Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanotte anopista, joka joka paikassa sanooMatin auto, Matin robotti- imuri, hääpäivä ja hääkuva Matti on niin komea.

Vierailija
08.05.2022 |

Vaikka olemme ostaneet miehen kanssa yhdessä auton, joka on molempien nimissä. Robotti-imuri on häälahjarahoilla maksettu. ja olemme yhdessä kuvassa, jolloin minut sivuutetaan täysin, kun omaa poikaa vaan kehutaan. Mitä mieltä tällaisesta anopista?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ihana sama:Matin auto, TV, talo jne. Kirsikkana kakun päällä, kun oon vieressä: mitä ruokaa Matti mä sulle tekisin?

Kerran meidän ollessa siellä kylässä anoppi huusi keittiöstä kutsuen miestä molemmilla nimillä; Matti Tapio, tule syömään. Ihan uskomattomatonta minusta.

Olisipa tämä joku keksitty juttu. Mutta on ihan elävästä elämästä. Ap

Vierailija
22/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän olet ton anopin kanssa tekemisissä, sitä parempi. Jos eroatte joskus niin anoppi repii sut kappaleiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano anopille että ei miehesi noita omista, sillä sinä omistat miehesi

Vierailija
24/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen moukka.

Vierailija
25/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
26/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

I

Vierailija
27/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantyyppistä olen itsekin kokenut anoppilassa vuosikausia. Anoppi kysyy mieheltäni minun läsnäollessani: Joko sinulla on nälkä? Milloin sinä syöt? Mitä minä laittaisin?

Väkisinkin tulee kiusallinen tunne, etten ole oikein tervetullut ruokapöytään. Anoppi kuitenkin harmittelee kun käymme hänen mielestään niin harvoin.

Muutoin anoppi on ihan ok, mutta aina tuo ruoka-asia menee noin.

Vierailija
28/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin ite toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Haluan viettää mieheni kanssa loppuelämäni ja anoppi tulee oleen silloin  aina sukulaiseni. En mitenkään jaksaisi kuluttaa energiaani vihanpitoon, haluan olla henkisesti riippumaton. Pääsisin ite helpommalla, enkä  mä siinä mitään menettäisi.

Vierailija
29/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin anoppi aina yltiökehuu poikaansa ja ajaa hänen asiaansa ( muuttakaa nyt Maurin työn mukana,ei se Mauri työpäivän jälkeen mitään jaksa, Maurin pitää kavereita mennä tapaamaan). Kaiken pitäisi mennä miehen etujen mukaan,minun toiveistani viis.

Vierailija
30/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et korjaa puheita? Jos anoppi puhuu Matin autosta niin iloisesti vain kommentoit että ei se vain Matin ole kun yhdessä se ostettiin. Aina korjaat, yhteisiä ovat.

Vierailija
31/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästäisin ite toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Haluan viettää mieheni kanssa loppuelämäni ja anoppi tulee oleen silloin  aina sukulaiseni. En mitenkään jaksaisi kuluttaa energiaani vihanpitoon, haluan olla henkisesti riippumaton. Pääsisin ite helpommalla, enkä  mä siinä mitään menettäisi.

Anoppi ei ole sinun sukulaisesi.

Vierailija
32/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani.

Sisareni häissä anoppi kehui, että kaikki kysyvät, kenellä noin komea poika on?

Ei onnitellut sisarta tai sanonut hänen ulkonäöstään yhtään mitään. 

Sisareni on kaunis, mies on ok, anoppi on kaamea.

Tädillemme samainen anoppi sanoi vuosia myöhemmin: oletpa sinä ränsistyneen näköinen!

Luulen, että anopilla on jokin aivovamma, koska ei kukaan voi oikeasti olla niin typerä kuin hän.

Vierailija
33/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On avioliiton kautta sukulainen, ´mother in law´´.

Vierailija
34/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen sukulainen, ei sinun.

Vierailija
35/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen sukulainen, ei sinun.

Miehen ja mun, mutta mulle avioliiton kautta, ei verisukulainen.

Vierailija
36/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin anoppi ihailee häpeilemättä vain omaa poikaansa, miten on niin sosiaalinen, menestynyt ja heidän perheensä niin hyvä ja hieno. Minun suvustani ja minusta kaivamalla kaivaa vikoja.

Ei osaa oikein asettua toisen asemaan. Mitä jos hänen läsnäollessaan kehuttaisiin vain toista mummoa. Kyllä se Maija on niin taitava ja lapsetkin tykkää ja leipookin niin paljon.

Kaikki ihmiset ovat kai omiinsa päin. Sivistynyt ei näytä sitä noin räikeästi.

Vierailija
37/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sitä anopin ihanaa poikaa puuttumaan asiaan.

Vierailija
38/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi teki tätä, mm. Matin siskolleen antamat kukat ja valmistujaislahjakoru jotka minä olin hankkinut ja huolehtinut paikanpäälle juhliin. Myös Matin ostama turvaistuin jonka meidän esikoiselle osti mun äiti jne.

Vierailija
39/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

I

Vierailija
40/88 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno anoppi vittumaisella miniällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan