Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanotte anopista, joka joka paikassa sanooMatin auto, Matin robotti- imuri, hääpäivä ja hääkuva Matti on niin komea.

Vierailija
08.05.2022 |

Vaikka olemme ostaneet miehen kanssa yhdessä auton, joka on molempien nimissä. Robotti-imuri on häälahjarahoilla maksettu. ja olemme yhdessä kuvassa, jolloin minut sivuutetaan täysin, kun omaa poikaa vaan kehutaan. Mitä mieltä tällaisesta anopista?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aivan samanlainen anoppi joka alkoi puhumaan tyyliin "Peten talo" vaikka tuo talo oli mun oma ja maksama vuosia aiemmin, johon "Pete" sitten muutti. Kun loppujen lopuksi tuli vuosia myöhemmin (hyvissä väleissä/ollaan  kavereita vieläkin) ero, niin anoppi itki mun akka (eli minä) vein "Peten talon" johon Pete sitten oli hänelle tokaissut että "Maiju" sen oli ostanut, ei hän. Edelleen, vuosia eron jälkeen, ja vaikka molemmilla jo uudet kumppanit ym, niin entinen anoppi poraa kun Peten talo vietiin :D

Vierailija
82/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen sisko puhui tuohon tyyliin. Kiitti miestä lahjoista, ja selitti muille aina, miten sai Matilta sitä tai tätä. No joululahjat ostan edelleen, koska se nyt vaan kuuluu tapoihin, mutta en enää osta esim synttärilahjoja. Ei ole varmaan Matti ostanut ikinä yhtään mitään. Mutta meillä ollaan Matin luona, kuulumiset kysytään vain mieheltä, ja usein olen vain ilmaa. Harmi, mutta minkä sille voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seurustelemaan, ja mulla tosiaan oli/on yhä isohko kesämökki/tilukset ihanan järven rannalla ja mentiin kihloihinkin tuon miehen kanssa, ja hänen vanhempansa alkoivat puhumaan mun kesämökistä että se on 'Matin' mökki ja alkoivat kutsumaan itsensä sekä sukulaisiaan MUN kesämökille, kuuluttaen kaikille et Matilla on nyt mökki ja Matti ei viitsinyt oikaista asiaa. Sitten minä hermostuin ja kun oltiin tämän Matin kanssa sekä mun kahden lapsen kanssa mökillä, ja sinne pelmahti hänen sukulaisiaan, hehkuttaen Matin paikka, niin tosiaan hermostuin ja huusin että tämä on mun ostama mökki. Minun, ei Matin ja pyysin heitä lähtemään.

Vierailija
84/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin seurustelemaan, ja mulla tosiaan oli/on yhä isohko kesämökki/tilukset ihanan järven rannalla ja mentiin kihloihinkin tuon miehen kanssa, ja hänen vanhempansa alkoivat puhumaan mun kesämökistä että se on 'Matin' mökki ja alkoivat kutsumaan itsensä sekä sukulaisiaan MUN kesämökille, kuuluttaen kaikille et Matilla on nyt mökki ja Matti ei viitsinyt oikaista asiaa. Sitten minä hermostuin ja kun oltiin tämän Matin kanssa sekä mun kahden lapsen kanssa mökillä, ja sinne pelmahti hänen sukulaisiaan, hehkuttaen Matin paikka, niin tosiaan hermostuin ja huusin että tämä on mun ostama mökki. Minun, ei Matin ja pyysin heitä lähtemään.

Ei ole runsaammalla älykkyydellä siunattu tuotakaan anoppia& appea. Kutsuu vieraita toisen mökille, kuka noin tekee 😳

Vierailija
85/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on vain Matin auto ja Matin televisio, Matin koti ja Matin tontti, jolle rakennetaan Matin talo. Anoppi ja appi tulee käymään niin anoppi sanoo toin sulle pizzaa ja ojentaa miehelleni rasian. Kerran mies kysyi, että eikö Marjatta saa ollenkaan ottaa. Anoppi hieman hiljeni.

Olen tehnyt ratkaisun etten ole tekemisissä anopin kanssa kuin sen mitä on pakko.

Vierailija
86/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole runsaammalla älykkyydellä siunattu tuotakaan anoppia& appea. Kutsuu vieraita toisen mökille, kuka noin tekee 😳

Mun anoppi sopi kälyni kanssa että tämä voi asua Matin asunnolla opiskellessaan Helsingissä.

Tää koti on mun perintörahoilla ostettu.

Anoppi ei kysynyt mitään Matilta eikä minulta.

Vierailija
87/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
88/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedosta se että anoppisi on aika yksinkertainen ihminen. Ehkä oman huvittelun kannalta lähtisin leikkiin mukaan. Kehuisimme Mattia kilpaa.

Siinä tulee kehuttua kaksi muutakin ihmistä.

Sinut, joka olet onnistunut pokaamaan niin erinomaisen miehen, ja anopin, joka on onnistunut synnyttämään ja kasvattamaan tämän valioyksilön.

Win-win-win tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän