostaan vaaleat, eli jotenkin ei mene sävy sävyyn. Toki iän myötä ne ovat jonkin verran tummuneet, mutta lapsena ne kulmakarvat oli jo vähän tummemmat kuin hiukset. Omituista.
Vierailija kirjoitti:
No mikä ongelma, valitset vaan niitä aitoja blondeja.
Ärsyttää nämä tyypit jotka yrittävät huijata. Vievät aikaa ja hermoja.
Mulla on tummat hiukset ja miehellä keskitummat mutta molemmilla lapsilla vaaleat. Kannattaa siis selvittää geeniperimä kauemmas.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta: millä perusteella tunnistatte feikkiblondin?
Mua voisi pitää helposti feikkiblondina, jos erehtyy tulkitsemaan kulmakarvojen perusteella. :D En tiedä mikä luonnon juksaus oli, että tuli sellaiset melko tummat (sävy on sellainen outo tumma tuhka) kulmakarvat, mutta sitten hiukset olivat luonnostaan vaaleat, eli jotenkin ei mene sävy sävyyn. Toki iän myötä ne ovat jonkin verran tummuneet, mutta lapsena ne kulmakarvat oli jo vähän tummemmat kuin hiukset. Omituista.
Eihän niitä aina välttämättä helposti tunnistakaan. Useat feikkiblondit nyt voi päätellä jo helposti ihon- ja silmienväristä.
Sinä vaikutat juuri sellaiselta jota ei helposti ehkä tunnistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tummat hiukset ja miehellä keskitummat mutta molemmilla lapsilla vaaleat. Kannattaa siis selvittää geeniperimä kauemmas.
Kyllä noilla seteillä lapsillesikin tulee tummat hiukset kunhan vähän kasvavat.
Turhia kemikaaleja vesistöön ja päähän.