Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusten värjääminen pitäisi kieltää lailla - nykyään joka paikka täynnä feikkiblondeja

Vierailija
08.05.2022 |

Tämmöiset huijarit pitäisi sakottaa. Haluan kauniita vaaleita lapsia. Onneksi nämä useimmat huijarit kyllä huomaa helposti.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä se kenellekkään kuuluu mitä joku muu tekee hiuksilleen ?

Vierailija
22/52 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekevät mitä haluavat, ap. Itke minulle joki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse blondi? Tummahiuksisuus on dominoiva ominaisuus, joten jos sinulla on tummat hiukset, lapsesta tulee todennäköisesti tummahiuksinen, vaikka lisääntyminen tapahtuisi vaaleahiuksisen kanssa. No onneksi voit aina pistää omaan kriteerilistaasi yhden kohdan lisää. 

Vierailija
24/52 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole loogista, ettei muka tunnistaisi feikkiblondia feikiksi. Kun karvoituskin on tummatukkaisilla ihan erilainen kuin blondeilla. Siitä pitäisi osata päätellä.

Vierailija
25/52 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se väliä mitä ihmiset hiuksilleen tekee, Onko mikä väri? Naurettavaa todella kun nainen eroaa iällä esim 45 vuotiana.Plondaa tukan harmaan valkoiseksi tai valkoiseksi.Luulee on nuorekas,nuoren näköisiä. Mutta väri heille naaman tekee vanhaksi. Varsinkin kun uurteet tulee esiin jo 50 v.

Saahan sitä hiuksia värjätä, mutta toivoisin että hiukset värjättyinä ei yritettäisi huijata miehiä. =)

Sinä etsit pelkkää pintaa ja saat sitä. Mieti oman psyykesi sairautta; sille voisit jotain tehdä.

Anteeksi? Minä en ole se joka värjää omia hiuksia.

Sinä teet sairaita aloituksia ja luet ja kirjoitat huonosti.

Anteeksi kun nyt sanon tämän: vaikutat hieman jonkin sortin autistilta.

Vierailija
26/52 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on oikeus valita haluamansa hiusvärin.

Vierailija
27/52 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä kun kukaan ei sua kuitenkaan ota.

Varsinkaan jos lisäksi itsekin olet blondi. Jos et niin ei niistä lapsistakaan blondeja tule.

Vierailija
28/52 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tai kukaan mukaan ei värjää hiuksiaan miehiä varten ja kaikkein viimeisenä sinua.

Onko pikku narsistisuusharhat päällä.

Vierailija
29/52 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se väliä mitä ihmiset hiuksilleen tekee, Onko mikä väri? Naurettavaa todella kun nainen eroaa iällä esim 45 vuotiana.Plondaa tukan harmaan valkoiseksi tai valkoiseksi.Luulee on nuorekas,nuoren näköisiä. Mutta väri heille naaman tekee vanhaksi. Varsinkin kun uurteet tulee esiin jo 50 v.

Saahan sitä hiuksia värjätä, mutta toivoisin että hiukset värjättyinä ei yritettäisi huijata miehiä. =)

Jos mun tukka on turkoosi tai keltainen, niin en oleta että kukaan mies on niin tyhmä että olettaisi sen olevan aito.

Kerran on joku mies sanonut "onpa hieno tukka, ootko värjännyt?" 😁

Vierailija
30/52 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkaan jos lisäksi itsekin olet blondi. Jos et niin ei niistä lapsistakaan blondeja tule.

Ei pidä paikkaansa. Jos ap:n äiti tai isä on blondi, vaikka hän itse olisi tummatukkainen, vaalean kumppanin kanssa vaaleatukkaisen lapsen saaminen on 50:50 mahdollisuus, koska hänellä on blondigeeni resessiivisenä.

Vierailija
31/52 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse blondi? Tummahiuksisuus on dominoiva ominaisuus, joten jos sinulla on tummat hiukset, lapsesta tulee todennäköisesti tummahiuksinen, vaikka lisääntyminen tapahtuisi vaaleahiuksisen kanssa. No onneksi voit aina pistää omaan kriteerilistaasi yhden kohdan lisää. 

Tietenkin olen. Mitä ihmettä nämä kysymykset oikein ovat? 😂

Taisi mennä hieman tunteisiin tämä aloitus. Kyllä teillekin löytyy joku mies joka teistä pitää. <3

Se en vaan ole minä.

Vierailija
32/52 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, lakkaan heti värjäämästä että voin sitten asettua riviin josta aapee valitsee mieleisensä äidin kersoilleen. :D

Not.

Vierailija
33/52 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tai kukaan mukaan ei värjää hiuksiaan miehiä varten ja kaikkein viimeisenä sinua.

Onko pikku narsistisuusharhat päällä.

Juu itseänne varten meikkaatte jne. Nämä jutut ollaan kuultu miljoona kertaa.

Vierailija
34/52 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään värjätään paljon vähemmän kuin 10-15v sitten. Parastahan on, jos tykkää luonnollisesta väristään. Ei tarvitse altistaa itseään kemikaaleille. Feikkiblondi sopii feikkiin tyyliin. Ei se ole mikään elovenatytön valinta.

Vierailija
35/52 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli kyllä kateellinen vastaus. 🤣

Vierailija
36/52 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mikä aivopesu tai tyhmyys sai värjäämään yläasteella. Onneksi tulin siitä tavasta ulos melko nopeasti. Jossain vaiheessa kuitenkin harmaantuu ja sitten on ehkä "pakko" värjätä, mutta jos näyttää hyvältä, niin annan harmaiden suortuvien kasvaa.

Vierailija
37/52 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on blondi lapsena ja sit tukka tummenee maantienharmaaksi- vaaleanruskeaksi iän myötä. Ihan luonnollista.

Itse olen ollut elovenatukkapellavapää kuten lapsenikin. Nykyään ei enää kasva kellään ihan niin vaaleita kutreja.

Vierailija
38/52 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin olen. Mitä ihmettä nämä kysymykset oikein ovat? 😂

Taisi mennä hieman tunteisiin tämä aloitus. Kyllä teillekin löytyy joku mies joka teistä pitää. <3

Se en vaan ole minä.

Ei suinkaan. Olen tyytyväinen, jos löydät kriteeriesi mukaisen naisen, joka sietää sinua. Sitten kun löydät sellaisen naisen, käske häntä synnyttämään tyttö, koska hiukset tuppaavat tummumaan iän karttuessa ja tytöllä on suurempi todennäköisyys pysyä vaaleahiuksisena. 

Vierailija
39/52 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fake blondit eivät ole mitään verrattuna naisiin, jotka ovat kullankaivajia ja valetaiteilijoita. 

Nuo naiset metsästävät vanhempia suomalaismiehiä ja tuhoavat perheitä. He tekevät sen helpolla rahalla. Se on paljon pahempaa kuin hiusten värin vaihtaminen. Ja kyllä, he ovat usein myös fake blondeja.

Vierailija
40/52 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaanko me blondit alieneita vai mistä me sitten tullaan? Taidat tosiaankin olla vaan kateellinen kun kirjoitit noin älyttömän kommentin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi